Bilo je pisano o tome. Svi ste pomalo u pravu. Trazite sta je Boost napisao o ovome.
Inace i DOT 3 ili 4 neki ne menjaju po 7-8 godina pa koce i dalje uspesno.
U saobracaju je najmanje sportskih automobila pa je upotreba sada vec dosta jevtinog DOT 5.1 dosta veliki overkill cak i za lose klimatske uslove a normalna vozila i nacin voznje. Dolivanje ulja druge boje je lakse ali je praznjenje celog sistema bolje jer se polazi od nule posto ne dolazi do mesanja bas uopste. Ovo posebno ako se prelazi sa goreg ulja na ulje vise klase.
Ako se vec i doliva preko onda treba pustiti da bar polovina kolicine u sistemu novog ulja iscuri u svrhu ispiranja (znaci bar 0.5l za sve tockove ukupno). Ovo JESTE malo preterano ali ne moze i lakse i jevtinije.
Naravno da je isto dobro ovo raditi po suvom vremenu ako je moguce da se bira.
Inace i DOT 3 ili 4 neki ne menjaju po 7-8 godina pa koce i dalje uspesno.
U saobracaju je najmanje sportskih automobila pa je upotreba sada vec dosta jevtinog DOT 5.1 dosta veliki overkill cak i za lose klimatske uslove a normalna vozila i nacin voznje. Dolivanje ulja druge boje je lakse ali je praznjenje celog sistema bolje jer se polazi od nule posto ne dolazi do mesanja bas uopste. Ovo posebno ako se prelazi sa goreg ulja na ulje vise klase.
Ako se vec i doliva preko onda treba pustiti da bar polovina kolicine u sistemu novog ulja iscuri u svrhu ispiranja (znaci bar 0.5l za sve tockove ukupno). Ovo JESTE malo preterano ali ne moze i lakse i jevtinije.

Naravno da je isto dobro ovo raditi po suvom vremenu ako je moguce da se bira.
Comment