Zamena kocionog ulja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #16
    Citam ovo i ne mogu da verujem
    Zamenili bi drugara koji sedi i pumpa a ti mu vices, stisni, pusti itd itd

    za komad creva i poklopac strasno mislio sam da drugarstvo vredi vise

    Salim se naravno Pozdrav i laku noc
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • scooter
      CBC Član
      • 26.05.2005
      • 40

      #17
      Pozdrav svima na forumu, nadovezacu se na ovu temu da ne pravimo previse guzve bespotrebno. Naime, zanima me da li je bolje kod promene kocione tecnosti prvo ispustiti prethodnu ili ici na gore pomenuti nacin dosipovanja i ispustanja dok ne izadje novo na ispusnim ventilima. Hvala unapred !
      VW- beshe zakon, majstori su krivi !

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Dobrodosao.
        Generalno je sve jedno jer ce ti na oba nacina novo ulje dospeti u ceo sistem. E sad postoji veliki problem ako bi se kako si rekao, prvo ispustala tecnost pa onda dosipala nova. Tada moze doci do ulaska vazdusnih cepova u sistem i veliko je cimanje posle dobiti kocnicu i igrati se 2-3 puta duze da se dobije prava kakva treba.
        Verovatno pitas za prvu opciju iz bojaznosti da se ne bi novo ulje pomesalo sa starim ako bi dolivao preko njega. Tu postoji resenje i procedura ispustanja ulja se vrsi na odredjen nacin da ne bi doslo do mesanja i dosta ulja potrosio za dzabe. Znaci ispustas ulje sve dok cantrica rezerve ulja bude prazna i tek onda po malcice dodas 2-3c puta to novo ulje a onda dolijes punu bocicu koliko treba i ispustas ulje sve dok ne naidje novo-skroz cisto ulje. Tako ce gubitak novog ulja ostati mali a mesanje ce biti minimalno (uglavnom ga nema uopste)
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • scooter
          CBC Član
          • 26.05.2005
          • 40

          #19
          Hvala na odgovoru.Zanima me jos samo to gde da nadjem ulje drugacije boje (da bih znao kad ispustam ulje kad je izaslo staro), posto mi je u autu zute boje a i po radnjama su sva zuta. Proizvodi li neko ulje drugacije boje? Pozdrav !
          VW- beshe zakon, majstori su krivi !

          Comment

          • Black Knight
            CBC Senator XXL
            • 13.10.2004
            • 2020
            • Novi Beograd, kicblo

            #20
            u kolima je tamnije...zbog atmosferskih uticaja i...hocu reci prljavo je...dok novo ima jako svetlu boju...ne mozes da pogresis
            Injection is good,but I'd rather be blown!

            Comment

            • Nikola
              CBC Senator XXL
              • 29.09.2004
              • 975
              • Indjija/Vojvodina

              #21
              Nego Ranko gde si ti menjao tvoje ulje. cinimi se da si pre par meseci zamenio, ako ne gresim?
              .:Cuore Sportivo:.
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #22
                isao u "Calibru" servis... falila mi jedna dizalica...
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Probisvet
                  CBC Senator XXL
                  • 07.06.2005
                  • 423
                  • FRANCUSKA

                  #23
                  Ako mi dozvolite objasni cu vam kako sam ja sam menjao ulje na NSU 1200C.
                  Prvo sam nasao crevo od rucne pumpe za pumpanje auto guma, pa sam onda na poklopcu od rezervoara za kocnice namestio ventil za gumu od bicukla koji ima isti oblik kao i ventil za automobilske gume i onda sam na drugi kraj creva namestio prikljucak koji se namesta na ventil da bi mogao da pumpas gumu i na kraju sa dva prikljucka jedan na rezervnu gumu sa pritiskom oko 1at ili bara a jedan na ventil na poklopcu pa onda lepo odvijes po redu jedan po jedan ventil za ispustanje vazduha iz kocnica na svakom tocku, gledaj da se rezervoar ne isprazni do kraja, pa ga povremeno dopunjavas i tako zavrsis sam posao i ne masiras drugara.
                  Pozdrav

                  Comment

                  • Inovator
                    CBC Član
                    • 27.08.2006
                    • 64
                    • Bjelovar

                    #24
                    Originally posted by Probisvet
                    Ako mi dozvolite objasni cu vam kako sam ja sam menjao ulje na NSU 1200C.
                    Prvo sam nasao crevo od rucne pumpe za pumpanje auto guma, pa sam onda na poklopcu od rezervoara za kocnice namestio ventil za gumu od bicukla koji ima isti oblik kao i ventil za automobilske gume i onda sam na drugi kraj creva namestio prikljucak koji se namesta na ventil da bi mogao da pumpas gumu i na kraju sa dva prikljucka jedan na rezervnu gumu sa pritiskom oko 1at ili bara a jedan na ventil na poklopcu pa onda lepo odvijes po redu jedan po jedan ventil za ispustanje vazduha iz kocnica na svakom tocku, gledaj da se rezervoar ne isprazni do kraja, pa ga povremeno dopunjavas i tako zavrsis sam posao i ne masiras drugara.
                    Pozdrav
                    jel bolje radit dva kotača u isto vrijeme ili jedan po jedan? pošto su odvojene za prednje i stražnje kotače, možda je bolje dva po dva ispuštat i dolijevat?

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      U principu ta misija nije skupa u servisu ali je mozda vaznije da se kupi i ponese sa sobom neko dobro 5.1 ulje jer serviseri jos uvek nisu obavesteni (nisu svi) pa im je DOT 4 jos uvek najbolje za sta znaju.
                      Inace ko ima mogucnosti da podigne auto ceo to se sasvim prosto radi.
                      Odvrne se cep od posudice i redom sisice na tockovima da sve iscuri. Isto vazi i za kvacilo. E onda se malo ispere sistem ako se vidi da je potrebno pa se onda polako sipa novo ulje uz dolivanje i odzracivanje. Kvacilo na kraju.
                      Kod ABS sistema je protokol "malo" dugaciji i ne sme na suvo da se drzi motor upaljenim.
                      Ja bi komotno poverio posao servisu a ulje bi poneo
                      osim ako nije bas toliko dogorelo da se mora u kucnim uslovima bez dizalice itd.
                      Nije zgodno to sve raditi. Mislim, ima tu posla i setnje prilicno. Za majstore je to veoma lako jednom kad podignu celo vozilo pa je zato i relativno jevtino. Obicno se radi onda kad se balansiraju gume ili menjaju ili menjaju plocice diskovi ili slicno. U svakom slucaju onda kad se skidaju tockovi. Ulje se ne menja svaki dan niti je zgodno da se samo zbog toga ide u servis a i nema potrebe.

                      Comment

                      • Miljan
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2006
                        • 459
                        • Nis

                        #26
                        DOT 5.1 mora cesto da se menja, tako da je DOT 4 ipak bolje resenje.

                        Moje staro ulje je bilo braon, a novo belo tj. providno, i tacno se vidi kad pocne da izlazi.

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #27
                          Kako cesce? Trebalo bi bas naprotiv da traje mnogo duze od dot3 ili dot 4 ulja.
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • vega
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2006
                            • 324
                            • Beograd

                            #28
                            Redje se menja 5.1, barem 50% duzi interval zamene.
                            ... and then the damn thing gone wild!

                            Comment

                            • Miljan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.01.2006
                              • 459
                              • Nis

                              #29
                              Ne, ne, ono jeste kvalitetnije, ali je higroskopno, tj. skuplja vlagu iz vazduha i to prilicno vise nego DOT 3 i 4, i zato treba cesce da se menja.

                              Comment

                              • vega
                                CBC Senator XXL
                                • 21.02.2006
                                • 324
                                • Beograd

                                #30
                                Obrnuto druze
                                ... and then the damn thing gone wild!

                                Comment

                                Working...
                                X