evo ovako...kec 96 godiste...upao sam u rupu i sjb...ao se ,auto je vukao u stranu,zamenio sam rame...stavio nove gume,centrirao i opet vuce u stranu i to pri malim brzinama...i zadnji deo mi je otisao,na tehnickom rekli da je pukla greda,i to sam sredio,i rekao mi je majstor da bi trebalo promeniti silenblokove...Kako da odredim da li su otisli silenblokovi i ako treba da ih menjam da li auto centrirati i napred i nazad pre ili posle zamene silenblokova
silen blokovi...da ili ne
Collapse
X
-
i ja imam slican-isti slucaj: http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=9524
meni sad vuce ali bas malo.... sta da radimo?
ja mislim naprimer da odem. kod nekog drugog majstora za centriranje..pa da mi prekontrolise trap ispcetka,i ako TREBA da centrira i da nesto zameni.
ALI uz ogradu da mi to radi SAMO ako je siguran da ce to otkloniti vucenje u desno... inace ruke NEPLACAM. =]Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
-
-
`96.godiste....i pukla greda...moracu sutra da prekontrolisem limariju na yugicu,6 godina je stariji
Comment
-
-
Od kad kec ima silen blokove. Ako se misli na gumice balanstangle onda ok. Bar kod keca je to jednostavno, napred ima samo ramena i te gumice kao i nosace balastangle sa gumama. To se odradi i trap je ko nov.
Nazad stvari vrlo tesko riknjavaju, uglavnom posle dobre kilometraze i tereta. Vrlo retko se javi luft u viljuskama, ali se vise manifestuje kao lupanje a ne da vuce u neku stranu.
Ko sto neko rece, iskusan trapadzija ce ti sve reci.
Comment
-
-
Originally posted by HeinzPogledajte od trapadžija papire, pa ako vam se dijagonole razlikuju po koji centimetar, izvlačite zaključkeLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
evo @Postare ..pa razmisljaj i o takvim varijantama...
"evo delimican epilog....
bio u drugom servisu za centriranje trapa..
auto JESTE kriv....to jest desna strana kraca jedan cm.
a amortizer sa pokrivio..to jest nosac valjda...to vec ne kapiram...ali nemoram sve da znam ,nisam majstor.
e sad resenje 1 : da mi krate desnu balans stanglu za 1cm .. a ovamo sa leve strane da "shlicuju" amortizer za toliko koliko treba.
2 : kod majstor svratio koji je prvi "kanapom" to utvrdio... da mi na stegu vrati stranu gde je amortizer(neznam kako..valjda on zna)
a kod balans stangle da je "podbije-produzi-skrati" podloskama.
kako on kaze.. uradio i ovako i onako auto ce ostati "kraci" ... ali necu osecati nista u voznji nit je umanjena bezbednost,nit ce da mi jede gume....
tako da sam zakazao za subotu varijantu 2.
zasto?.. pa zato sto je cetiri puta jeftinija,zato sto mi je sam rekao ..da vozim 1 nedelju pa tek onda da mu platim..ako ako nisam zadovoljan,nemora nista.
kad budem zavrsio...javim finale.......
naravoucenije: kad auto ima 20 god treba da ide u presu,a ne na centriranje trapa.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Naravoučenije dva..
Kad opališ u rupu promeniš balans štanglu. Kod keca je ona pola nosača trapa i centriranja. Posle 20 godina verovatno je mekana ko dekinVerovatno se iskrivila toliko da je "kraći" za 1cm.
AKo je kriva, pomeranjem podloški na "kraćoj" strani dobiti uvučen donji deo točka više nego na suprotnoj strani pa će to biti još gore. Ako majstor ima strpljenja treba da podeli, levi malo nazad a prednji malo napred ili obrnuto.
Teško se pogodi iz prve i zato to neće niko da radi...
U svakom slučaju ako je proba besplatan, napred...
Comment
-
Comment