silen blokovi...da ili ne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • silen blokovi...da ili ne

    evo ovako...kec 96 godiste...upao sam u rupu i sjb...ao se ,auto je vukao u stranu,zamenio sam rame...stavio nove gume,centrirao i opet vuce u stranu i to pri malim brzinama...i zadnji deo mi je otisao,na tehnickom rekli da je pukla greda,i to sam sredio,i rekao mi je majstor da bi trebalo promeniti silenblokove...Kako da odredim da li su otisli silenblokovi i ako treba da ih menjam da li auto centrirati i napred i nazad pre ili posle zamene silenblokova
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    i ja imam slican-isti slucaj: http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=9524

    meni sad vuce ali bas malo.... sta da radimo?
    ja mislim naprimer da odem. kod nekog drugog majstora za centriranje..pa da mi prekontrolise trap ispcetka,i ako TREBA da centrira i da nesto zameni.
    ALI uz ogradu da mi to radi SAMO ako je siguran da ce to otkloniti vucenje u desno... inace ruke NEPLACAM. =]
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment


    • #3
      aj pa javi sta si uradio...

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #4
        `96.godiste....i pukla gr eda...moracu sutra da prekontrolisem limariju na yugicu,6 godina je stariji
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          #5
          To mora da je neka bas dobra rupa ili si isao preko 100 km/h kad se to sve sje*alo.
          Ako su osteceni silen-blokovi ne moze da vuce u stranu, a mozes da vidis da li su osteceni ili ne ako su ispucali.

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            Pogledajte od trapadžija papire, pa ako vam se dijagonole razlikuju po koji centimetar, izvlačite zaključke
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7
              Od kad kec ima silen blokove . Ako se misli na gumice balanstangle onda ok. Bar kod keca je to jednostavno, napred ima samo ramena i te gumice kao i nosace balastangle sa gumama. To se odradi i trap je ko nov.
              Nazad stvari vrlo tesko riknjavaju, uglavnom posle dobre kilometraze i tereta. Vrlo retko se javi luft u viljuskama, ali se vise manifestuje kao lupanje a ne da vuce u neku stranu.
              Ko sto neko rece, iskusan trapadzija ce ti sve reci.

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                Originally posted by Heinz
                Pogledajte od trapadžija papire, pa ako vam se dijagonole razlikuju po koji centimetar, izvlačite zaključke
                hoces da kazes da su nam se automobili napred " ražabili " , " raskrečili " ?
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  evo @Postare ..pa razmisljaj i o takvim varijantama...

                  "evo delimican epilog....
                  bio u drugom servisu za centriranje trapa..
                  auto JESTE kriv....to jest desna strana kraca jedan cm.
                  a amortizer sa pokrivio..to jest nosac valjda...to vec ne kapiram...ali nemoram sve da znam ,nisam majstor.
                  e sad resenje 1 : da mi krate desnu balans stanglu za 1cm .. a ovamo sa leve strane da "shlicuju" amortizer za toliko koliko treba.
                  2 : kod majstor svratio koji je prvi "kanapom" to utvrdio ... da mi na stegu vrati stranu gde je amortizer(neznam kako..valjda on zna)
                  a kod balans stangle da je "podbije-produzi-skrati" podloskama.
                  kako on kaze.. uradio i ovako i onako auto ce ostati "kraci" ... ali necu osecati nista u voznji nit je umanjena bezbednost,nit ce da mi jede gume....
                  tako da sam zakazao za subotu varijantu 2.
                  zasto?.. pa zato sto je cetiri puta jeftinija,zato sto mi je sam rekao ..da vozim 1 nedelju pa tek onda da mu platim..ako ako nisam zadovoljan,nemora nista.
                  kad budem zavrsio...javim finale.......

                  naravoucenije: kad auto ima 20 god treba da ide u presu,a ne na centriranje trapa.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #10
                    E tome služi merenje dijagonale auta...
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Naravoučenije dva..
                      Kad opališ u rupu promeniš balans štanglu. Kod keca je ona pola nosača trapa i centriranja. Posle 20 godina verovatno je mekana ko dekin Verovatno se iskrivila toliko da je "kraći" za 1cm.
                      AKo je kriva, pomeranjem podloški na "kraćoj" strani dobiti uvučen donji deo točka više nego na suprotnoj strani pa će to biti još gore. Ako majstor ima strpljenja treba da podeli, levi malo nazad a prednji malo napred ili obrnuto.
                      Teško se pogodi iz prve i zato to neće niko da radi...
                      U svakom slučaju ako je proba besplatan, napred...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      Working...
                      X