Sasija za buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheDoctor
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 299
    • Keekendah City, Dukesland

    Sasija za buggy

    hoce drug i njegov cale da prave buggy imaju sve zivo za pravljenje sem plana kako da izgleda sasija. ne znam koliko je bitno koji motor stavljaju ali mogu da saznam...
    www.twowheelkings.de.vu
  • nkosta
    CBC Veteran
    • 05.08.2006
    • 140

    #2
    Pozdrav
    ja sma malo u avgustu cackao oko tih space fremova i sasija , onako amterski nisam do sad zavario ni dva eksera
    U principu ima dosta nacrta za sasije ali 99% se odnose na cuvenu Lotus sedmicu( vidi Boost i ostali koji su vec privrsli stvar)
    Nama najbliza stavr ( a izgleda dobro) je ovo

    Zamisli buggy od PEGLICE ...savrseno.Planovi oko 50evra ali treba pogledati i ovaj sajt jer se vidi kako se to u stvari pravi
    http://www.mybuggy.co.uk/ ( prolistaj sve )
    Doduse ko zna da li moze kod nas da izadje na ulicu ali vredi kao pokusaj
    Ima dosta drugih , jako slicnih u engleskoj ( i skupljih ) ali ovo je generalno najbolji koncept bagija za matere
    JA sam trazio slicnu stvar za donji postroj lade nive ali nema...
    Ovaj gore predator bi mogao od jugica55 ... vozali bi se jos 100 gidina
    Ajde da napravimo malu dikusiju ovde( mislim... oni sto su pravili da pricaju , ostali da slusaju)
    imam i nesto slika ali ovde ne mogu dapostavim slika pa vidi ovaj forum
    http://forum.difflock.com/discus/messag ... 1156523805
    tu sam stavio nesto slika

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Uzmes bubu,skines krov i imas donji deo. samo navaris gore ono sto hoces da dobijes!
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ja ovo pričam više od 25 godina da ću napraviti ali nikad E sad ima li neko iskustva sa atestiranjem takvih stvarčica, da li treba dokumentacija priliko izrade u vidu fotografija, tehnički crteži, certifikati varioca i tako neke začkoljice.
        Ko pravi samo za livadu nije problem ali mene je zanimalo da se registruje....
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nkosta
          CBC Veteran
          • 05.08.2006
          • 140

          #5
          Mislim da ce reci "leleeeee sta ti je ovo?"
          U normalnom svetu ( engleska) ima eregistracija za koju samo treba da dokazes da si uzeo sve sa doticnog vozila( ranije registrovanog za saobracaj
          i oni ti prave licencu. Zato mnogi kitovi insistiraju na "one donor car buggy"-- (((ala me ovo "donor" podseca na davanje bubrega)))
          Objektivno ostaje pitanje sigurnosti pri sudaru mada... sa onm zaosternim cevima napred vise bih brinuo za onog drugog ako mu dodjes s`boka
          Cudno je kako svi imaju ideju da naprave nesto ovakvo( i ja kao i ti 25 god ) a kod nas je to jako tesko...ne znam zasto ....Srbija ...!?
          Pa koji je to stos da OZovci( aka australijanci...) naprave svetski hit od PEGLICE???? a kod nas ih ima mali milion u perfektno raspadnutom stanju.
          Fali nama nesto ..zar ne ?

          Comment

          • Dutchman
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 741
            • Vracar centar sveta

            #6
            kod nas ako ocesh da pravish sve morash sam , poshto ko zna gde shta moze nece da ti kaze , a ono shto nadjesh obichno je nekvalitetna usluga i 4 puta skuplje ...

            klasichan baggi se pravi od Bube bacish shkoljku a patos skratish za 30cm
            Prevelika slika u potpisu!

            Comment

            • nkosta
              CBC Veteran
              • 05.08.2006
              • 140

              #7
              More nesto sam posandrcao od tih buggy-ja od BUBE . PA bre ljudi to je sve za staro gvozdje .Sigurno je bolje da se pocne iz pocetka sa nekim novim tipom automobila koji ce trajati bar sledecih 20 god( svaka cast bubi ali je odsluzila svoje). I ova lada niva je mozda pri kraju zivotnog veka i ona je stara bar 25godina i pitanje je dali se treba oslonti na nju ali kod nas i Rusa sve je malo usporeno pa ako VAz ( lada ) ne propadne kao Moskvich moci ce da sluzi kao osnova i sledecim generacijama.
              Ono sto nama fali u srbiji je nekakav entuzijazam i nekakva medjusobna dobra volja.

              Ima materijala ( oduvek je bilo i pre 100 godina su postojale one cevke za skele -oko 48 mm, 4mm zid ali GARANTOVANIH karakteristika- super materijal mada malo tezak i vise za neke "TAM-ice" no za auto) Danas je izbor materijala jako dobar > pogledaj kod ovog komsije sta ima !


              Ima SHVAJS aparata -- skoro svaku komsija limar ima mali MIG , tako se valjda zove ono sa tankom zicom -bar da priheftash dok ne nadjes majstora sa nekim jacim- rotacionim ili ne daj boze sa nekim TIG -om

              NAcrti.. sa malo entuzijazma svaki profesor srednje tehnicke skole sa momcima iz skole bi mogao da za godinu dana razradi - skolski- jednu konstrukciju bar do nivoa prvog primerka ... tako se svuda u svetu radi , deca uce nesto konkretno i rade nesto najblize stvarnosti uz kompletnu upotrebu teorijskog znanja za vreme rada ( CAD , CAM i slicne sttvari za decu)... profa nema motiva da to radi jer ga srpsko drustvo sutira vec zadnjih 50 god.. ovo je off topic 100% mada isto toliko tacno.

              Uzmite JUGICA nasheg .. nije on tako los kao sto izgleda na prvi ili drugi pogled.Prednji deo je zakon ( od FiATa 128 - motor -menjac-vesanje )Mislim pre svega na isprobanost konstrukcije -ima jasne mane i vrline.
              Zadnja osovina pa .. ima i boljih ali o ovoj se zna sve i ima ih svuda.
              Ovo vazi kada neko planira domaci buggy .
              ZA strane donore otvara se bezbroj mogucnosti.
              Klasicna LADA -RIVA-NOVA je takodje jeftina a robusna zamena za ozbiljnu konstrukciju.
              JA predlazem da se napravi zajednicka akcija za jedan domaci buggy-recimo osnova - YUGO 55 ,kao najcesci domaci auto
              Ja licno bih vise voleo LADU nivu ali to je prosirena prica .
              Da ne bude zabune nisam ni rusofil n srbofil sto se tice tehnike i ova auta pominjem samo kao najblizi(citaj najjeftiniji ) primer!
              KAkav bi buggy bio od BMW trojke .. leleeeee ali ... puste pare
              Ono sto na pocetku treba reci ako se i naprave neki nacrti oni su
              OPSTE DOBRO - nesto kao GNU licenca - i svako ima pravo da ih koristi u neprofitne svrhe
              Pocela je nova skolska godina , izodmarali smo se pa ajde da malo popricamo o tome - mozda ce nestoi ispasti od toga

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #8
                Sve to sto si napisao je tacno,ali postoji jedan problem kod juga,lada i slicnih(cak i bmw 3ka koju si pominjao),a to je sto oni imaju samonosecu karoseriju. Dok buba ima sasiju pa je zbog toga pogodna za buggy-a i razne druge egzibicije
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by nkosta
                  Fali nama nesto ..zar ne ?
                  Fali nam standard, ja radim po ceo dan a onda mi nije do još turpijanja Kad bi radio ko sav normalan svet i od toga mogao da živim normlano, bilo bi vremena i za hobi Imam alat, znanje, sve aparate za varenje, gvoždje mi je posao, samo treba vremena i volje. Ni novac nije u pitanju jer ovakav projekat može biti jako jeftin sem vremena....
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Eh, nekada su neke firmice iz Nemacke i Belgije prodavale Buggy i to sa vise razlicitih vrsta plastike (skoljke) u kitu. Znaci da se moglo sve i srafcigerom ko je imao dosta DEM. Poznajem ovde nekog ko opet zna vlasnika jedne od tih firmi koji je u to doba bio izmedju ostalog jedini uvoznik motora i to naravno iz Brazila jer je svuda vec proizvodnja istih bila prestala.
                    Ne zaboravite da i Spaki (2CV) ima sasiju (donji ram) i da ista takva ima da se kupi NOVA i danas u Engleskoj. Naravno, i to vruce galvanizirana (pocinkovana) sto nije bio slucaj kod originalnih nikada. Cena je cini mi se nekih 300 + GBP ako dobro pamtim.

                    Comment

                    • nkosta
                      CBC Veteran
                      • 05.08.2006
                      • 140

                      #11
                      @dora
                      Vreme i volja ... volje pre svega mislim.Pre svega neka zivotna volja ... pre 20 godina provodio sam sve vreme u grazi svadjajuci se sa komsijom , pravim majstorom , dok smo pravili UAZ-a tj okretali napajanje od mercedesa 220D za uljnu pumpu iz prednjeg dela kartera da bude pozadi.Prepravljali karter danima ... svaku treci dan istandrce karter niz dvoriste i mi ne razgovaramo sve do sutra dok se ne odljuti. I napravili smo ga .muski .. trajao dve generalne , milsim da je jos ziv. A ja nemam blage veze sa automehanikom ali eto volim onako da se pravim majstor. Teralo me nesto , da imam UAZA sa mercedes motorom i dan danas mi zao sto nisam imao onaj 5-ak od 2,5 ili 3,0L da mu stavim
                      @ostali momci
                      ova prica sa cevima i kutijastim profilima izbegava monokok konstrukcije ( tj samo skoljke) i bas je napravljena za takva vozila npr. peglica , stari mini cooper pa i nas jugic pa i lada niva ... ne mogu da shvatim kako su rusi napravili nivu bez shasije ali verovatno tako treba. To sto treba pogon da se okrene naglavacke izgleda da nije problem. Vidi ovaj

                      engleski byggy koji je mini cooper pogon postavljen pozadi. To je dvoseda verzija onog ozijevskog Predatora i izgleda lepo. A nas minicooper se zove jugo .. zar ne ?

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        #12
                        Jeste da ce Citroenasi da me ubiju ali... u Beogradu je sredinom 90' kruzili dva 2cv, koji je takodje sa sasijom ali je na nju bila montirana skoljka od peglice. Naravno na tu skoljku nije bilo moguce staviti peglinu niti spacekovu haubu tako da je taj posao odradio mastoviti limar. Krila su isto bila neka medjuvarijanta. Bio je jedan zuti i jedan plavi koji su bili vrlo slicni, a onaj plavi se mogao videti kod genex-a na Nbgd. Posle tih par godina vise ih nisam vidjao tako da ne znam gde su zavrsili.
                        Pominjem ih ovde jer su oba izgledala kao Buggy varijante samo sa prednjim pogonom i motorom od 2cv. Ako se planira buggy za neka egziticna peskovita mesta onda je ovakav buggy mozda i bolji od originalnog Buba buggy-a. Naravno sve u varijanti sta se kome svidja i sta je mozda jednostavnije napraviti, prepraviti ili odrzavati.

                        Comment

                        • nkosta
                          CBC Veteran
                          • 05.08.2006
                          • 140

                          #13
                          ne diraj Sitroen , posebno "princezu Dijanu". Dijana je najduhvitiji auto koji je ikada napravljen ( ukljucujuci i Spaleta) Imao sam cast osamdesetih da vozim nekoliko godina jednu polovnu.Cim vidite vesanje i diskove na diferencijalu ,napred i zajednicki feder - jasno vam je sve.I tezinu od 605 kg ako se ne varam ( Fica je imao 620-630!)I odmah vam je jasno da to ne moze biti konkurencija ovima sa McFersonovim vesanjem - to je sigurno mnogo bolje i mnogo skuplje.Pravljena je kao PAjper -avioncic . Taj auto je konstruktorski uzor> traba da sluzi za mustru , doveka.
                          Gledma ovo gore ,malo sam pao u sevdah ... ali toj je ipak auto-chudo

                          Kad smo vec kod konstukcija jel` ima neko ko zna od cega se prave ove shasije ???( mislim od koje vrste celika su kutijasti profili i cevke)
                          Jeli to gvozdje iz "gvozdjare" ili ipak ima neku garantovanu karakteristiku
                          Ko o cemu ja opet o cevima za sekele , samo njih znam da su dobre i sigurne..

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Besavne cevi. Ne mozes mnogo da biras kod nas, pa samo kupis besavnu cev odredjenov precnika i debljine. Ako kojim slucajem imaju i nekoliko vrsta celika onda si na konju. JAvi sta imaju pa da izaberemo najbolje


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ima sad već neki izbor, ja kupujem cevi za pravljenje držača za boce pa ima oćeš ove ili one ili od konstrukcionog čelika. Razlika u debljini zidova i kvalitetu...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X