Jaguar 3.2 XJ Executive UPOMOC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rendjo
    CBC Senator XXL
    • 26.06.2006
    • 340
    • Zadar HR

    #16
    Dobro ako se radilo samo o kickdownovima onda moram konstantirati da nisi imao sreće.moja honda legend je imala u svom stažu 100kickdownova(dobro ovo ipak malo karikiram) dnevno i evo vrti 450000 bez greške..
    U manualu ne piše da su kickdownovi zabranjeni ali piše da se prebacivanje iz rikverca u D i obrnuto vrši samo ako je auto na mjestu a poželjno je tada imati pritisnutu kočnicu(čuva ti homokinetiku jer izbjegava onaj trzaj kad auto cukne naprijed).Isto tako ne davati gas na mjestu i držati kočnicu(ovo neki vole jer misle da simuliraju launch control
    prilikom starta).. i ako se tog pridržavaš ne bi trebalo bit nikakvih problema.Ako se tebi pokvario od kick downova onda bi se pokvario i bilo kom drugom da ga je vozio

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Pazi sad evo jos jednog s menjacem

      Prvo dijagnostika:

      Visokosoftificirana metoda:

      Upali auto, zagrejan auto, ubaci u rikverc (prvo rucna i naravno cigla ako si sam, ako nisi ondak neko stisne kocnicu kad ovo radi!!!!!!!). Izvuci sipku za merenje nivoa ulja u menjacu. Ulje na sipci moralo bi da bude blizu max polja, mora da bude crveno (ko iz boce ) i naravno kad ga pomirises (da pomirises) nesme da se oseca paljevina (slicno spaljenoj lameli). Ulje mora da je bistro posto si ga skoro menjao.
      Ukoliko si osetio miris paljevine, a ulje ti je sivkasto onda (a najverovatnije je to) spalio si lamelice. Zato ti i vuce ko lud u rikvercu.
      Tvoji simptomi su standardna indikacija gore navedenog. Ukoliko je menjac u tkz. limp home modu (detektovao gresku) onda bi mogao da ides (do servisa ili kuce).

      Servis: NIKAKO SOPOT i Slicna gradska lopurdija

      Preporuka za servis:

      Dragan, 063218330

      P.S. Ja sam svoju skolu naucio i debelo izucio
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        primetio sam nekoliko nejasnih stvari-
        menjanje iz Reverse u Drive se vrsi pri brzini kretanja =0 km/h, obavezno.
        po opisu rasporeda brzina menjac je ZF, u prevodu nezna sprava koja nije za gas do daske metod voznje
        auto je parkiran a neko je menjao ulje pre 1.000km. taj neko, servis za Jaguara negde u Evropi ili neka domaca radinost.
        da li je ulje bas menjano ili samo ispusteno-dolivano dok motor ne radi ?
        lako se moze desiti da je neko nedovoljno strucan pokusao da menja ulje ne postujuci fabricko uputstvo i nivo ulja nije zadovoljavajuci.

        da li si proverio nivo ulja na sipci, pri stanju na toplo tada kada se desavalo.
        ulje mora da bude blizu max ili malo preko te oznake, i auto treba da se vozi bar 30 minuta da ulje bude na oko 100C.

        ulje se proverava dok motor radi na leru, kroz svaku brzinu se polako (vrlo lagano) prebacuje znaci R, N, 3, pa 2 pa 1 i nazad do Park a motor sve vreme mora da radi.
        saceka se 120-150 sekundi i tek onda se izvadi sipka za ulje i pogleda stanje nivoa.

        na sipci postoje 2 strane, hladna sa oznakama pri t 40C i vruca sa oznakama pri 90C.

        ako ne znas tacno sta radis najbolje je konsultovati iskusan servis za automatike oko dijagnostike i osnovnog pregleda.
        ako je samo nivo ulja bice to najjeftinija popravka automatika i puno srece.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #19
          Originally posted by boris88
          a auto samo odjednom ni da cuje krene sam i ja mu tako samo pipkam gas,sam je presaltao u drugu posle odredjenog vremena mozda je isao 30-40 km/h
          100% automat radi u havarijnom rezimu "limp mode" to moze da bude i zbog automata i zbog motora.
          Dijagnostika "kompjuterom" pod obavezno.

          Da li ti se palila MIL/CEL lampica? Da li si posle svega pokusao opet da pokrenes auto?

          2003 Jaguar S-Type ownership problems (a personal experience). An objective review of S-type faults I have encountered, including Lurching ZF Transmission, Rear Brake faults, Squeaking steering wheel.

          http://www.yonhapnews.net/Engnews/20040 ... 639E8.html
          http://www.ireland.com/newspaper/front/ ... AGUAR.html
          Boost or bust...

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            A da proba sa primitivnim resetom preko akumulatora. Ima li smisla?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #21
              Greska je zapisana u memoriji, ako nije povremena onda mu nista ne pomaze osim da nju izbrise a za to mu treba dijagnosticki aparat.
              Kako god zna treba da skine podatke o greskama, tek posle toga da se nesto pokusa.

              Za pocetak ja bih rekao ocu, na primer da je seo u kola i napravio krug po parkingu i to se desilo. Takve stvari ne treba sakrivati, nista se strasno i nepopravljivo nije desilo.
              Ako kaze onda ce imati i ocevu podrsku i moci ce slobodno da se posveti trazenju greske i premestanju auta do majstora itd.
              Boost or bust...

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Zaista bi me iznenadilo da to ista uradi, ali sta znam, Englez je to, mozda upali, vredi probati.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  Havarijski rezim omogucava vozacu da doveze auto do servisa-kuce. Kako procitah auto se prakticno nemoze pomeriti ili se jedva pomera u Drajvu.
                  Limp home ga obicno zaglavi u "2" brzini i auto funkcionalno ide, znaci prima gas ali nesalta iz "zaglavljene" brzine.
                  Razlicita su misljenja za merenje nivoa ulja u menjacu.
                  Medjutim nivo tesko moze da bude problem jer kada je u rikvercu, potrebna mu je najveca kolicina ulja, zato se i nivo meri u rikvercu.
                  Trebalo bi proveriti da li je menjan filter u menjacu, ali opet ako auto ide u rikvercu OK onda je i protok ulja kroz filter "normalan".
                  E sad desavalo se da kod starijih modela zaglavi ventil pa da auto neide ili jedva ide u drajvu. Kod novih modela ista stvar moze da se desi ali bi elektronika detektovala problem i upalila bi MIL lampicu tako da bi vlasnik znao da nesto nije u redu i naravno tu bi se startovao havarijski program....
                  Sve u svemu teeeeezak problem, ali sigurno nije neresiv cak i u Beogradu.
                  P.S. Nenasedaj na price tipa hiljade eur-a i slicno.....
                  P.S.1. U nadaleko cuvenom servisu u Sopotu (Nemenikuce) ce ti traziti samo za detekciju 250E + slepovanje do sopota od jedno 50E sto ti je 300E za pocetak
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #24
                    Ja sam dao svoju preporuku za servis, odnosno coveka koji to radi, meni je skidao i popravljao menjac na Cirokiju, zamenio dihtunge kontrolne ploce, proverio sve solenoide, zamenio ulje, ocistio sto se ima ocistiti, i posto problem koji sam imao nije resio do kraja, uzeo mi samo 50 EUR za ceo posao. Maksimalno korektno.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      To 206, a ne slucajno da ode kod derikoza koji pausalno naplacuju!!!
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #26
                        S obzirom da Jaguar koristi ZF menjac iz serije HP mozda moze da se obrati i Audiju.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          CF je jaaako rasiren, pa tako moze da poseti i BMW servis, moze da poseti cak i Citroen servis, pezo servis i svi ce mu reci istu stvar NERADIMO MENJACE odnosno da saceka, da plati detekciju da uradi ovo ili ono....
                          Pre ili kasnije otici ce u neki od specilalizovanih servisa (ima ih jako malo i vecina je lopovska).
                          206 je dao odlican predlog, a i servis je na ravnom pa moze da otkotrlja auto do njega.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment


                          • #28
                            momci rekao sam caletu videcemo sta cemo dalje

                            nikakva lampica se nije palila,a mislim ni havarijski mod,jer je auto isao u prvoj,a cak je i presaltao u drugu,osetio sam mali cim i video pad obrtaja,to je bilo kad sam ga vracao pod vrlo malim gasom,cale ga je juce premestao i kaze da je nekako uspeo da krene ali jedva.ulje nisam jos proverio pa kad proverim javicu vam

                            o kakvom je to primitivnom resetovanju rec,preko akumulatora,ako neko moze da mi objasni kako se radi i cemu sluzi

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #29
                              Pretpostavljam da je ideja da se iskljuci akumulator na noc ili 24h da bi ECU "zaboravila" poslednje dogadjaje i vratila se u "pocetni" polozaj.
                              Ovo je u principu OK ali ako auto ima DBW gas onda mogu da budu problemi sa gasom tj. ler gas bi trebao da se adaptuje (opet kompjuterom).
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • Q8oils
                                CBC Veteran
                                • 21.03.2006
                                • 131
                                • Vojvodina

                                #30
                                !!!!!

                                A filter u menjacu koji isto treba zamenuti
                                kada i ulje,koje je ulje sipano ??? on trzi specjalno za njega a ne recimo
                                ATF dex III itd.
                                Imam Gallopera automatika pa malo znam a kod mene u Temerinu
                                imas servisera koji samo to radi(isao na specjalizaciju u Madjarsku).
                                Pa ako ne resis dodji u Temerin(inace iz cele Srbije kod njega dolaze).
                                Potpis nije po pravilima foruma.

                                Comment

                                Working...
                                X