Kako osakatiti diferencijal,da prestane da bude diferencijal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nkosta
    CBC Veteran
    • 05.08.2006
    • 140

    #16
    Sasija od malog zukija ( = papiri) kosta oko 500e , to prakicno nema nigde
    jer ko ima to on ima "stranca" -- takvo je vreme u srbiji
    Zuki u najgorem stanju( trenutno mi nude ) za 800-900e ali .. ne radi menjac , skroz je truo i ne zna se da li rade osovine . motor ionako ne radi.. )
    Za 3600 ima jedna 413 -ca 88 (valjda ) kazu da je blistav i dobar ali mi je to mnogo
    Ove gluposti sa buggyem mi se vise svidjaju , zabavne su i legalne
    Resio sam da napravim nesto za max 1000e ( registrovan !)
    DA moze da izadje na Tupiznicu ( 1h i 2o min uzbrdo prva redukovana , napolju 30 a u UAZ-u oko 60 stepeni , ja probao)
    Inace ima skoro ceo ( dobar) donji postroj od UAZ 469 , plehovi su otisli u aut , i da sve sredim treba mi 1500e + registracija + potrosnja..
    necu ponudio sam sav taj krs nekima koji hoce da se voze samo shumom

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      Prevelika je zajebanciaj praviti sve od nule... Ali ok
      Znam lika koji ima osovine od 4.0 cherokee-ja i reduktor od 2.1td pa ako te zanima javi. Mada nisam siguran da je na prodaju.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • nkosta
        CBC Veteran
        • 05.08.2006
        • 140

        #18
        DObar materijal ali prekrupan , milsim dami vise odgovara nesto manje , najteza kategorija LADA NIVA ( i dalje razmatram NIVU ne odustajem ali su i njihovi krsevi skupi)
        Inace ja sam ranije podcenjivao Cheeroki posebno onaj automatski ali jedonm po jednom bljuzgavom snegu odusevio sam se , posebno kako rade automatski lockeri pozadi, mali gas divota ja tu UAZom ne bih izasao , prokliznuo bi mi pozadi a nema lock( to je bio stranac 1991g 182k ,4.o ili 4.2 otisao za 1100e .... negde )
        A sto setice pravljenja od nule pa nije sve o nule a pravis ga "na kredit" (... "ej nemogu danas dodji u petak popodne" .. taman da skupim pare za to )

        Comment

        • Davor
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2005
          • 498
          • Novi Sad

          #19
          Meni je pre mesec dana blokirao diferencijal na jugu,sam od sebe(mada naravno znam sta je prouzrokovalo to pre),idem 50 u trecoj i ono krivina kod Radnickog unuverziteta u NS-u i nece da skrace i jedva skrenem i kod drugara na dizalicu dignem auto i ono oba tocka se vrte u istom smeru,uzeo drugi menjac i set kvacila u Ostruznici i prezadovoljan kako sada vuce auto.Sada tek vidim koliko dobro ide kada ni najmanje ne proklizava lamela.

          Comment

          • SaL
            CBC Veteran
            • 12.01.2006
            • 121
            • Srbija

            #20
            Originally posted by nkosta
            Citao sam malo okolo (diff welding na google) i svi kazu VARI , jeste sirotinjski ali vari !I ima da skripi na svakom cosku i da jede gume ali VARI !I ako pazis mozes da se vozis gradom , polako i oprezzzzzno
            Video sam ovaj Phantomgrip -- LICI .. ali ga jos nema kod nas .nekako mi je blize varenje( naravno za skromne automobile sa vec dotrajalim diff-om )
            VARIIII!!!
            Nem si razbijas glavu nego vari i kupi prikolicu!
            Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

            Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

            Comment

            • nkosta
              CBC Veteran
              • 05.08.2006
              • 140

              #21
              Da rezimiramo
              NAjjeftiniji totalni zatvarac je shvajs aparat na trkace ili satelite ili kao se vec zovu . Ne znam tacno gde bas treba da se pljune ali .. zaboravio sam kako izgleda srce diferencijala .. nije bitno cimse to otvori videcu.
              Druga vrsta je nesto sto lici na limited slip je neki Phantom grip( ima link negde ) moze cak da se napravi i kuci on je ogranicenog zahvata( koliko posto ??)
              Oba ne zahtevaju stelovanje nekog zazora( ja pojma nema gde je to ) ali znam da od toga zavisi kako zupci gaze jedan po drugom ( video sam neku semu negde)
              Ostali zatvaraci su svi skuplji i bolji
              prvo disk , zatim QUAIF i TORSEN a onda neki drugi i svi si Limited slip tj malo klizaju. Ovi drugi su komplikovani za ugradnju
              Zadnja vrsta su mehanicki ukuljucivi ( pneumatika, struja , mehanika) difrenecijali ( ARB ili slicni i oni su super ( kad ukljucis ko zavareno a kad ne ukljucis - normalno ) I cena im je super ( 800-1200 eura)
              Ispravljajte sta sam lupio ali to je tu negde


              Edit: Image injected by Boost

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #22
                sve si lepo rekao. samoda dodam da je torsen neupotrebljiv ako je jedan tocak u vazduhu, tako da je za moje potrebe los za offroad.

                phantomgrip tvrdi da njihov zatvarac radi kao limited slip dok razlika brzina tockova ne dostigne odredjenu vrednost. Kada predje tu granicu on se on totalno zatvara. Uz to je i jeftin,a moze i da se napravi. Sto se diff zatvaraca tice, trenutno samo o njemu razmisljam i cim se iskobeljam iz gomile ispita pocinjem da ga pravim i testiram.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • nkosta
                  CBC Veteran
                  • 05.08.2006
                  • 140

                  #23
                  kako li si lupio sliku u moj post ???
                  NAcrtaj please gde se shvajsuje pa da zna raja
                  BTW napalio sam mog klinca (17 god) da procita Ron Chempionovu knjigu o SEDMICI , puk'o sam 36 evra kod BArnes-Noblea nocas ... bar ima da usavrsi engleski dok se oblizuje kako cemo da pravimo SEDMICU ..he ..he

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Zavaris zupcanike 4 i 5 jedan za drugi. Ima ih po dva komada. Zavaris na nekoliko mesta. Sto vise zavarenih spojeva to ce biti jaci.

                    Nemoj posle meni da se zalis kada ti pukne poluosovina


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • nkosta
                      CBC Veteran
                      • 05.08.2006
                      • 140

                      #25
                      Malo o istom iz sveta :
                      Spool:
                      The Spool isn?t really a true differential at all, as it is a device that holds the ring gear and physically locks both axle shafts together. There is no provision for differentiation between the sides at all. Any time you turn a corner with a spool you will be slipping or scrubbing one of the tires. In extreme cases where the a tire gets jammed or traction is high enough to prevent slipping, they can severely stress and/or break axle shafts. They really should be avoided for anything but a dedicated off road vehicle. I personally think it?s nearly useless on the street, and may even be illegal in some areas. But that?s my OPINION, others may and often do disagree.
                      There is also a home grown version of it known as a Lincoln Locker. This is basically an open differential that someone has used a welder on to prevent the differential spider gears from doing their job, and in so doing, turns it into a spool. The term Lincoln Locker is kind of a play on words. Someone, somewhere, at some time once used a Lincoln arc welder to do the job. So they thought it was funny to call it a Lincoln Locker.~ TRS
                      http://www.therangerstation.com/Magazin ... %207-5.jpg

                      Comment

                      Working...
                      X