LSD

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    LSD

    LSD, odnosno sper? Ima li ko iskustva sa stavljanjem spera kao aftermarket dodatka? Konkretno, planiram da stavim Quaife ATB (automatic torque biasing) sper na Peugeot 206 GTI. Svako ko je vozio ovaj auto zna da previse kliza preko nosa i da vrrrlo tesko krece, odnosno previse slajfuje u mestu. LSD bi trebalo da promeni stvari na bolje, makar tako gospoda iz Quaife-a tvrde (obzirom da se njihovi ATB diffovi ugradjuju na Focus RS, trebalo bi da znaju o cemu pricaju).

    Mene interesuje da li sper i na koji nacin negativno utice na vozne osobine - npr. tezi volan, torque steer, vece habanje diferencijala i slicno?

    Napominjem da je ovaj Quaife ATB sper inicijalno podesen na 0% odnosno da u normalnim uslovima voznje kada nema klizanja, nema funkciju odnosno da se snaga rasporedjuje, sto bi rekli "po fabrickim merama" Tek sa javljanjem klizanja sper ima progresivni zatvarac do 100%.
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • Lukas
    CBC Veteran
    • 22.10.2004
    • 180
    • Slovenija

    #2
    TypeKošir ju je stavio prije mjesec dana ali misli ,da če ti se poznati samo nabolje u krivini a na startu za drag hm...neverujem ustvari neznam

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      To je pod mora.
      Ima stelujuca vrezija tako da namestis optimalnu blokadu diferencijala.
      Mada ni to nije dovoljno, uvek ostane po par stotina metara duplih strafti posle moga starta, tako je izgledao Vrbas letos kao da je neko kocio po njemu
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #4
        Originally posted by BOOST
        Mada ni to nije dovoljno, uvek ostane po par stotina metara duplih strafti posle moga starta, tako je izgledao Vrbas letos kao da je neko kocio po njemu
        Jel iz jednog dela )
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Pa verujem da postoji prekid izmedju 2>3 negde na 120Km/h pa kad krene da vrti u 3-oj nehvata se puta do oko 150-170 u zavisnosti od kvaliteta asfalta .
          Vozim u 3-oj 80 i stisnem gas bez da diram kvacilo ocu da obidjem nekoga a ovaj oce sa puta u jarak kad pocnem da slajfujem pored njega

          (Klizav asfalt u SCG )
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Nikola
            CBC Senator XXL
            • 29.09.2004
            • 975
            • Indjija/Vojvodina

            #6
            hm...ipak ne mogu da stvorim pojam o tolikoj snazi na tockovima
            .:Cuore Sportivo:.
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Originally posted by BOOST
              To je pod mora.
              Ima stelujuca vrezija tako da namestis optimalnu blokadu diferencijala.
              Mada ni to nije dovoljno, uvek ostane po par stotina metara duplih strafti posle moga starta, tako je izgledao Vrbas letos kao da je neko kocio po njemu
              Pa ovo je, pa nazovimo je samostelujuca verzija. Pod optimalnim uslovima kada nijedan tocak ne proklizava, zatvaranje je 0%. Cim jedan od tockova slajfuje, difflock ide do 100%, znaci nije fiksan 50,75 itd kao recimo na M3 E36 (75%). Inace radi se kao direktna zamena za standardni diff na menjacu, znaci ubaci se i gotova stvar, nema stelovanja i zezancije oko napasivanja.

              Originally posted by Lukas
              TypeKošir ju je stavio prije mjesec dana ali misli ,da če ti se poznati samo nabolje u krivini a na startu za drag hm...neverujem ustvari neznam
              Pa ima i na dragu da se primeti, sad ne mogu da startujem, jer obavezno jedan od tockova (obicno desni) se ubi slajfujuci u mestu dok drugi nista, tako da ja dok krenem, drugi vec presaltali do druge
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Znam o cemu pricas, probali smo i tu alternativu, znas ovako:
                Prilikom starta dodje (kao posledica pretvrdog auta na vesanju kad ga radis za pistu) do skakutanja prednjeg trapa. Dakle zagri sa obadva tocka pa poskoci i tako po par desetina puta.
                Obrtni momenat ima peak u tom trenutku u menjacu preko 2000 Nm

                2 menjaca smo razneli, zvono je puklo, prvo se pocelo uvijati, pa puklo!!!
                tako da smo odustali od 100% zaklucavanja. Moramo da ostavimo "odusku obrtnom momentu ako me razumes
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  ... ...

                  Ja se bre mucim da napunim 20-30 konja u motor a lav se bori sa 2000NM...pa bas si u maleru, mislim, rado bih ti uzeo koju stotinu NM pa ako imas na zajam ja necu da se bunim...kakve TI dileme imas

                  Ozbiljno, nije bas TAKO da se otima, ali stvarno previse dere onu jadnu desnu gumu.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #10
                    ...u tom trenutku u menjacu preko 2000 Nm


                    ako sam dobro razumeo...?
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Da razumeo si dobro. U trenutku dodira posle skoka, kad nasedne bori se sa redukcijom obrtnog momenta iz motora i ide na oko 3,5 puta iznad momenta u motoru.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #12
                        da, posto materijali u mehanici mogu da na momente izdrze neverovatne sile...a o tome TI upravo pricas...(Nm=F)
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Ma kako god okrenes, puno je, pobogu
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • Lukas
                            CBC Veteran
                            • 22.10.2004
                            • 180
                            • Slovenija

                            #14
                            Originally posted by 206
                            Originally posted by Lukas
                            "]TypeKošir ju je stavio prije mjesec dana ali misli ,da če ti se poznati samo nabolje u krivini a na startu za drag hm...neverujem ustvari neznam
                            Pa ima i na dragu da se primeti, sad ne mogu da startujem, jer obavezno jedan od tockova (obicno desni) se ubi slajfujuci u mestu dok drugi nista, tako da ja dok krenem, drugi vec presaltali do druge
                            E baš ču večeras probati da nagovorim TypeKoširRa da probamo ponovo da vidim koliko se mu sad pozna taj LSD na dragu

                            Comment

                            • sira
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2004
                              • 322
                              • Split

                              #15
                              Da ne otvaram novi topic ovdje ću upitat,
                              Naime kako imam najslabiju od mogučih 75-tica s 110 konjića zanima me koliki je problem dotični ugradit na moj mjenjač jer 2.0 TS i 2.5 i 3.0 V6 su imali dotičnu igračku na mjenjaču s blokadom od 25 %
                              http://forums.cjb.net/alfa75.html

                              Comment

                              Working...