LSD, odnosno sper? Ima li ko iskustva sa stavljanjem spera kao aftermarket dodatka? Konkretno, planiram da stavim Quaife ATB (automatic torque biasing) sper na Peugeot 206 GTI. Svako ko je vozio ovaj auto zna da previse kliza preko nosa i da vrrrlo tesko krece, odnosno previse slajfuje u mestu. LSD bi trebalo da promeni stvari na bolje, makar tako gospoda iz Quaife-a tvrde (obzirom da se njihovi ATB diffovi ugradjuju na Focus RS, trebalo bi da znaju o cemu pricaju).
Mene interesuje da li sper i na koji nacin negativno utice na vozne osobine - npr. tezi volan, torque steer, vece habanje diferencijala i slicno?
Napominjem da je ovaj Quaife ATB sper inicijalno podesen na 0% odnosno da u normalnim uslovima voznje kada nema klizanja, nema funkciju odnosno da se snaga rasporedjuje, sto bi rekli "po fabrickim merama"
Tek sa javljanjem klizanja sper ima progresivni zatvarac do 100%.
Mene interesuje da li sper i na koji nacin negativno utice na vozne osobine - npr. tezi volan, torque steer, vece habanje diferencijala i slicno?
Napominjem da je ovaj Quaife ATB sper inicijalno podesen na 0% odnosno da u normalnim uslovima voznje kada nema klizanja, nema funkciju odnosno da se snaga rasporedjuje, sto bi rekli "po fabrickim merama"

Comment