LSD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #76
    Ovo o cemu sam ja pisao nema veze sa elektricnim kompresorom, Rotrex je klasican mehanicki kompresor, samo sto je VRLO kompaktan (velicine alternatora), i ima punu funkciju kao i svaki mehanicki kompresor sa pogonom preko remenice.

    Sto se tice ovog 330iX...da ne bude zabune, tak sistem koji RankoK pominje je sistem koji imaju BMW-ovi SMG menjaci. To je samo mod menjaca za "lansiranje", (menjac i elektronika sami balansiraju obrtaje, slip kvacila, elektronsku kontrolu proklizavanja i sper, da bi se iz mesta krenulo kao iz topa) znaci nema nikakve veze sa dopunskim punjenjem snage. Moze da se koristi posle 7-8 minuta cisto iz razloga jer takvi startovi mnogo opterecuju transmisiju, pa cisto iz razloga predostroznosti, da nesto ne "pusti" fabrika preporucuje malu pauzu za hladjenje. Slican sistem imaju svi BMW-ovi SMG menjaci
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #77
      ok...samo ipak mislim da je bio XiS...posto ovaj kojg sam gledao na TV nije bio seriski vec za obuku za sportsku voznju u BMW centru...
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #78
        Originally posted by 206
        Ovo o cemu sam ja pisao nema veze sa elektricnim kompresorom, Rotrex je klasican mehanicki kompresor, samo sto je VRLO kompaktan (velicine alternatora), i ima punu funkciju kao i svaki mehanicki kompresor sa pogonom preko remenice.
        Centrifugalni ""puz" http://www.rotrex.eu.com/
        ili ovako, isto centrifugalni.
        Boost or bust...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #79
          Originally posted by RankoK
          ok...samo ipak mislim da je bio XiS...posto ovaj kojg sam gledao na TV nije bio seriski vec za obuku za sportsku voznju u BMW centru...
          ...a posto oni koriste serijske automobile...

          Taj koji si gledao, 330XiS, je je obican 330i sa 4x4 pogonom, plus sekvencijalni SMG menjac. Imam jedan slican, 325iX

          elem, odosmo malo van teme...

          Da li je moguce da auto maaalo sporije ide sa sperom? Napominjem da sper radi kao obican otvoreni diff kada nema klizanja, tako da ne bi trebalo, ali zna li neko SIGURNO?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #80
            Neide sporije,a razlika u masi je minimalna tako da nema neki poseban odziv na usporenje ubrzanja.

            Sve je isto
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #81
              Tako sam i mislio, samo da otklonim nedoumice.

              Ali zato ne da jede gume nego
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #82
                206>ok
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #83
                  Originally posted by 206
                  Tako sam i mislio, samo da otklonim nedoumice.

                  Ali zato ne da jede gume nego
                  To sam hteo da te pitam ali malo kasnije kad se izvozaš, nekako mi je bilo malo ono 25 posto slobode za normalnu vožmju.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #84
                    Za normalnu voznju uopste nije malo. Za moju voznju koja je sve osim normalne - ipak jeste malo.

                    Salu na stranu, gume i jesu bile dosta lose, ali kojom brzinom je pojeo ono malo sto je ostalo...Kad zamenim gume videcemo koliko ce da traju. Ali evo na primer kada se volan mota pri strasno sporom skretanju ili manevrisanju u mestu, kao da preskace, i ponekad se oseti dosta veca frikcija i cupanje na volanu nego obicno.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #85
                      Originally posted by 206
                      Za normalnu voznju uopste nije malo. Za moju voznju koja je sve osim normalne - ipak jeste malo.

                      Salu na stranu, gume i jesu bile dosta lose, ali kojom brzinom je pojeo ono malo sto je ostalo...Kad zamenim gume videcemo koliko ce da traju. Ali evo na primer kada se volan mota pri strasno sporom skretanju ili manevrisanju u mestu, kao da preskace, i ponekad se oseti dosta veca frikcija i cupanje na volanu nego obicno.
                      Pa sad da ne izvlačim formule. Radijus kod skretanja je uvek isti tako da je nebitno koja je brzina i način vožnje. Čim spoljnji točak predje 25 posto duži put on će zaklopiti diferencijal. To ti je praktično svako skretanje u saobraćaju. Ono za normalnu vožnju sam mislio na to kako se ponaša u svakodnevnom saobraćaju a ne na tvoj stil vožnje

                      Mislim da ne bi trebalo da ga osećaš ako motaš volan u mestu.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #86
                        Vidi ovako, kod normalnog skretanja na primer 40 km/h u neku krivinu x radijusa, auto normalno lezi, ne oseca se cimanje ka unutra kada sper radi, znaci kao i sa obicnim diffom. Sa povecanjem brzine oseca se zatvaranje, kada auto vise ne kliza preko nosa. Ali stvar je u tome sto sper nije obican on/off, znaci zatvaranje nije odmah 100% vec pri malom slipu, recimo samo 10% pa kako se slip povecava, i sper lagano zatvara sve jace i jace. 25% je tacka ispod koje se ignorise svaki slip, a iznad te tacke slip se koriguje, ali ne odmah BUM sve sto moze, nego lagano i postepeno - sto vise pritiskas, on vise zatvara. Mala razlika, ali bitna.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #87
                          Originally posted by 206
                          Vidi ovako, kod normalnog skretanja na primer 40 km/h u neku krivinu x radijusa, auto normalno lezi, ne oseca se cimanje ka unutra kada sper radi, znaci kao i sa obicnim diffom. Sa povecanjem brzine oseca se zatvaranje, kada auto vise ne kliza preko nosa. Ali stvar je u tome sto sper nije obican on/off, znaci zatvaranje nije odmah 100% vec pri malom slipu, recimo samo 10% pa kako se slip povecava, i sper lagano zatvara sve jace i jace. 25% je tacka ispod koje se ignorise svaki slip, a iznad te tacke slip se koriguje, ali ne odmah BUM sve sto moze, nego lagano i postepeno - sto vise pritiskas, on vise zatvara. Mala razlika, ali bitna.
                          Ma skontao sam još kad si prvi put opisao kako radi, pratim ja radnju No opet mislim da je 25 posto premalo za gradsku vožnju i da će ti trošiti gume. Ostaje da vidimo kad promeniš nove pa ćeš najbolje znati, zanima me čisto iz praktičnih razloga.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #88
                            Originally posted by 206
                            Tako sam i mislio, samo da otklonim nedoumice.

                            Ali zato ne da jede gume nego
                            Ne jede sper gume nista vise nego ranije, nego gledano teoretski
                            sad se ti normalno tj. nenormalno izivljavas jer ti je auto na testu i znam kako je kad stavis neku novu stvar, probaj sad ovo probaj sad ono.
                            Teoretski potrosnja guma je manja ili bar ravnomernija jer sa obicnim diferencijalom kad ti je proklizavao jedan tocak imao si potrosnju te gume dok sada sa istom brzinom kroz krivinu auto je miran zbog prenosa snage na drugi tocak i nema proklizavanja sto znaci da stedis gume dok bi ti u starom slucaju jedan tocak rasipao snagu i cepao gumu.:x

                            75% zatvaranja nije mnogo. Razlika je 75% kod prednje i kod zadnje vuce jer radijus okretanja tockova nije isti.
                            Drugo ne isporucuje svih 75% odmah nije to on-off spper kao kod ranijih fordova niti trkacki pa da lomi nego viselamelni koji radi kas tocak slipuje i odnos se povecava u zavisnosti od obrtnog momenta koji se prenosi preko diff.
                            Interesuje me samo kako se odrazava kad radis malo brze polukruzno dal stopuje tocak isecka volan ili ne.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • TypeKoshiR
                              CBC Veteran
                              • 01.11.2004
                              • 115
                              • Kranj,SLOVENIA

                              #89
                              Ja imam unutra LSD od integre pa isto kad motas zamotas u jednu smijer i stavis malo gas i onda pravis krugove tu se LSD kako da kazem osijeca 100% i mehanicar koji mi je instalirao ovu stvar unutra rekao je, da to nije dobro za "axle" jer ako zamotas stavis pun gas moze i da ti odtrga poluosovinu (axle) meni je odtrgalo jednu varovalku na poluosovini(onoj dugoj) samo zbog spere sad je ova varovalka ili kako da kazem onaj zaklop zavaren tako da ga ne moze puknuti kao prije...
                              Sta da kazem krivene sa sperom su kao dan in noc prema prije
                              Steta sto ga nisam imao na zadnjem drag race-u u Portorozu,SI da bi vido koliko to pomaze i na startu, stavio sam ga jedna tjedan kasnije ali imao sam ga kod kuce dost pred utakmicom ali nijebilo vremena ga instalirati

                              LP

                              www.hondaaddict.com

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #90
                                Originally posted by TypeKoshiR
                                Ja imam unutra LSD od integre pa isto kad motas zamotas u jednu smijer i stavis malo gas i onda pravis krugove tu se LSD kako da kazem osijeca 100% to nije dobro za "axle" jer ako zamotas stavis pun gas moze i da ti odtrga poluosovinu (axle) meni je odtrgalo jednu varovalku na poluosovini(onoj dugoj) samo zbog spere sad je ova varovalka ili kako da kazem onaj zaklop zavaren tako da ga ne moze puknuti kao prije...


                                LP
                                Zato i pitam kad radis polukruzno jer krckaju poluosovine a to se i meni tada dogadjalo a u normalnoj vozni nije bilo problema pa sam ja kad krenem u polukruzno stisnem je..ga kvacilo da ne bi lomio.
                                Koliko je nategnut tvoj sperr?
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X