Ovo o cemu sam ja pisao nema veze sa elektricnim kompresorom, Rotrex je klasican mehanicki kompresor, samo sto je VRLO kompaktan (velicine alternatora), i ima punu funkciju kao i svaki mehanicki kompresor sa pogonom preko remenice.
Sto se tice ovog 330iX...da ne bude zabune, tak sistem koji RankoK pominje je sistem koji imaju BMW-ovi SMG menjaci. To je samo mod menjaca za "lansiranje", (menjac i elektronika sami balansiraju obrtaje, slip kvacila, elektronsku kontrolu proklizavanja i sper, da bi se iz mesta krenulo kao iz topa) znaci nema nikakve veze sa dopunskim punjenjem snage. Moze da se koristi posle 7-8 minuta cisto iz razloga jer takvi startovi mnogo opterecuju transmisiju, pa cisto iz razloga predostroznosti, da nesto ne "pusti" fabrika preporucuje malu pauzu za hladjenje. Slican sistem imaju svi BMW-ovi SMG menjaci
Sto se tice ovog 330iX...da ne bude zabune, tak sistem koji RankoK pominje je sistem koji imaju BMW-ovi SMG menjaci. To je samo mod menjaca za "lansiranje", (menjac i elektronika sami balansiraju obrtaje, slip kvacila, elektronsku kontrolu proklizavanja i sper, da bi se iz mesta krenulo kao iz topa) znaci nema nikakve veze sa dopunskim punjenjem snage. Moze da se koristi posle 7-8 minuta cisto iz razloga jer takvi startovi mnogo opterecuju transmisiju, pa cisto iz razloga predostroznosti, da nesto ne "pusti" fabrika preporucuje malu pauzu za hladjenje. Slican sistem imaju svi BMW-ovi SMG menjaci
Comment