skuplja dara nego mera...
to sto je na ivici zakona (ili i van zakona zavisno od obima prepravki) je jedna strana medalje, druga po meni vaznija je ukupan trosak krparenja 2 auta da bi se dobio jedan, i to stari 15+godina sa sve limarskim radovima (najskuplji majstor koji postoji za automobil po pravilu), pa zatim lakirerski, pa interijer nanovo sklapati itd.
puno radnih sati, a krajnji rezultat je (po mojoj proceni) takav da se ulozeno ne moze valorizovati na trzistu ako se odluci za prodaju.
Fordovi a posebno Sijere se ne kotiraju nesto narocito na nasem trzistu (komplet ispravna mozda kosta reda 1500-2000 evra ako je u perfektnom stanju, a niej mala ponuda onih sa cenom <1000 evra.
to sto taj auto realno vise pruza, druga sentimentalna strana medalje koju ne priznaje trziste..
ja bih sve stavio na papir, i doooobro razmislio da li se isplati krpiti havarisan auto.
to sto je na ivici zakona (ili i van zakona zavisno od obima prepravki) je jedna strana medalje, druga po meni vaznija je ukupan trosak krparenja 2 auta da bi se dobio jedan, i to stari 15+godina sa sve limarskim radovima (najskuplji majstor koji postoji za automobil po pravilu), pa zatim lakirerski, pa interijer nanovo sklapati itd.
puno radnih sati, a krajnji rezultat je (po mojoj proceni) takav da se ulozeno ne moze valorizovati na trzistu ako se odluci za prodaju.
Fordovi a posebno Sijere se ne kotiraju nesto narocito na nasem trzistu (komplet ispravna mozda kosta reda 1500-2000 evra ako je u perfektnom stanju, a niej mala ponuda onih sa cenom <1000 evra.
to sto taj auto realno vise pruza, druga sentimentalna strana medalje koju ne priznaje trziste..
ja bih sve stavio na papir, i doooobro razmislio da li se isplati krpiti havarisan auto.
Comment