Carinjenje sasije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    skuplja dara nego mera...

    to sto je na ivici zakona (ili i van zakona zavisno od obima prepravki) je jedna strana medalje, druga po meni vaznija je ukupan trosak krparenja 2 auta da bi se dobio jedan, i to stari 15+godina sa sve limarskim radovima (najskuplji majstor koji postoji za automobil po pravilu), pa zatim lakirerski, pa interijer nanovo sklapati itd.

    puno radnih sati, a krajnji rezultat je (po mojoj proceni) takav da se ulozeno ne moze valorizovati na trzistu ako se odluci za prodaju.

    Fordovi a posebno Sijere se ne kotiraju nesto narocito na nasem trzistu (komplet ispravna mozda kosta reda 1500-2000 evra ako je u perfektnom stanju, a niej mala ponuda onih sa cenom <1000 evra.

    to sto taj auto realno vise pruza, druga sentimentalna strana medalje koju ne priznaje trziste..

    ja bih sve stavio na papir, i doooobro razmislio da li se isplati krpiti havarisan auto.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Djuka
      CBC Član
      • 04.02.2006
      • 83
      • Novi Beograd/Blokovi
      • Peugeot 308 1.6 eHDI

      #17
      Nisam znao da je to toliko kaznjivo

      Nista onda moramo da trazimo nekog da dotera i ocarini sasiju.. ipak mislim da ce sve da ga ispadne jeftinije tako nego da kupuje na BG papire ceo auto kada je na njegovom bukvalno sve novo i Amortizeri i lamela, uradjena generalna..... Valjda nece sasija izaci sve zajedno preko 700-800 evra... videcemo...

      Ala cu (ce) se namuciti...

      Hvala na pomoci svima.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        mislim da je realnije razmisljati o 1000+ evra. samo dovoz sasije je oko 600 evra, bez taksi, bez papirologije, domace spedicije, registracije itd.

        uz trosak rada na prepakivanju (300+evra ja pitao pa dobio takav odgovor) za ruke majstora i sitne delove (gumene npr) oko trapova i drugo, uz ne mnogo truda trosak skace na 1500 evra, i to da nije potrebno nista od delova odnosno da je bukvalno sve ispravno.

        da li vredi truda, stvar procene.

        inace su Sijere (kao i Pasati ili Golfovi i slicno tog doba) na zapadu reda 50-100 evra za kompletan auto.

        u nasim uslovima sam strani auto/sasija je najmanji trosak.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Azrael
          CBC Senator
          • 29.06.2006
          • 278
          • Kragujevac

          #19
          Prema novom pravilniku carine, moguce je samo uvesti sasiju pod uslovom da je u tom autu bio motor Euro-3.

          Comment

          • sasa_gsi
            CBC Veteran
            • 25.05.2007
            • 101
            • Svrljig (Nis)

            #20
            Re: Carinjenje sasije

            Sta se desava ako imam i los motor i limariju i zelim da uvezem stranca unistim (rasprodam stari auto) na postojeću domaću saobraćajnu.
            Dali to znaci da moram da pravim dve ture npr. iz Italije ili Slovenije. Prva tura samo sasija bez točkova, kočnica, vešanja a druga tura motor menjač i sve ostalo.
            Ako je tako velika je to zajebancija i tesko da se to isplati.

            Još jedno pitanje oko carinjenja motora dali može da se carini motor od legalnog stranca sa papirima naknadno da nije prijavljen motor na granici za carinu?

            Comment

            • ada
              CBC Senator XXL
              • 04.06.2005
              • 2375
              • Novi Sad
              • Svasta nesto

              #21
              Re:

              Originally posted by Azrael
              Prema novom pravilniku carine, moguce je samo uvesti sasiju pod uslovom da je u tom autu bio motor Euro-3.
              Pa na carini ces dobiti malo drugaciji odgovor. Samo ako je sasija euro 3 a ne da motor u sasiji bio euro 3.

              Isto tako da bi uvezao motor (legalno) mora da zadovolji neki nas euro 3 koji niko nezna koji je ali nema veze....
              Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
              Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
              Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
              Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

              Comment

              • Misko M
                CBC Senator XXL
                • 17.03.2007
                • 652
                • BG Vozdovac

                #22
                Re: Carinjenje sasije

                jeste stara tema al mi treba pomoc !?

                ...moze li se ocariniti karoserija konkretno iz 1999.godine u kojoj naravno nije bio eu3 motor ?
                ...na racun havarisane iste takve iz 2003 godine u kojoj je eu 3 motor koji ce se prebaciti u novu ?

                Comment

                Working...
                X