Ovo mi se prvi put desilo pa me interesuje sta je uzrok.
Dakle: gume su zimske kupljene prosle sezone i vozene tokom zime. Ove godine (2006) sam ih ponovo montirao pocetkom sezone i vozio bez problema do nedavno. Pre mesec dana pojavila se mala vibracija na oko 100km/c koja je pocela da se spusta na manje brzine. Doslo je do toga da je tokom praznika pocelo da vibrira vec od 65-70km/c a od 80/85km/c su bili takvi udari po volanu da sam se zabrinuo.
Otisao sam na balansiranje sve 4 i momak je imao problema da izbalansira prednju desnu, nikako nije htela da se izbalansira. Gume i diskovi u odlicnom stanju. Kao krajnju meru on je svukao gumu sa felne,zarotirao je rucno oko felne (prethodno kredom oznacio dva mesta na gumi) na otprilike 90 setepeni, naduvao je i ponovo stavio na balans mashinu. Ovaj put se tocak iz prve izbalansirao (sa malom tezinom tegova-5 i 15gr).
Pitanje je sledece: sta je uticalo na nemogucnost balansiranja pre rotacije gume u odnosu na felnu i zasto je posle rotacije sve stalo na svoje mesto?
Dakle: gume su zimske kupljene prosle sezone i vozene tokom zime. Ove godine (2006) sam ih ponovo montirao pocetkom sezone i vozio bez problema do nedavno. Pre mesec dana pojavila se mala vibracija na oko 100km/c koja je pocela da se spusta na manje brzine. Doslo je do toga da je tokom praznika pocelo da vibrira vec od 65-70km/c a od 80/85km/c su bili takvi udari po volanu da sam se zabrinuo.
Otisao sam na balansiranje sve 4 i momak je imao problema da izbalansira prednju desnu, nikako nije htela da se izbalansira. Gume i diskovi u odlicnom stanju. Kao krajnju meru on je svukao gumu sa felne,zarotirao je rucno oko felne (prethodno kredom oznacio dva mesta na gumi) na otprilike 90 setepeni, naduvao je i ponovo stavio na balans mashinu. Ovaj put se tocak iz prve izbalansirao (sa malom tezinom tegova-5 i 15gr).
Pitanje je sledece: sta je uticalo na nemogucnost balansiranja pre rotacije gume u odnosu na felnu i zasto je posle rotacije sve stalo na svoje mesto?
Comment