Umire mi lamela...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alt+64
    CBC Senator XXL
    • 27.02.2006
    • 571
    • bgd

    Umire mi lamela...

    Ovako,
    znao sam i ranije da mi je lamela pri kraju(visoko&tvrdo kvacilo), al mi se veceras desilo par (bar meni) cudnih stvari, pa da proverim el neko ima objasnjenje.

    1. U petak ostavio skroz normalan auto. Veceras, pri nekih 3krpm, dam gas do daske, obrtaji skoce na 6k za sekund, a auto ne ubrza... kako tolka razlika od petka do nedelje?

    2. Probam iz mesta da krenem drugom bez gasa...stucne malo, predje mozda 1/2 metra, al se ugasi. kako?

    Trece&najcudnije, prvom vuce kako treba, vise puta isprobano. Kliza samo u 2. i 3. ...zar ne bi bilo logicno obrbuto...
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Ponasha se normalno, nije obrnuto nista.
    Sto si u vecem stepenu redukcije sve je vece opterecenje na lameli jer dinamicki opada sa uskladjenjem brzine auta prema zadatoj a to se najbrze desava u niskom stepenu prenosa.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #3
      uh...nista te ne razumem, al ti verujem da je normalno
      Hvala

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Nisam ni ocekivao da razumes,

        Ajd na srpski, jel lakse lancu da se istegne na biciklu ako kreces u 6 brzini ili u prvoj? Jesmo sad jasniji Poredi opterecenje na lancu sa lamelom
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • alt+64
          CBC Senator XXL
          • 27.02.2006
          • 571
          • bgd

          #5
          Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
          jasno...
          ziv bio

          Comment

          • Fabia & Avensis
            CBC Senator
            • 25.05.2006
            • 215
            • Podgorica - MNE!

            #6
            Re: Umire mi lamela...

            Originally posted by alt+64
            Ovako,
            znao sam i ranije da mi je lamela pri kraju(visoko&tvrdo kvacilo), al mi se veceras desilo par (bar meni) cudnih stvari, pa da proverim el neko ima objasnjenje.

            1. U petak ostavio skroz normalan auto. Veceras, pri nekih 3krpm, dam gas do daske, obrtaji skoce na 6k za sekund, a auto ne ubrza... kako tolka razlika od petka do nedelje?

            2. Probam iz mesta da krenem drugom bez gasa...stucne malo, predje mozda 1/2 metra, al se ugasi. kako?

            Trece&najcudnije, prvom vuce kako treba, vise puta isprobano. Kliza samo u 2. i 3. ...zar ne bi bilo logicno obrbuto...


            Kad dolazi do overtempa, lamela klizi kao sapun a kad je hladna ne.
            DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
            DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #7
              Skoro sam menjao lamelu...
              Kvacilo mi je bilo visoko, ali i sa takvom lamelom sam uspeo preci jos 30 000km, vozio sam je skoro da zadnjeg momenta, pocinje prvo da kliza u trecoj, kao kada vozis po vlaznom kolovozu ili imas celave gume...
              Kad pocne da kliza u prvoj, vise nema zezanja, mora da se menja...
              pozdrav

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Kada se oseti da je pri kraju najbolje bi bilo sto pre zameniti jer onda moze da se prodje i samo sa zamenom lamele..a ako se vozi dokle moze uglavnom nitne na lam,eli naprave riseve na korpi pa i ona mora da se menja a sto je jos gore naprave riseve na zamajcu pa bi onda trebalo i on da se obradjuje
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • bakara
                  CBC Senator XXL
                  • 29.01.2005
                  • 977
                  • nBGd

                  #9
                  @M-power
                  Priznajem da to nisam znao, mislio sam da to mora komplet tzv. set kvacila...korpa, lamela, i druk lager, majstori uvek tako savetuju.

                  Da znam za ubuduce, ako je kvacilo visoko a ne proklizava, da li je dovoljno zameniti samo lamelu?
                  pozdrav

                  Comment

                  • zvrle
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2005
                    • 961
                    • Beograd, Batajnica
                    • Golf 4

                    #10
                    Ja koliko pratim cannon savet je da se menja komplet.
                    Ja sam tako kod sebe uradio.
                    “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      Savet jeste da se menja komplet ali nekad mozes samo da se provuces sa lamelom a ostataka da zadrzis... Ja sam npr. na Mazdi menjao samo lamelu i ovo sljaka vec 30.000km bez problema....
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Poenta je u tome da ako se vozi sa lamelom koja kliza, da ce potisna ploca da se skrlja.
                        2 razloga, prvi je da torzione opruge popuste zbog toplote.
                        Tako da ta nece vishe imati potisnu silu priljubljivanja te ni frikcija nece biti kako treba.

                        Druga je da ako se pretera , sto je lako i desava se nesvesno, da sama potisna ploca moze da se izvitoperi. To se upravo prikazuje kroz poskakivanje, blago trzanje prilikom mekanog starta..

                        Kao trece i najgore je pucanje iste usled prregrevanja i to nebi voleli da dozivite

                        Over&out
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • bakara
                          CBC Senator XXL
                          • 29.01.2005
                          • 977
                          • nBGd

                          #13
                          Mislim da je kljucno pitanje:
                          da li korpa i druk lager mogu da izdrze 2 zamene lamele?
                          pozdrav

                          Comment

                          • zec
                            CBC Senator XXL
                            • 05.01.2005
                            • 450
                            • bgd

                            #14
                            Kad vec pomeras menjac zbog lamele zameni sve. Mozda je trenutno skuplje, ali na duze staze je jeftinije, jer da bi zamenio korpu ili lager moras opet to sve da otvoris. Ponovo ti kola stoje, gubis svoje vreme.. Naravno u slucaju da nesto crkne od toga pre lamele.
                            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Mogu da izdrze...naravno. Cuj ovako. To se uglavnom radi jer su skupe ruke i komplikovana operacija za zamenu kvacila za novija (skuplja) vozila pa kada se vec skinulo kao, ajde da se zameni sve.
                              Znaci to se radi...a nije pravilo.

                              Uglavnom majstor kaze kupi ceo set jer kada se menjac skine..kasno je da se jure delovi..treba zavrsavati posao. A ne retko se dogadja da ...u pa nije morala korpa. Druk se menja jer je previse jeftin da se ne bi zamenio a uglavnom prvi strada.

                              Ne mali broj puta sam zamenio samo lamelu...a na jugicu ne pamtim koliko puta. Na ovom mom sada za 30k mu je treca lamela....cale drzi nogu na kvacilu a sada ga ja samo vozim sa 1.6 motorom i drzi super..nemam nikakvih problema.


                              Uporedicu bas ovako: To je kao kada se menjaju plocice na kocnicama....neko menja i diskove....neko svaka druga zamena se menjaju i diskovi a neko kada vidi da su diskovi za zamenu onda ih menja. Ali to nije komplikovan proces i disk se uvek moze videti u kakvom je stanju.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X