situacija sljedeca - rover 200 (FWD 100-injak KS, 900kg), naprijed diskovi 262mm ozad bubanj (identicno kao civic). situacija sljedeca pri kocenju sa vecih brzina - tockovi se relativno brzo blokiraju i auto (naravno) klize...
na valjcima je sve OK (2,2 naprijed, oko 1,5 nazad), tj. regulator sile kocenja radi. (BTW malo sam citao po netu i vlasnici uglavnom kukaju da su kocnice slabe...)
i sad malo teoretisanja - koliko ima smisla montiranje nekih boljih pakni i diskova (grennstuf + EBC TG, ili nesto u tom stilu) ili rjesenje treba traziti u promjenama geometrije i tvrdoce vjesanja. aha, naprijed je negativ 0,5 zadnij tockovi su na 0,0 (negdje sam citao da negativ smanjuje efikasnost kocenja, nemam pojma koliko je to istinito...).
ajd, hvala!
na valjcima je sve OK (2,2 naprijed, oko 1,5 nazad), tj. regulator sile kocenja radi. (BTW malo sam citao po netu i vlasnici uglavnom kukaju da su kocnice slabe...)
i sad malo teoretisanja - koliko ima smisla montiranje nekih boljih pakni i diskova (grennstuf + EBC TG, ili nesto u tom stilu) ili rjesenje treba traziti u promjenama geometrije i tvrdoce vjesanja. aha, naprijed je negativ 0,5 zadnij tockovi su na 0,0 (negdje sam citao da negativ smanjuje efikasnost kocenja, nemam pojma koliko je to istinito...).
ajd, hvala!
Comment