efikasnije kocenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    efikasnije kocenje

    situacija sljedeca - rover 200 (FWD 100-injak KS, 900kg), naprijed diskovi 262mm ozad bubanj (identicno kao civic). situacija sljedeca pri kocenju sa vecih brzina - tockovi se relativno brzo blokiraju i auto (naravno) klize...
    na valjcima je sve OK (2,2 naprijed, oko 1,5 nazad), tj. regulator sile kocenja radi. (BTW malo sam citao po netu i vlasnici uglavnom kukaju da su kocnice slabe...)
    i sad malo teoretisanja - koliko ima smisla montiranje nekih boljih pakni i diskova (grennstuf + EBC TG, ili nesto u tom stilu) ili rjesenje treba traziti u promjenama geometrije i tvrdoce vjesanja. aha, naprijed je negativ 0,5 zadnij tockovi su na 0,0 (negdje sam citao da negativ smanjuje efikasnost kocenja, nemam pojma koliko je to istinito...).
    ajd, hvala!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    imas li abs?
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #3
      bez ABS-a
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        moje misljenje,ne znam koliko bi ti pomoglo ali ne bi sigurno odmoglo
        primer:audi 80 jaje 1989 god.isto disk napred,pozadi dobos,posle promene diskova,sa originalnih na brembo,i novih paknova tipa ferodo ili behu lukas(nemam pojma vise),isto tako servisiranjem i zadnjih dobosa,auto je kocio stvarno dobro...normalno kljesta su razradjena,novo ulje ubaceno,sve nastelovano..
        osim toga probaj nikad da ne nabodes odjednom punom snagom,vec pokusaj da osetis gde pocinje da blokira,pa malo popusti i onda opet...ako tocak blokira istog momenta kad ti stisnes kocnicu,nesto nije u redu
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          brembo diskovi, ATE pakne,ATE kljesta, promijenjeni raspiraci u dobosu, ulje ferodo racing 5.1. koci bolje nego ranije ali i dalje slabo...
          i ne blokira odmah kad stisnem kocnicu, a sto se tice "pumpanja" znam o cemu je rijec.
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Kazes da se blokiraju tockovi u kocenju sa vecih brzina, negovoris o koji, prednji ili zadnji.
            Zadnji, dobos, po principu imaju po fizickim zakonima autoservo pojacivacku funkciju, zagrevanjem dolazi do sirenja i povecanja promera te i do povecane frikcije uz zadrzan pritisak pedale.
            Dakle, za dobos je to normalna pojava i zato se i nestavljaju na performace cars..

            Ako blokira napred, u pitanju je uskladjenost plocica, dakle termicki imaju povecanu frikciju sa zagrevanjem te prednje vesanje na toj maloj tezini auta ima problema da zadrzi tocak potisnut na podlogu.

            Ovo pokazuje najvishe stanje prednjih amortizwera, dakle chak i ako su OK sto se tiche komfora nisu kad je u pitanju prigusenje na sitno...

            Promeni prednje amortizere u nesto vredno pomena i teraj.

            900Kg nema problema za zaustaviti sa diskovima opisane velicine ukoliko vesanje odradjuje svoj posao.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              da zaboravih da kazem na audiju su bili novi i amorti...
              boost 10-ka..cista
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #8
                hvala gazda!
                blokiraju prednji tockovi a meni je djelovalo da je do vjesanja (da pretjerano "pliva"). doduse, na provjeri su pokazivali oko 80% ali to bas i nije mjerodavno...
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  javi kada promeniš amortizere koliki je napredak, bi?e interesantno.
                  a i ako uradiš ponovo valjke, koje su nove brojke.

                  ina?e mi se ?ini da su navedene brojke tanke, o?ekivao bih zadnje ko?nice tu oko 2,5 a prednje svakako 3+ i to bez blokiranja.

                  i Brembo i ATE su firme od ugleda sa kvalitetom, dobar izbor.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    brick, brojke su u direktnoj relaciji sa tezinom auta, izbaci ga...
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      A kakve su gume?
                      Jedna jedina stvar zaustavlja auto-gume, sve ostalo pomazhe.

                      Posle 2 kompleta GreenStuff od EBC nikda vishe ih ne bi kupio, niti preporuchio. Ako mozesh uzmi Ferodo DS ili Pagid Blue.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Nenade, a mozda je bilo i leda

                        Neverujem da je Mirdzi promaklo da treba da ima dobre gume.

                        Lagano auto pa previshe treperi u trapu, amortizeri


                        Da li se auto pbada na nos prilikom brzog nabadanja na kochnicu ili proplivava? Tu je odgovor.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • mirdza
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2005
                          • 2437
                          • Katowice (PL) / Banja Luka
                          • AGP / W126

                          #13
                          @ Nenad
                          175/65R14 debica frigo kupljene prosle sezone BTW uzeo sam toyo T1-S 195/50R15 ljetne

                          @ BOOST
                          auto "propliva", ne "nabada"

                          EDIT

                          amortizeri za ovo moje g*vno su od 100euro pa na vise po komadu sto se tice pakni - ferodo je jeftiniji od green stuf pa mi drago (inace ljudi hvale green i tvrde da su bolje nego DS, ali ko ih **** )
                          ali sve to ce da priceka neko vrijeme posto prvo moram da radim glavu i da izletim jos neke pare u W126. sta ti je zivot
                          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Neuskladjenost prednjeg trapa, fenomen vezan za 2 parametra.

                            Pretvrdi federi ili losi amortizeri.

                            Ako je amortizer los , feder je uvek pretvrd.

                            Da li si probao da navedes postepenim povecanjem potiska na pedalu da dovedes auto na sleganje i nabadanje ne nos te zatim pritisnuti do kraja, i da li i onda proklizi?
                            Ako da, onda MENJAJ GUME.

                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              ajd kad smo kud guma ima li ko iskustva sa vredestein sporttrack 2?
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X