Visoko kvacilo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dima
    CBC Senator
    • 14.02.2007
    • 200
    • Niš

    Visoko kvacilo

    Kvacilo mi je previse visoko tako da nogu drzim u vazduhu, ako pokusam da ga spustim ne odvaja dobro. Prosli vlasnik je zamenio lamelu i korpu pre oko 25 000 km ali ne i druk lager. E sada da li problem moze da bude u losoj korpi (meko "sunce") posto je stavljena neka "italijanska". Lager susti i ocigledno treba da se menja, ali ne znam da li je u pitanju losa korpa ili nesto drugo.
    OPEL ASTRA G 1.4 16V
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    ako je neka teska divca onda je odavno gotova lamelaa lager moze da svira 100000 i da bude ista visina kvacila,a tebi i ne odvaja kad stisnes do kraja i koji je auto u pitanju
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • dima
      CBC Senator
      • 14.02.2007
      • 200
      • Niš

      #3
      Auto je kadet suza 1.3. Lamela je dobra - probao sam sve fazone sa 3. brzinom i sl. nervirame samo sto mnogo visoko hvata pa mi je noga non stop u vazduhu.
      OPEL ASTRA G 1.4 16V

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        na polugi kvacila na menjacu s nalazi plasticna matica koja je zaobljena sa strane gde naleze na polugu i trebalo bi da ima kontra maticu a i ne mora,sajlu samo puvuces u nazad da se oslobodi od poluge i da moze da se odvije i tako spustis pedalu,a ako ti i dalje ne bude odvajao moze biti korpa a moze da se desi da na je lamela previse siroka a korpa ne moze toliko da se odvoji od same lamele
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • dima
          CBC Senator
          • 14.02.2007
          • 200
          • Niš

          #5
          Pa mislim da je korpa u pitanju. Daj mi preporuku za neku dobru korpu po pristojnoj ceni.
          OPEL ASTRA G 1.4 16V

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            #6
            neznam sta da ti kazem 14.lameli i 3. korpe i na kraju uzeo plovan set sa stranca i resio problem,ali to sto je mnogo visoko probaj samo da otpustis sajlu
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • dima
              CBC Senator
              • 14.02.2007
              • 200
              • Niš

              #7
              Nekada je na ovom autu bio menjac sa 4 brzine, pa je posle ubacen 5-to stepeni. E sada razmisljam da su pedale kvacila razlicite za 4-tvoro stepene i 5-to stepene menjace pa zbog toga visoko hvata?
              OPEL ASTRA G 1.4 16V

              Comment

              • ljube-kugla
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 1531
                • batajnica

                #8
                nema to veze svi su isti,samo je razlika sa zadnje strane kod levog tocka,ima dva zubcanika vise,nego odvrni samo maticukoja naleze na polugu kvacila sa samom menjacu,znaci uhvatis za produzetak sajle koja izlazi,povuces da se odvoji od poluge i odvijes plasticnu pidzu koja je u stvari i matica koja spanuje sve to,3,4,5 krugova pa probas
                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                a sto nas je vise,jaci smo

                Comment

                • dima
                  CBC Senator
                  • 14.02.2007
                  • 200
                  • Niš

                  #9
                  Ma probao sam da zatezem sajlu odavno i nikako da ga podesim ili ne odvaja ili je visoko (u odnosu na kvacila kod drugih kadeta).
                  Nego danas mi je otvaran menjac radi zamene druk lagera, i primetio sam da su poluga koja naleze na sajlu i osovina iz jednog dela, a sa viljuskom se spajaju pomocu rukavca i srafa koji ih zateze. Da li je moguce da je osovina vremenom proklizala u rukavcu? Da li onda moze da se vrati malo "unazad" ?
                  Lamela mi je malo pojedena po obodu, pa mi je majstor preporucio da je preventivno zamenim. Da ne bi kupovao novu, rekao mi je da mogu da se zanituju nove obloge. Kojiko je to dobro i koliko je pouzdano?
                  OPEL ASTRA G 1.4 16V

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    Za taj auto remont lamele i nije opasan,moze da prodje sasvim lagano. Mislim, da ti ne pravi nikakav problem. Obloge se kupuju na metar, rezu po meri i nituju. Ako imas srece, promenice ti i opruge (krajnje preporucljivo). Siguran sam da, negde u tvojoj okolini, ima varijanta da das svoju staru lamelu i odmah uzmes remontovanu uz doplatu. Nije to skupo.
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Originally posted by prolupator
                      Obloge se kupuju na metar, rezu po meri i nituju.
                      Ovo vazi kad se kupuju obloge za paknove, a za lamelu se kupuje gotov prsten.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • dima
                        CBC Senator
                        • 14.02.2007
                        • 200
                        • Niš

                        #12
                        Kada sam otisao danas da kupim druk lager prodavac me je pitao koje je godiste auto jer po godistu postoje dva tipa menjaca za 1.3. Posto znam samo da je menjac menjan nemam pojma koje je godiste, a prodavac mi rece da oba tipa druk lagera mogu da se stave samo mogu da prave neke probleme. E sad, jel moze po kodovima na menjacu da se prepozna tip i godiste? Da li je moguce da je stavljen pogresan tip korpe i lagera, pa da zbog toga zeza?

                        OPEL ASTRA G 1.4 16V

                        Comment

                        • vega
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2006
                          • 324
                          • Beograd

                          #13
                          Ma menjaj ceo set ako hoces da resis to... Cim ti je lamela pojedena po obodu ni korpa ti ne "nosi" ko sto treba. Tako je meni bilo - stavio nov set i jedva izdrza 20kkm. Kad sam skinuo vidim samo po obodu tragove naleganja, unutrasnja polovina kao iz kutije (nikad nije ni dodirnula zamajac i korpu). Imas LUK za oko 75e, pitaj eMa.
                          ... and then the damn thing gone wild!

                          Comment

                          • dima
                            CBC Senator
                            • 14.02.2007
                            • 200
                            • Niš

                            #14
                            Pa i meni je strana lamele koja ide prema zamajcu pojedena po spoljasnjem obodu, a strana prema korpi po unutrasnjem. Ne znam koliko korpa ima udela u tome posto sam primetio da mi je i zamajac veoma blago pojeden.
                            Da li se zamajac obradjuje kao i diskovi?
                            OPEL ASTRA G 1.4 16V

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #15
                              Ne, zamajac se obradjuje jedino ako zelis da se olaksa...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              Working...
                              X