I ja sam skoro vidio Saaba sa takvim mjenjacem ali zaboravih da priupitam Boosta.
Bilo je vise modela sa takvim mjenjacima, Twingo i neki mali Hyundai cini mi se. Dosta korisno za gradsku voznju u tim malisanima.
Kako se kod njih postupa sa gasom, tj. sta se desi ako recimo saltas iz 4 u 3 a ne pustis gas?
Ono sto mene zanima je koliko je problem da se realizuje kompletno mijenjanje brzina sa recimo +/- tipkama kod takvih mjenjaca? Kao kod Smarta recimo. Ili i automatski rezim rada, koji cini mi se Smart nema. Po principu: "Kad' je ball nek je multiball"
Meni se cini da je kvacilo veci dio posla, a manje samo prebacivanje brzina, a moze biti nisam u pravu. Znaci ne mislim na neke ultrabrze mjenjace, vec samo nadgradnja postojecih, da nam olaksaju zivot( ne mislim na budzenje u kucnoj varijanti vec na princip rada).
Kada vec diskutujemo o tome citao sam u par testova, recimo novi C4 Picasso sa slicnim mjenjacem koji ima i automatski mod rada da je u autmoatskom modu dosta neugladjen i sl. u odnosu na manuelni mod. Odakle se javlja ta razlika? Recimo mjenjac je odlucio da prebaci u nizu brzinu i zasto bi se to odvijalo drugacije od toga kada rucno piknemo minus polugicu?
Bilo je vise modela sa takvim mjenjacima, Twingo i neki mali Hyundai cini mi se. Dosta korisno za gradsku voznju u tim malisanima.
Kako se kod njih postupa sa gasom, tj. sta se desi ako recimo saltas iz 4 u 3 a ne pustis gas?
Ono sto mene zanima je koliko je problem da se realizuje kompletno mijenjanje brzina sa recimo +/- tipkama kod takvih mjenjaca? Kao kod Smarta recimo. Ili i automatski rezim rada, koji cini mi se Smart nema. Po principu: "Kad' je ball nek je multiball"
Meni se cini da je kvacilo veci dio posla, a manje samo prebacivanje brzina, a moze biti nisam u pravu. Znaci ne mislim na neke ultrabrze mjenjace, vec samo nadgradnja postojecih, da nam olaksaju zivot( ne mislim na budzenje u kucnoj varijanti vec na princip rada).
Kada vec diskutujemo o tome citao sam u par testova, recimo novi C4 Picasso sa slicnim mjenjacem koji ima i automatski mod rada da je u autmoatskom modu dosta neugladjen i sl. u odnosu na manuelni mod. Odakle se javlja ta razlika? Recimo mjenjac je odlucio da prebaci u nizu brzinu i zasto bi se to odvijalo drugacije od toga kada rucno piknemo minus polugicu?
Comment