Tehnicki pregled

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Tehnicki pregled

    Danas sam odradio godisnji tehnicki pregled,trajao nekih sat i po ,auto prosao bez ijedne greske,cak ni male zamerke...
    e sad nesto mi zapalo za oko pa ako bi neko mogao to da mi rastumaci..
    Test je sproveden na Bilanmatic Müller Bem sistemu i sve mere i vrednosti su ocenjene sa "A"(a dobro,b srednje,c lose),osim jedne vrednosti koja je sa "B" ocenjena..A to je na nemackom:
    spurwert
    wert............einheit.......................achs e
    ...................M/km...........vorn..........hinten
    .....................................-10,5............-6,5
    ima li neko predstavu sta ovo znaci?
    unapred hvala
    miki
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    da prevedem sa nema?kog-
    spurwert- raspon trapa

    vorne-prednji
    hinten-zadnji

    u slobodnijem prevodu, ne poznavaju?i fabri?ke mere, razedešen ti je trap ili trapovi.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      ma znam ja sta znaci to na nemackom
      samo ne znam kakve su to vrednosti...znaci drugacije su od auta do auta?
      sta mu znaci ovo minus?
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        'Ajd' budi ljubazan pa nabroj sta se sve radilo u tih sat i po? Meni je manje trebalo da obavim tehnicki, odem do SUP-a (sve sa trazenjem parkinga, ispravljanjem nekih papira koje je kokoska na tehnickom zabrljala) cekanjem reda na salteru i registracijom...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          dolazak u servis u 8 sati i 5 minuta...predajem kljuceve saobracajnu i staru potvrdu(izvestaj)sa tehnickog...
          auto se preuzima i uvozi na test binu...krece sa pogledom sa strane na sasiju,zagleda da li su sva svetla u reduda nije neko polupano ,naprslo,da nema ostrih ivica itd...upisuje stanje na km satu,podize haubu,meri ulje,rashladnu tecnost,provera broj sasije,proverava da li je sve na motoru fabricki(hebiga nema tjuninga)bar ono sto golim okom moze da vidi.podize auto i provera donji postroj sa sve merenjem trapa,pregledom i proverom stanja svih balans stanglica(kojih moj auto usput ima mali zilion),provera amortizera na istoj bini,sa simuliranjem voznje po neravnom putu.podize se auto tako da tockovi vise opet provera valjda lezajeva u tockovima,onda ga spusta podbacuje meru od 11cm koliko mora biti od najnize tacke na autu do puta(u slucaju spustanja auta mora da ostane 11cm do puta),i na kraju test kocnica koji traje nekih 15 minuta kojih sam ja iskoristio da popijem kafu ..
          posle toga test izduvnih gasova(dva testa),stampanje izvestaja,lepljenje nalepnice na soferku,placanje ,preuzimanje auta i caos ..9 sati i nekih 30 minuta...
          hteli ste opsirno evo vam
          p.s.da ne zaboravim pregled kostao 20 eura(normalno 40) sta ces svabice slabe na nas
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Kod nas:
            Vizuelna provera da nesto ne otpada
            provera brojeva sasije i motora
            provera kocnica
            provera svetlosne grupe, sirene...
            provera trapa (da li su svi delovi tu)
            sonda u bulju (izduvni gasovi)

            trajanje oko 15-20 min, zavisi od brzine tetaka koje popunjavaju papire... majstori su brzi od tih mastiljara
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • jaksa
              CBC Senator XXL
              • 23.10.2004
              • 701
              • Novi Beograd, SC

              #7
              Ili:
              Ofrljna vizuelna provera da nesto ne otpada
              provera brojeva sasije i motora
              provera kocnica
              provera trapa (da li su svi delovi tu), odnosno da su sva 4 tocka tu
              Ofrlje provera izduvnih gasova
              kraj provera

              trajanje oko 5-20 min, zavisi od brzine tetaka koje popunjavaju papire...

              Na zalost, ili na srecu, kako za koga

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                A to je na nemackom:
                zbunio si me ovom konstatacijom.

                a da odeš lepo do njih i pitaš da ti pojasne, ve? su ti dali nalepnicu

                ja uopšte ne razumem germanski sistem ocenjivanja sa slovima A, B, C nekih merljivih parametara.

                još manje razumem njihov za moju logiku naopak sistem ocenjaivanja od 10-1 gde je 10 najgore a 1 najbolja ocena.

                to još i nekako ali 2- i 2+, šta je pisac hteo da kaže šta je bolje uvek me zatekne
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  Originally posted by brick
                  A to je na nemackom:


                  a da odeš lepo do njih i pitaš da ti pojasne, ve? su ti dali nalepnicu

                  :
                  nije u duhu cannonball-a
                  pozz
                  miki
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    hm, pa zaista ne znam gde bi dobio ta?nu informaciju. ja bih tako postupio kako sam savetovao.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      pa vidis danas sam se malo raspitivao...
                      inace to je za moj auto vrednost trapa,a nasao sam i razlog...felne i gume...ove su malo potrosene...inace po recima tehnicara nikakv razlog za panikom...
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #12
                        Originally posted by mikimazda
                        proverava da li je sve na motoru fabricki(hebiga nema tjuninga)bar ono sto golim okom moze da vidi
                        Pojasni ovo, molim te ? Znaci, ne smes da preradis auto ? I, ako smes, sta onda?
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • CLD
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 1225
                          • Belgija - ranije Luna-Chico

                          #13
                          Pa nista platis osiguranje vise i teraj, a mozda moras i da prodjes dodatni pregled.

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            Originally posted by prolupator
                            Originally posted by mikimazda
                            proverava da li je sve na motoru fabricki(hebiga nema tjuninga)bar ono sto golim okom moze da vidi
                            Pojasni ovo, molim te ? Znaci, ne smes da preradis auto ? I, ako smes, sta onda?
                            da covece...svaka promena koja odstupa od fabrickog stanja auta ili motora se mora uneti u sapbracajnu...znaci spustis auto,moras da imas potvrdu da te opruge su za taj auto napravljene,ides na dodatan tehnicki,ako je sve u redu platis i to se unese u saobracajnu..znaci odes na redovan tehnicki,ovaj tamo nadje da je auto spusten,da si ubacio turbo bla bla,ti u lepo pokazes saobracajnu da je sve lepo poTÜV-u ok,i nema frke...inace ako ti je motor preradjen da ima vise ks-a,a to nisi prijavio tretira se (ako dokazu)kao prevara drzave...a to kosta...
                            pozdrav ljudi vidime se u Bg-u preko vikenda..over and out
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • Nelson
                              CBC Senator
                              • 01.08.2017
                              • 211
                              • selo
                              • Fiat Stilo 1.9 JTD

                              #15

                              Comment

                              Working...
                              X