Plivajuci zamajac

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • budza
    CBC Početnik
    • 07.09.2012
    • 2
    • pljevlja

    koliki je vek trajanja plivajuceg zamajca,odnosno na koliko km otprilike strada ?

    Comment

    • Ognjen
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2008
      • 438
      • Novi Beograd
      • -

      Oko 200.000 do 250.000 km, zavisi mnogo i od načina vožnje.
      Last edited by Ognjen; 08.09.2012, 09:12.

      Comment

      • markofpi
        CBC Senator XXL
        • 27.07.2006
        • 1552
        • Bezanijska Kosa

        Zna li neko koliko je zamajac sa setom kvacila za lagunu II dci!?

        Comment

        • nina996
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2009
          • 324
          • leskovac

          u orginalu 1200e.,luk oko 70000 a valeo(fiksni zamajac)sa setom oko 50000.juce sam stavio fiksni i auto se ponasa super
          Pirke

          Comment

          • markofpi
            CBC Senator XXL
            • 27.07.2006
            • 1552
            • Bezanijska Kosa

            A koji jos postoji sem fiksnog i u cemu je razlika?

            Comment

            • zdushan
              CBC Veteran
              • 21.08.2012
              • 129
              • Beograd
              • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

              Postoji onaj iz naslova teme. Mnogo je skuplji i ide kod tebe


              http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

              Comment

              • mupe
                CBC Senator XXL
                • 05.10.2006
                • 822
                • bg
                • Laguna 3 GT 2.0T 205

                Re: Plivajuci zamajac

                Pa i nije mnogo skuplji. Po meni je velika greška montaža klasičnog zamajca ako je predviđen plivajući, a posebno ako je razlika samo 20.000.

                Comment

                • zdushan
                  CBC Veteran
                  • 21.08.2012
                  • 129
                  • Beograd
                  • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                  Slazem se. Sto se cene tice, evo primer za moju rollu. Na benzincu zamenim set kvacila za 300e recimo, i poravnam zamajac. Za dizela (isti auto) treba da dodam bar soma evra na tu sumu, za set kvacila sa pl zamajcem.


                  http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                  Comment

                  • Sigtran
                    CBC Član
                    • 04.04.2008
                    • 92
                    • Beograd
                    • BMW 525i M (E39)

                    Baš tako. Ljudima koji kupuju polovni auto a prelaze manji-normalnu kilometražu (reda do 10-15 hiljada km godišnje), više se isplati benzinac nego dizelaš. Cena goriva je praktično ista, a ako je razlika u potrošnji 1.5L/100km, onda je to 170-230Litara razlike godišnje, odnosno oko 220-300e. Uz višu početnu cenu dizelaša koju treba kompenzovati, tu su mogući skupi kvarovi turbine, zamajca, boš pumpe, dizni, itd. Dovoljno jedna od ovih stvari u dve godine da snađe, pa ste izgubili svu uštedu. A snaći će, jer su dizel polovnjaci kod nas maltene svi ode reda već prešli preko 100.000km, mnogi i preko 200.000km. A gde su tu odlasci do majstora, nerviranje, jurenje delova itd...

                    Ali džabe, ljudi više vole polovne dizelaše misleći da će da uštede pa to ti je... Za one koji prelaze veće kilometraže mnogo je bolje benzinac i ugradnja gasa nego dizelaš. O traktorskom zvuku dizel motora i osećaju u vožnju u odnosu na benzinjaru neću ni da polemišem...

                    Comment

                    • Soru95
                      CBC Početnik
                      • 13.01.2020
                      • 1
                      • Beograd
                      • Beograd

                      Originally posted by Sigtran View Post
                      Baš tako. Ljudima koji kupuju polovni auto a prelaze manji-normalnu kilometražu (reda do 10-15 hiljada km godišnje), više se isplati benzinac nego dizelaš. Cena goriva je praktično ista, a ako je razlika u potrošnji 1.5L/100km, onda je to 170-230Litara razlike godišnje, odnosno oko 220-300e. Uz višu početnu cenu dizelaša koju treba kompenzovati, tu su mogući skupi kvarovi turbine, zamajca, boš pumpe, dizni, itd. Dovoljno jedna od ovih stvari u dve godine da snađe, pa ste izgubili svu uštedu. A snaći će, jer su dizel polovnjaci kod nas maltene svi ode reda već prešli preko 100.000km, mnogi i preko 200.000km. A gde su tu odlasci do majstora, nerviranje, jurenje delova itd...

                      Ali džabe, ljudi više vole polovne dizelaše misleći da će da uštede pa to ti je... Za one koji prelaze veće kilometraže mnogo je bolje benzinac i ugradnja gasa nego dizelaš. O traktorskom zvuku dizel motora i osećaju u vožnju u odnosu na benzinjaru neću ni da polemišem...
                      Jedno pitanje ako je jos neko cita ovu temu, naime vozim.opela benzinca, i kada krecem u prvom brzini kako.god krenuo tup udara iskljucivo i samo prvi prvom kretanju, auto se moze posle toga moze voziti 10 h, nista. Promenio sam set kvacila, culo se pre i cuje se sada, zamenjen komplet set, cak i ulje u menjacu, ima li iko predstavu ?

                      Comment

                      Working...
                      X