koliki je vek trajanja plivajuceg zamajca,odnosno na koliko km otprilike strada ?
Plivajuci zamajac
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Postoji onaj iz naslova teme. Mnogo je skuplji i ide kod tebe
Comment
-
-
Slazem se. Sto se cene tice, evo primer za moju rollu. Na benzincu zamenim set kvacila za 300e recimo, i poravnam zamajac. Za dizela (isti auto) treba da dodam bar soma evra na tu sumu, za set kvacila sa pl zamajcem.
Comment
-
-
Baš tako. Ljudima koji kupuju polovni auto a prelaze manji-normalnu kilometražu (reda do 10-15 hiljada km godišnje), više se isplati benzinac nego dizelaš. Cena goriva je praktično ista, a ako je razlika u potrošnji 1.5L/100km, onda je to 170-230Litara razlike godišnje, odnosno oko 220-300e. Uz višu početnu cenu dizelaša koju treba kompenzovati, tu su mogući skupi kvarovi turbine, zamajca, boš pumpe, dizni, itd. Dovoljno jedna od ovih stvari u dve godine da snađe, pa ste izgubili svu uštedu. A snaći će, jer su dizel polovnjaci kod nas maltene svi ode reda već prešli preko 100.000km, mnogi i preko 200.000km. A gde su tu odlasci do majstora, nerviranje, jurenje delova itd...
Ali džabe, ljudi više vole polovne dizelaše misleći da će da uštede pa to ti je... Za one koji prelaze veće kilometraže mnogo je bolje benzinac i ugradnja gasa nego dizelaš. O traktorskom zvuku dizel motora i osećaju u vožnju u odnosu na benzinjaru neću ni da polemišem...
Comment
-
-
Originally posted by Sigtran View PostBaš tako. Ljudima koji kupuju polovni auto a prelaze manji-normalnu kilometražu (reda do 10-15 hiljada km godišnje), više se isplati benzinac nego dizelaš. Cena goriva je praktično ista, a ako je razlika u potrošnji 1.5L/100km, onda je to 170-230Litara razlike godišnje, odnosno oko 220-300e. Uz višu početnu cenu dizelaša koju treba kompenzovati, tu su mogući skupi kvarovi turbine, zamajca, boš pumpe, dizni, itd. Dovoljno jedna od ovih stvari u dve godine da snađe, pa ste izgubili svu uštedu. A snaći će, jer su dizel polovnjaci kod nas maltene svi ode reda već prešli preko 100.000km, mnogi i preko 200.000km. A gde su tu odlasci do majstora, nerviranje, jurenje delova itd...
Ali džabe, ljudi više vole polovne dizelaše misleći da će da uštede pa to ti je... Za one koji prelaze veće kilometraže mnogo je bolje benzinac i ugradnja gasa nego dizelaš. O traktorskom zvuku dizel motora i osećaju u vožnju u odnosu na benzinjaru neću ni da polemišem...
Comment
-
Comment