Cudno lupkanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    kad digne auto i cimam tocak nista se ne cuje
    tu je greška u metodu.
    ne može da se pregleda cimanjem to?ka auto kada je podignut od tla, jer je tada potpuno druga?ija pri?a sa trapom.
    opruga nateže u krajnji položaj elemente vešanja, i ne može cimanjem da se ?uje. prakti?no ne možeš da cimaš tolikom snagom da savladaš energiju opruge (koja je veoma jaka jer nosi poveliku masu auta).

    kugla se proverava dok je auto na to?kovima, optere?en i meri se zazor.
    u fabri?kom uputstvu postoji dozvoljena mera istrošenja, za Golf ne znam napamet.
    ako je zazor manji od te mere, vozi dalje i spremaj se za popravku.
    ako je zazor tu ili ve?i, hitno odmah, istoga minuta menjaj kuglu ina?e je jaka šansa da ispadne iz ku?išta i da se trap raspadne u vožnji a to?ak komplet sa upravlja?kim sposobnositma postane ukras.

    za takve stvari, ja bih preporu?io trapadžiju da to pregleda, oni imaju onaj pokretni oslonac za to?kove i imaju velike poluge da mogu odozdo iz kanala da pomeraju kriti?ne ta?ke vešanja u potrazi za prevelikim luftom.

    obi?ni automehani?ari nisu verzirani za dijagnostiku trapova, koliko sam upoznao stanje iz iskustva.

    da bi se proverio auto dok je podignut treba opruga da bude sabijena vešta?ki nekim metodom pa tek onda proveravati zazore..
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • milan_g1
      CBC Senator XXL
      • 07.02.2007
      • 863
      • Karaburma

      #17
      Ja sam imao slican problem, kada krecem cuo se tup udarac, preko lezeceg policajca, rupe i sl, opet udarac. Uradio sam reparaciju glave upravljaca i zamenio levu sponu i sada je sve ok. Bilo je i malo lufta na volanu. To sam otkrio u servisu kada sam hteo da regliram trap pa sam prvo morao to da sredim pa tek posle reglaza, tako da najsigurnije je da proveris to kod trapadzije, ipak ima dosla kilometara u tom trapu...
      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #18
        To u letvi znam,jer imam i ja taj luft. Kako si ga reparirao? Jel postoji neki set ili nesto drugo???

        dfast:

        kod golfa ima samo dva srafa! I ne postoji oznaka gledao sam.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Sto se tice lufta to su mi uradili u servisu, zamenjena je neka plasticna caura koja je u samoj glavi. Posle toga je bio bas tezak na volanu dok se nije razradilo malo. Sada je vec ok
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #20
            Originally posted by remus
            dfast:

            kod golfa ima samo dva srafa! I ne postoji oznaka gledao sam.
            Mislio sam da pricas o prednjim amortizerima .

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #21
              Originally posted by dfast
              Originally posted by remus
              dfast:

              kod golfa ima samo dva srafa! I ne postoji oznaka gledao sam.
              Mislio sam da pricas o prednjim amortizerima .

              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • KdF
                CBC Senator
                • 06.12.2004
                • 242
                • Beograd

                #22
                Promena te plasticne caure u vecini slucajeva je samo kratkotrajno resenje, jer se sama nazubljena poluga potrosi sa zadnje strane gde naleze na element za stelovanje zazora. Kako se potrosi najvise u polozaju kad je volan na pravcu, stelovanje zazora rezultuje situacijom da volan na krajevima zaglavljuje a na pravcu je normalan, ili ako je na krajevima normalan onda na pravcu ima zazora i lupka. Pravo resenje je jedino zamena kompletne letve (ili mozda obrada te nazubljene poluge ali naravno sa izmenom te caure novom pravljenom prema obradjenoj poluzi). Doduse provizorna pomoc je da se volan malo okrene sa pravca, tako da se na pravcu ne koristi potroseni deo letve, ali onda mora da se centrira trap tako da tockovi opet stoje pravo. U tom slucaju nece oba ajnslaga biti ista sto naravno nije dobro ali resava lupkanje na neko vreme.

                Kod Golfa kugla dobije zazor u horizontalnom pravcu pa ga tako i treba proveravati. Ako je manzetna pocepana kugla je najverovatnije gotova.

                Comment

                • remus
                  CBC Senator XXL
                  • 25.12.2004
                  • 695
                  • Zrenjanin

                  #23
                  Pronasao sam sta je problem,jedno je luft u letvi volana tj desni kraj letve se mrda gore-dole i lupa u cauru sto je unutar cevi. A drugo lupkanje je u silenbloku jer je neko menjao srafove i stavio uze (tanje) pa kad se stegne ne vredi nista jer prilikom naglijeg kretanja ono se povuce i udari u sraf i isto tako kod kocenja.
                  VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                  Comment

                  • KdF
                    CBC Senator
                    • 06.12.2004
                    • 242
                    • Beograd

                    #24
                    U tom slucaju mozda ce pomoci promena te plasticne caure. Samo, nije mi jasno o kojim srafovima je rec - koliko znam, iz poda izlaze dva brezona kojima je zasrafljena selna koja drzi taj blok. Tu nema nikakvih srafova, samo 2 matice i ta polukruzna selna... Jedino ako je tu pod istrulio pa je neko odozgo stavio neke srafove...?

                    Comment

                    • remus
                      CBC Senator XXL
                      • 25.12.2004
                      • 695
                      • Zrenjanin

                      #25
                      Pa upravo ta dva brezona je neko promenio i stavio umesto 10-ke 8-ce i to kad sam stego (da sam mogao,jer je izgleda prolizavao malo sraf) prilikom naglijeg kretanja ili kocenja se pomerilo i lupilo pa se zato cuo taj zvuk kod da udara sasiju tj i jeste udarao na neki nacin. Ali to je reseno! Samo mi ostala letva nekako da sredim ili da kupim novu za 6000 din>
                      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                      Comment

                      • KdF
                        CBC Senator
                        • 06.12.2004
                        • 242
                        • Beograd

                        #26
                        Pokusaj da promenis tu cauru ako moze da se nadje, ne verujem da je skupa. Uzgred, ta letva je unutra podmazana univerzalnom mascu.

                        Comment

                        • Pole
                          CBC Senator XXL
                          • 05.10.2006
                          • 363
                          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                          #27
                          remont letve mozes da odradis ako ti letva nije mnogo razlokana tj. ako se nisu pojeli zubi na toj letvi unutra
                          ako je ona ok ( vidi se kad je rasturis da li su zubi citavi ) onda mozes da zamenis tu plasticnu cauru a proveri i krajeve letve jer i oni mogu da se sjebu pa zamenis i njih ( na vecini modela mogu da se menjaju pa valjda mogu i kod tebe )
                          na kraju nastelujes i otpor pri motanju,da ne ide volan ni prelako a ni pretesko
                          ako to budes radio kod majstora mozes da ga kontrolises sta radi pa cak i da mu sufliras
                          e da,narokaj masti obavezno a mozes da sipas malo i 90 ulja
                          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                          Comment

                          • milan_g1
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2007
                            • 863
                            • Karaburma

                            #28
                            nastelujes i otpor pri motanju,da ne ide volan ni prelako a ni pretesko
                            Prijatelju kako se ovo radi? Meni kada su uradili remont volan se tesko motao, rekli su mi da tako mora neko vreme dok se ne razradi, sada je mnogo laksi ali je opet malo tezi za motanje nego sto je bio pre remonta. Jel mogu ja sam to da uradim, ili mora majstor, ako moze mali opis... Hvala, pozdrav
                            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                            Comment

                            • remus
                              CBC Senator XXL
                              • 25.12.2004
                              • 695
                              • Zrenjanin

                              #29
                              Postoji jedan sraf na letvi,gde ulazi sipka sa volana znaci samom ulazu. Ali je pomalo tesko dostupna dok je letva montirana.
                              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                              Comment

                              • milan_g1
                                CBC Senator XXL
                                • 07.02.2007
                                • 863
                                • Karaburma

                                #30
                                Hvala, kada budem sledeci put na kanalu pogledacu, pozdrav
                                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                                Comment

                                Working...
                                X