Zadnje kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    A sta tek mislis da nemas prednje?

    Kako si ti to onda prosao tehnicki?

    Ti ljudi definitivno nisu normalni sta pustaju u saobracaj.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Auto ne treba da bude u pogonu (u brzini) vec je jedini pogon onaj od valjaka. Ne znam sta je taj mislio sa tim? Sa motorom i menjacem u brzini je kocnicama samo lakse. Nego je to bio automatik pa tek tu nije jasno sta su hteli da izmere ustvari. Mozda su se nadali da dobar auto ima lose kocnice
      baš to me kopka, koja je ideja iza toga da menja? (jeste automatik) i valjci rade zajedno.
      otprilike koliko sam gledao sa strane, skazaljka je pokazivala koliko sam i pretpostavio da treba po osnovu ranijeg iskustva sa sli?nim autom ali nikada nije mereno na ovaj na?in.

      isklju?ujem mogu?nost zle namere oko loših ko?nica, vrlo pouzdano saznanje.

      i diskovi i plo?ice su prakti?no novi, nemaju ni 5.000km tako da su zanemarive šanse da nisu ok. amortizeri su vazdušni, imaju jedva 40k km tako da ni to ne bi trebalo da bude problemati?no.

      ru?na takodje odli?no ko?i, to nisu ni merili (zaboravili valjda igraju?i se ovim ostalim).

      meni je važno da ona razlika levi -desni to?ak bude mala, jednocifrena brojka a kada je <5% onda sam zadovoljan potpuno.

      samo mi nikako nije bilo jasno šta su hteli, odnosno da li to ima nekog smisla. o?ito nema logike kako kažeš.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Igrala se deca malo.

        Sve to i nije bitno samo ne shvatam ljude koje ne zanimaju rezultati merenja. Retko ko uopste i gleda sta oni rade jer im je samo vazno da prodje test. Ko im je kriv sto za tako malo para koliko kosta tehnicki moze da se sazna mnogo toga u vezi stanja auta sto u garazi kosta daleko vise.
        Skoro da sam siguran da ni ljudi koji rade na tehnickom pregledu nisu jos uvek svesni toga nego rade rutinski kao paradni konji.
        Samo da jos shvatimo da je tehnicki pregled u NASEM a ne u njihovom interesu i da placamo svoj mir a ne njih da bi nas maltretirali i vracali kod majstora ni zbog cega. Uostalom, merenja se vrse vise puta tako da nema dileme da li je nesto u redu ili nije.

        Comment

        • JNC
          CBC Senator XXL
          • 19.12.2006
          • 1332
          • Beograd

          #19
          Kupio moj prijatelj novi auto(za njega novi, inace polovan ) i odemo mi na tehnicki u subotu. Mere oni kocnice i kaze baja sa tehnickog jel tebi treba tehnicki za registraciju ili sta( a mi isli da vidimo auto kakav je, kocnice i to) i kaze zadnje ti malo slabije koce( ali ravnomerno sto je bar meni se cini dosta bitnije) i kaze oces da castis da te pustimo, a moj ortak kaze, druze ako ne rade nemoj da me pustis, meni treba auto da radi a ne da prolazim tehniski. Baja sa tehnickog ga gleda(cekao da ga castimo) i kaze ma sve je u redu vozi, koci dobro. A rucnu nisu ni pogledali, izduvne gasove i da nepricam ( to inace meni nikad nisu merili).
          Tako da sve u svemu, malo mi sudara i nesreca i imamo na putevima kakvi su tehnicku, bitno samo da ga prodjes, a da li radi auto, ma koga to interesuje.

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #20
            Zato uvek imaš varijantu A gde teraš auto na tehni?ki kad znaš da mu nešto ne valja, a nisi stigao da popraviš. I varijantu B kad o?eš da proveriš da li auto valja.

            Procedura u servisu B:
            Provera pritiska u gumama.
            Provera izduvnih gasova.
            Provera svetala (ispravnosti i farovi koliko bacaju i pod kojim uglom onom spravom ali sam samo kod njih video neki dodatak na tu spravu koji proverava neke uglove, bar sam ja to tako shvatio)
            Na betonu pored kanala ima neka plo?a koja valjda meri nagib to?ka.
            Podizanje i provera vešanja.
            Vizuelni pregled limarije sa svih strana, auspuha,...
            Provera brojeva motora i šasije.
            Provera ko?nica bez nekog filizofiranja, sprava upali zelenu ili crvenu sijalicu (ne bih sad teoretisao o dijagramima i vrednostima)
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #21
              Ma jasna stvar, ko hoce da vidi kakav je auto moze uvek, nego je problem kod onih koji nece ili neznaju, nego bi samo da prodju tehnicki, a strucna lica, jel te, bi trebalo da ih nateraju da to rese, ali za cast moze i da se vozi sklopocija po putevima nije problem.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                @dranix, upravo tako. realno stanje kada se zna može i da se koriguje/ popravi ako treba, zamazivanje o?iju samo odlaže i obi?no pove?ava probleme tokom vremena.
                još kada bi kod nas na tehni?kom želeli da malo edukuju vlasnike sugestijama niti starost vozila kod nas ne bi bila ometaju?i faktro samo po sebi za bezbednost.

                a tehni?ki je idealno mesto da se sa svih strana prepoznaju trenutne mane raznih sistema na vozilu.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • zec
                  CBC Senator XXL
                  • 05.01.2005
                  • 450
                  • bgd

                  #23
                  uglavnom_bezopasni
                  Gde rade taj tehnicki pregled?


                  Pretpostavljam da je na zemlji (uglavnom_bezopasni) ali gde?
                  "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    #24
                    Novi Sad, u ulici Stevana Mokranjca, blizu sajma...
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • zec
                      CBC Senator XXL
                      • 05.01.2005
                      • 450
                      • bgd

                      #25
                      Danas posle podne dolazim u NS pa cu ih potraziti. Hvala.
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                      Comment

                      • Keketarac
                        CBC Senator XXL
                        • 01.09.2007
                        • 588
                        • Novi Sad
                        • Seat Ibiza 1.2 TSI

                        #26
                        I ja imam slican problem sa zadnjim kocinicama na kadetu kocki. Vec nekoliko godina (!!!) postoji razlika izmedju zadnjih tockova od nekih 30-40%. Bio sam kod raznih majstora, promenjeni su diskovi, plocice, dobosi, pakne, sajla rucne........Jedino nisu menjani regulacioni ventili (na glavnom kocionom cilindru). Amortizeri su sigurno dobri, gume takodje. Juce sam bio na tehnickom, i na moje iznenadjenje (i zaprepascenje), razlika na zadnjim tockovima je porasla na fantasticnih 56% (naravno, za flasu kole sam prosao tehnicki). Prednji su kako treba. Zakazao sam kod majstora u ponedeljak. Sta bi mogao da bude uzrok nejednakog kocenja? I koliko jedinica treba da bude na zadnjim? Prednji su imali izmedju 2,5 i 3,0 necega

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          pomenuo si doboše da su menjani, nisi pomenuo stanje ko?ionih zadnjih cilindara.
                          možda su istrošeni klipovi, imaju pove?an zazor i eto nejednake sile ko?enja.
                          takodje je potrebno proveriti, o?istiti i podmazati sistem automatske regulacije zazora paknova. lako se dešava (loš kvalitet izrade odnosno obrada materijala) da poluga koja gura paknove ili nosa? / ležaj iste zardja pa sistem zaglavljuje.

                          pošto je ostalo pomenuto da je provereno, zamenjeno recimo da smatramo da je ok, 100% ispravno.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Keketarac
                            CBC Senator XXL
                            • 01.09.2007
                            • 588
                            • Novi Sad
                            • Seat Ibiza 1.2 TSI

                            #28
                            Kad sam poslednji put ja zavirivao u zadnje kocione cilindre, bili su OK, suvi.....menjani su prosle godine. Izluftiran je sistem kad je sve to menjano, a regulacija pakni je kod njega rucna (nisu samostelujuce). U svakom slucaju sutra sam zakazao kod "majstora" pa cu da vidim sta ce uraditi. Trazicu da mi donese dijagram sa provere kocnica. Samo da ne bude kao sto su mi na tehnickom prednjim napravili dijagram zadnjih Mada ja sumnjam na regulacione ventile, posto na jednom malo flisuje. U svakom slucaju cu naruciti da mi zamene te ventile i zadnje kocione cilindre, nisu to neke velike pare.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Evo ovako, dajem za primer SAAB 9000 raspored tezine F/B 60/40%
                              tezina 1430Kg

                              Zaustavna sila ocitana na valjkovima po normativu za Svedsku

                              Napred minimum 2,2
                              Nazad minimum 1,4

                              Nisam siguran ali secam li se da je u KNm

                              Fabricki setup daje kad je sve OK

                              napred 2,6
                              nazad 1,6

                              Dozvoljena razlika izmedju leve i desne strane MAX 30%

                              Malo bolje kocnice, recimo GreenStuff daju sledeci rezultat

                              napred 3,0
                              nazad 2,2

                              Sve na diskovima napred 280mm
                              nazad 248mm

                              Dakle, FWD auto i uvek je kociona sila na prednjim za oko 50% veca od zadnjih.
                              Pretpostavljam da ti je trebao neki podatak ovog tipa.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Keketarac
                                CBC Senator XXL
                                • 01.09.2007
                                • 588
                                • Novi Sad
                                • Seat Ibiza 1.2 TSI

                                #30
                                E to mi je trebalo, hvala puno

                                Comment

                                Working...
                                X