Zadnje kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Keketarac
    CBC Senator XXL
    • 01.09.2007
    • 588
    • Novi Sad
    • Seat Ibiza 1.2 TSI

    #31
    Resen problem sa zadnjim kocnicama: crkao je jedan od regulacionih ventila, i nije smanjivao pritisak.

    2 polovna ventila-10 e, ruke, stelovanje rucne i luftiranje-700 din

    Rezultati? Prednja osovina levo 2,83 kN, desno 2,53 kN, razlika 11%; zadnja osovina levo 1,02 kN, desno 0,87 kN, razlika 15%; parkirna kocnica levo 1,63 kN, desno 1,4 kN, razlika 13%

    Comment

    • Zeljko
      CBC Veteran
      • 22.05.2006
      • 115
      • Kać
      • Fiat Bravo

      #32
      Danas sam bio na tehnickom, razlika na zadnjim kocnicama 24% sa noznom (desna slabija), rucna OK.
      Pre pola godine su zamenjene pakne , cilindri i sajle od rucne kocnice. Zamenjeno i kociono ulje. Dakle, nisu menjani samo dobosi.
      Ono sto je zanimljivo je da je i pre i posle ovih zamena desni kocio losije (prosle godine na tehnickom je isto bilo razlike, nisu mi rekli koliko).
      Koliko vidim moj auto nema regulacione ventile (Skoda Favorit 136L `91, na prvoj slici trebalo bi da se podrazumeva osnovna slika).
      Amortizeri, trepne i zadnji blatobrani menjani pre godinu i po (oko 15 000 km).

      Sta bi moglo da pravi problem (osim dobosa)?

      Slike idu u paru 1-4, 2-5 i 3-6











      [/img]

      Comment

      • Ogi
        CBC Senator XXL
        • 07.10.2007
        • 309
        • Beograd
        • Hyundai i30 1,4

        #33
        Kod mene ista situacija, jedno 3 puta me cimaju na tehnickom, da nisam imao neku vezicu ne bi me ni pustili, u servisu mi govore da je sve ok, kada su mi ljudi koji se razumeju objasnili stvar i kada sam pokusao to da objasnim ljudima na tehnickom gledali su me kao budalu i smejali mi se... onda sam u servisu trazio da mi iskljuce peti cilindar sto su i uradili i od tada nemam tih "problema", nemam problema i ne osecam razliku u kocenju sada u odnosu na pre ali mi jedan prijatelj kaze da nije to trebalo da uradim i da mi sada koce sva 4 tocka isto a ranije je bilo onako kako bi trebalo, da mi prednji koce a desni samo malo pomazu i odrzavaju pravac...

        Sta da radim?

        Comment

        • Zeljko
          CBC Veteran
          • 22.05.2006
          • 115
          • Kać
          • Fiat Bravo

          #34
          Mozda moj auto ipak ima regulacione ventile, da li su to ustvari retaining valve na glavnom kocionom cilindru (na slici glavnog kocionog cilindra obelezeno brojem 16)?

          Comment

          • Zeljko
            CBC Veteran
            • 22.05.2006
            • 115
            • Kać
            • Fiat Bravo

            #35
            Da drugacije postavim pitanje.

            Cevi od prednjih kocnica idu direktno na glavni kocioni cilindar a cevi od zadnjih kocnica su prikljucene preko dodatka - na prethodnoj slici oznacenog sa brojem 16 retaining valve. Interesuje me da li su to samo redukcije protoka (po principu smanjenja otvora), koje ne mogu da se pokvare osim da se zapuse ili pomenuti regulacioni ventili koji su izmenjive prirode.

            Hvala unapred!

            Comment

            Working...
            X