Dakle u pitanju je Escort IV (1989.), 5-brzinski menjac...
ali mislim da je tema univerzalnija i odnosi se na sve automobile sa relativno nepreciznim menjacima duzih hodova i visokih rucica...
Dakle kako modifikovati menjac da bude precizniji, kako skratiti rucicu da bude mala, niska kao na recimo, lupam, audiju 80,100, bmw-ima (na primer E34,36) pa i na mojoj omegi B itd... ? i eventualno i da hodovi budu kraci?
jednom recju da bude zgodnije brzo saltovanje i uopste da se menjac lakse i elegantnije koristi?
video sam da su neki iz yugofancluba radili to na kecevima ali mi bas nije najjasniji postupak kako su to oni opisali i ne znam moze li se primeniti i na ovog escorta IV...
P.S. Ako je ovo podforum posvecen samo modifikaciji motora onda prebacite temu gde vec pripada... ja sam mislio da moze i ovde zbog onoga "prepravke mehanike" u naslovu podforuma...
ali mislim da je tema univerzalnija i odnosi se na sve automobile sa relativno nepreciznim menjacima duzih hodova i visokih rucica...
Dakle kako modifikovati menjac da bude precizniji, kako skratiti rucicu da bude mala, niska kao na recimo, lupam, audiju 80,100, bmw-ima (na primer E34,36) pa i na mojoj omegi B itd... ? i eventualno i da hodovi budu kraci?
jednom recju da bude zgodnije brzo saltovanje i uopste da se menjac lakse i elegantnije koristi?
video sam da su neki iz yugofancluba radili to na kecevima ali mi bas nije najjasniji postupak kako su to oni opisali i ne znam moze li se primeniti i na ovog escorta IV...
P.S. Ako je ovo podforum posvecen samo modifikaciji motora onda prebacite temu gde vec pripada... ja sam mislio da moze i ovde zbog onoga "prepravke mehanike" u naslovu podforuma...
Comment