menjac :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    menjac :(

    menjac na jugu kako srediti da se zimi lakse menjaju
    brzine, pretpostavljam da je problem sto se smrze ulje , ali kod drugih auta
    nemam takav problem.... ??? pomagajte jako me nervira kad je hladno
    bash je katastrofa
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Re: menjac

    Originally posted by Darko_NS
    menjac na jugu kako srediti da se zimi lakse menjaju
    brzine, pretpostavljam da je problem sto se smrze ulje , ali kod drugih auta
    nemam takav problem.... ??? pomagajte jako me nervira kad je hladno
    bash je katastrofa
    Sipaj neki aditiv
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      jedini lek za koji sam cuo da trajno pomaze i ne izaziva dodatne kvarove je zamena auta, to jest drugacije konstrukcije.
      svi Fiati imaju problem sa menjacem, ukljucujuci i Punto kao prilicno novu konstrukciju. negde je nesto gadno kvrcnulo pri konstrukciji u Fiatu i poun je net zalbi na uzasno tvrd menjac i posebno funkciju menjaca pri pre4bacivanju iz druge u prvu u voznji. to je toliki problem na nekim serijama da je menjac prakticno neupotrebljiv, citao sam predloge koji najmanje bole po novcaniku tipa ugasiti motor ubaciti u ler i polako ponovo krenuti.
      vozio sam jedno 6-7 Juga razlicitih modela/verzija/godista pa cak i americki model i kod svih do jednog je menjac vec fabricki bio neispravna i nikada u garanciji Zastava nije mogla da otkloni smetnje u radu. odgovori su se svodili, tako je sta hocete, nosite se u tri lepe...

      nije ugodno saznanje ali ja imam do sada samo takve informacije i jos nisam cuo da je neko pohvalio kako mu menjac u Zastavi/Fiatu korektno radi u svim brzinama/polozajima i svim vremenskim uslovima.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #4
        Originally posted by brick
        Punto kao prilicno novu konstrukciju.
        punto jeste nova konstrukcija ali vecina motora i mjenjaca su iz starijih modela (tipo,tempra itd.),govorim za punto 1, 2 i 3 neznam kakvi su ali sudeci po tome da za 50 godina nisu nista napravili po pitanju poboljsanja mjenjaca u tim manjim autima izgleda da je mrka kapa
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Originally posted by brick
          jedini lek za koji sam cuo da trajno pomaze i ne izaziva dodatne kvarove je zamena auta, to jest drugacije konstrukcije...
          Ovo je bash konstrutivan predlog...
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Redje ulje?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              konstruktivan nije ali pokazuje dokle moze da ide ocaj vlasnika Fiata da javno tako napise na sajtu.
              nazalsot, nemam spoznaju da postoje bitno bolje opcije da se stvari dovedu u red.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Darko_NS
                CBC Senator XXL
                • 02.12.2004
                • 557
                • Srpska Atina

                #8
                steta, hvala na odgovorima, bice bolje kad otopli

                Comment

                • Nikola
                  CBC Senator XXL
                  • 29.09.2004
                  • 975
                  • Indjija/Vojvodina

                  #9
                  e Darko, citao sam na nekim stranim forumima da je vlasnicima Fiata mnogo pomogao aditiv za ulje od Liqui Moly. Ne znam sad tacno naziv, ali cinimi se da imaju samo jednu vrstu aditiva za menjace na nasem trzistu u ponudi. Cena je par stotina din, tako da nemas sta da izgubis...
                  .:Cuore Sportivo:.
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                  Comment

                  • Zloran
                    CBC Veteran
                    • 11.01.2005
                    • 130
                    • Beograd

                    #10
                    Da, nekad davno sam to sipao u menjac pri promrni ulja u Golfu I, ali moram da priznam da nikakvih poboljsanja nisam primetio, a toliko se o tome pisalo. Uvek je bio problem kada je hladno prebaciti iz prve u drugu, pa u tom slucaju dok se ne zagreje, iz prve u ler pa onda u drugu. Kada se motor zagreje, a sa njim i menjac, sve se vraca na normalu. Isto mi je sada i sa Tipom.
                    Pozdrav / Zloran

                    Comment

                    • Darko_NS
                      CBC Senator XXL
                      • 02.12.2004
                      • 557
                      • Srpska Atina

                      #11
                      Originally posted by Nikola
                      e Darko, citao sam na nekim stranim forumima da je vlasnicima Fiata mnogo pomogao aditiv za ulje od Liqui Moly. Ne znam sad tacno naziv, ali cinimi se da imaju samo jednu vrstu aditiva za menjace na nasem trzistu u ponudi. Cena je par stotina din, tako da nemas sta da izgubis...
                      i to sto kazes, probacu sa moly-em pa cemo videti

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        To sa uljem je dobra ideja. Mislim da se promeni pa da se vidi. Aditiv mozda isto nije los ali kazu da je ovo zakon za menjace. Voleo bi da cujem rezultat. Ako je najbolje da vidimo kad je bas problematicno da li pomaze. Retko je jako, a cini se da bas to treba...

                        Red Line has a reputation with racers and enthusiasts alike for creating products that perform and protect better than any on the market. No compromises.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by Darko_NS
                          steta, hvala na odgovorima, bice bolje kad otopli
                          Problem kod Fiata je neprecizna izrada i loš materijal. Šipke birača brzina su dugačke. Ležišta za njih su u kućištu koje je iz dva dela pa je vitno kako se sklopi i buše te rupe. Ako se malo promaši a promaši se kod hladnog menjača dolazi do nepravilnosti u osi oba ležišta tih šipki, plus hladno i gusto ulje plus neprecizna izrada kandžastih spojki i krajnji rezulta je da kad se ugreje sve se raširi i upada lako
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Pa sta to sad znachi da, treba sa linije grejacha za kupe, povratno vodeno crevo da se preseche i da se na zvono menjacha namota 2 -3 kruga bakarne cevi i prikljuchi na grejanje

                            Ulje nebi stavljao redje, postoji razlog zasto je gusce, a to su verujem veliki mariginali u konstrukciji.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Originally posted by BOOST
                              Pa sta to sad znachi da, treba sa linije grejacha za kupe, povratno vodeno crevo da se preseche i da se na zvono menjacha namota 2 -3 kruga bakarne cevi i prikljuchi na grejanje

                              Ulje nebi stavljao redje, postoji razlog zasto je gusce, a to su verujem veliki mariginali u konstrukciji.
                              Pa ne baš ali ne bi bilo zgoreg založiti nešto ispod pre kretanja
                              Aj sad čoveku je muka a mi....

                              Ali je činjenica da nikad ne uspeva da se upari polovina koja nedostaje ako se polupa recimo a prodaje se u radnju kao deo?
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X