Tako je. Ne treba ti veci disk od 227mm pozadi. Ja sam cak jednom prilikom smanjivao taj disk.
i OBAVEZNO ostavi korektor kocenja na kolima do presteluj ga ako treba. Idioti najcesce skinu taj korektor i onda se zale kako sa diskovima pozadi blokiraju zadnji tockovi... mislim...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Ja sam u principu mislio da ostavim sve moje kocione instrumente koji su na autu(servo,glavni kocioni,5-i kocioni) znaci sve. Da li mogu to tako da uradim?
Inace nije mi toliko bitno da pozadi koci nesto mnogo dobro,nego to je sad vec sminka,hocu pozadi disk samo zbog "dozivljaja" ali naravno da taj isti ima neku pametnu funkciju!
Zanima me sa kog auta jos mogu da iskoristim zadnje diskove i plocice jer ove od una turbo ne mozes nigde naci!?
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
kad sam ja pakovao morao sam da promenim i glavni kocioni, mozda je moglo i bez toga, ali su plocice bile nove i trebalo im je bas bas da se nalegnu lepo pa pedala nije dohvatala. (stavio od theme, ne pashe na shraf.... drke djon tehnika je upotrebljena , pogledaj u mojo temi o jugu)
diskovi napred idu od 257mm sa fiata brava 1.8 gt ili jtd modela, koji su plici od onih sa tipa dedre teme... nosac celjusti dok ne nadjes ima 00 da it se otegle. a celjusti idu od cega hoces bukvalno, dignes kamen i nadjes celjust.
za zadnje, cisto sumnjam da ces naci negde od una turba, mozda je lakse da se uzmu od neke alfe, ali da se napravi adapter ploca (pravougaonik sa jednim vecim otvorom i 6 rupa za srafove mislim da moze i od fiata 1300 (tristaca) al to tek nema , a i da ima matoro je 100 godina.
diskovi napred idu od 257mm sa fiata brava 1.8 gt ili jtd modela, koji su plici od onih sa tipa dedre teme... nosac celjusti dok ne nadjes ima 00 da it se otegle. a celjusti idu od cega hoces bukvalno, dignes kamen i nadjes celjust
Sta sad ovo znaci?
Ako stavim od tipa 1.8 prednje jer moram i njegove nosace celjusti? Za prednje kocnice imam taj set i to mi je vazno da saznam sta sve treba da se zameni!
Moze i od Alfe 145/146, 155, zadnje Lucas celjusti sa 34mm klipom. Te Alfe (i vecina Fiata) imaju isti glavni kocioni i servo kao Zastavin novi tip
Ovo mi zvuci interesantno,ovoga ima koliko hoces! Sta je za ovu varijantu potrebno od prepravki?
Znam sigurno da su plocice za alfu 155 1.8 16v indenticne kao za una turbo!
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Za prednje nosace celjusti, imas one sto imaju "cetvrtaste" uske gde ulaze srafovi, a one koje tebi trebaju su sa "zaovljenim" uskama, i nesto su dublje, tj duze, ako stavis ove za kockastijim tj kracim uskama, nece stati disk od 257.... e sad naci takav nosac je vise neko zaheban posao
Za zadnje ces morati da pravis adapter plocu ako hoces alfine... ni to nije problem ako imas nekoga ko ima plazmu da ti to isecka i izbushi precizno
Celjusti uzimaj zajedno sa nosacima, u kompletu, nikako bez, ja sam uzeo 257x20 ventilirajuce od Alfe 146, pasuju ti sve koje fabricki idu sa PLITKIM diskom, ove sa dubokim imaju kraci nosac kao sto kaze Gumetina.
Pasuju od svih Fiata, Alfi i Lancia osim Crome, 164, Delte HF Turbo i Theme.
Izmedju nosaca glavcine i nosaca celjusti idu podloske od 6,5mm (6-7mm).
Za bilo koje zadnje ces morati da pravis adapter plocu.
Dobro,za zadnje smo se razumeli bez budzenja nema price o diskovima!?
Prednje,uzimam od tipa komplet kandze,plocice ,a disk mora da bude plitak kako bi to sve leglo sraf na sraf?!
E sad da li se taj plitak disk moze naci i u kom smislu je plitak da li u smislu debljine ili u smislu da mu je srce plice ?
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Da, od Tipa i jeste plitak disk, znaci srce je plice.
Oba diska su 257x20 samo se razlikuje dubina, mozes oba da stavis, ali sa plitkim idu podloske od 6,5mm pod nosac celjusti, a sa dubokim distancer pod disk (ne znam debljinu), koji moze da se napravi npr. od starog diska.
Laksa je varijanta sa plitkim diskom, uzmi sve to komplet od Tipa 1,8 16v i montiraj.
Comment