Zanima me koliko je fabricko opterecenje lamele tj samog kvacila i cijelog sklopa na obicnom automobilu koje izadje iz fabrike. Kao sto ni jedan dio na automobilu (od kocnica, ovjesa, motora.....) vjerujem da nije iskoristen maximalno vjerujem ni da kvacilo nije optereceno do moguceg.
uzimo jedan obican primjer automobila npr... Fiat Punto HGT (ne sto ja taj vozim nego sto me i konkretno i uopste intresuje gore navedeno) i njegov prenos snage od 130KS na cestu. fabrika je naravno mislila da ce se taj auto voziti muski radi svih ispunjenih predispozicija pa je samim time stavila i jace nego obicno kvacilo na njega. Znala je fabrika da ce se taj auto nekad voziti gotovo prazan a nekada pod punim opterecenjem (4-5 osoba + rezervoar goriva + pun prtljaznik stvari).
Ako je opterecenost kvacila uopste oko 60-70% (moje misljenje) onda ce dati sklop na mome automobilu s novom lamelom/kvacilom bez problema trpi snagu od recimo 160-170 KS ili se varam ?
(Plan povecanja snage motora na mome autu je sve blize pa se ocu sto bolje informisati da kasnije ne bi bilo hvatanja za glavu i investicija od kojih boli glava)
Da na navedeni auto stavim kvalitetniju/jacu (ako je uopste tako) lamelu od Sintera onda moj autic bez problema trpi snagu od 200KS kada ja auto gotovo prazan i kada se vozi na SR-u gdje je svaki suvisan dio olaksan
U biti to bi bilo moje pitanje/govor. nadam se da ste razumili sta ocu pitat i reci.
Usput jedna slika na datu temu

pozdrav
uzimo jedan obican primjer automobila npr... Fiat Punto HGT (ne sto ja taj vozim nego sto me i konkretno i uopste intresuje gore navedeno) i njegov prenos snage od 130KS na cestu. fabrika je naravno mislila da ce se taj auto voziti muski radi svih ispunjenih predispozicija pa je samim time stavila i jace nego obicno kvacilo na njega. Znala je fabrika da ce se taj auto nekad voziti gotovo prazan a nekada pod punim opterecenjem (4-5 osoba + rezervoar goriva + pun prtljaznik stvari).
Ako je opterecenost kvacila uopste oko 60-70% (moje misljenje) onda ce dati sklop na mome automobilu s novom lamelom/kvacilom bez problema trpi snagu od recimo 160-170 KS ili se varam ?
(Plan povecanja snage motora na mome autu je sve blize pa se ocu sto bolje informisati da kasnije ne bi bilo hvatanja za glavu i investicija od kojih boli glava)
Da na navedeni auto stavim kvalitetniju/jacu (ako je uopste tako) lamelu od Sintera onda moj autic bez problema trpi snagu od 200KS kada ja auto gotovo prazan i kada se vozi na SR-u gdje je svaki suvisan dio olaksan
U biti to bi bilo moje pitanje/govor. nadam se da ste razumili sta ocu pitat i reci.
Usput jedna slika na datu temu

pozdrav
Comment