Lamela, korpa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Taj potisni lezaj je koncentricni i jeste skup 6-7 hiljada

    Setovi bez njega su 10-12 hiljada...sa njim nesto skuplji.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • neshaoct
      Banovan
      • 18.08.2007
      • 1754
      • Beograd, Rakovica

      #17
      Ford Ka [ 1.3, jacine 36, 37 ili 44 KW-a ], set kvacila
      [ Quinton Hazell QKT1483AF 180mm ] za 9.919 dinara...
      Da sad bas ne pisem javno i u kojoj je radnji, ali taj podatak sam nasao na sajtu na kome mozes vrsiti pretragu delova...Izaberes sta ti treba, za koji model, koji motor, i na osnovu izvrsene pretrage ti izbaci u kojoj radnji ima, i po kojoj ceni...
      U cemu je problem sa ovim setom kvacila ?
      Nije originalno, ili sta vec ?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Originalno je...sto? Ide bez potisnog?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #19
          ...pise '' spojnica [kvacilo] - komplet '' za tu cenu...
          Ali, ima i neko drugo, znatno skuplje [ a isto pise '' spojnica komplet '' ] :
          Quinton Hazell QKT2156AF 180mm za 19.838 dinara
          Ima i samo '' korpa spojnice[kvacila] '' isto Quinton Hazell Q10089 za 5.507 dinara...
          Ako su vec napisali ''komplet'', sve onda ide u to...i potisni...
          Mada, najbolje da se nazovu, a sve ovo vec zna decko koji je i pokrenuo temu, pa ih je mozda vec i zvao...
          Bas je velika razlika u ceni izmedju ta dva kompleta...

          Comment

          • Ogi
            CBC Senator XXL
            • 07.10.2007
            • 309
            • Beograd
            • Hyundai i30 1,4

            #20
            Ma video sam i ja to na tom sajtu... zvao sam ih i njihov komplet jeste najjeftiniji ali i on izadje cini mi se 15-ak hiljada sa druk lagerom... a mozda i 12-13000, vec sam i zaboravio. Detaljnije cu se raspitati kada resim problem sa lambdom. Moram jedno po jedno.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #21
              sad ce neki drvlje i kamenje na mene....
              elem ,da se ne foliramo .. ako ti je skupo to u kompletu,a ti zameni samo ono sto ti je otislo...to jest ako ti je lamela dobra,druk lager se necuje...a ti promeni sta ti majstor kaze ... naprimer samo korpu,ako je ona otisla.
              ja mislim daje taj motor u KA starijeg tipa... to jest mozda i OHV... ocu da kazem da je "neka vrsta Yuga 45 " u vrlo slobodnom opisu naravno.
              znac id anebi trebalo da je komlikovan za popravku...pa ti nadji ko ce ti to odradi za normalne pare.
              naravno ako neprelazis velike kilometraze godisnje i nenameravs da taj auto vozis sledecih 100 000 km ili narednih 5 i vise god.
              ako neprelazis vise od 10 000km godisnje.... bar bih JA tako uradio .. a ti vidi kako mozes.
              ili bar nemoj druklezaj da menjas... promeni lamelu i korpu.
              ja sam svojim ocima video kad jedan majstor nepromeni druk lager(mrzi ga da skida) i ako mu covek donese koplet sve novo...a i ti novi kompleti ko zna koliko su novi koliko remontovani...
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Ogi
                CBC Senator XXL
                • 07.10.2007
                • 309
                • Beograd
                • Hyundai i30 1,4

                #22
                Pa da znas da si u pravu, tako ce i da bude. Za 3 godine sam presao 25.000km a i ne nameravam da ga vozim jos toliko, max 2 godine jos a onda ide novi auto...

                A kako to mislis "a i ti novi kompleti ko zna koliko su novi koliko remontovani..." ???

                Comment

                • Ogi
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 309
                  • Beograd
                  • Hyundai i30 1,4

                  #23
                  Odvezem auto u servis... pozalim se na problem o kome smo ovde pricali... ono D D D D d d d tresenje prilikom kretanja... prilikom malo brzeg, naglijeg kretanja... na uzbrdici posebno... sednem sa sefom servisa u kola i on napravi krug... auto stvarno ok vuce, ipak je star pa ne znam kako je sa novim setom kvacila ali vuce sasvim ok, da mi ne trese ne bih ni pomislio da menjam set... sef kaze da mu se lamela cini u redu i da ce pogledati nosace (drzace) motora...

                  Ispostavilo se da su nosaci dobri... kazu mi da mi trese zato sto mi je visoko kvacilo... ja kazem da ga zategnu... oni kazu da to ne moze jer je hidraulicno... ja kazem ok, otvorite menjac i vidite u kakvom je stanju set... oni kazu da to nece da rade vec da oni odmah menjaju i to CITAC SET (sto me je iznerviralo), kao menja se SVE odjednom i oni ili menjaju sve ili nista... kazu, lamela mi jos uvek nije za zamenu ali mi je kvacilo visoko, zato trese i sto kvacilo vise hvata to je lamela vise potrosena... a set kvacila + ruke = 24000 dinara (GAGA). Shocked

                  Sta mislite o citavoj ovoj prici? Mogu li oni na osnovu toga sto mi je kvacilo visoko i sto mi se zatrese pri polasku (danas vidim da se ortaku u godinu i po dana staroj Daciji isto tako trese samo dosta manje, ali trese) da trvde da je u pitanju set kvacila i da li mislite da je u redu sto ne zele da mi menjaju nista pojedinacno, cak nece ni da mi ostave druk lager... ipak je velika verovatnoca da je nesto od toga u redu...

                  Mada jeste mi kvacilo vise nego sto bi trebalo, to sam pre neki dan primetio na velikoj jednoj uzbrdici a i na manjim dosta zatrese kada krecem a i primecujem kada se penjem na trotoar da se parkiram...

                  U svakom slucaju, necu vise da idem na posao (~3-4km) kolima preko Brankovog mosta jer je to nevidjeno unistavanje auta, znaci stani kreni po pola sata svaki dan kada se vracam (kada idem i nekako prodjem...) i tacno je ovo pocelo da mi se desava u poslednja 3 meseca kako sam se zaposlio...

                  P.S. Drug lager je hidraulicni i daleko od toga da je najjeftiniji, kod GAGE (gde popravljam kola) kosta... oko 6.000 cini mi se... vec sam zaboravio... citav set 18000-19000...

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    Cene su takve sta da radis...napiso sam ti i tamo u mojoj temi.

                    Razumem zasto nece da skidaju menjac a bez da onda menjaju set i zasto hoce da menjaju sve u setu da ne razmisljaju.
                    Ili je neki nosac otisao...treba dobro proveriti ili je otisla korpa.
                    Za ljude koji imaju laganu nogu na gasu i na kvacilu ja ne vidim problem da se menja samo ono sto je otislo ili je pokazalo tragove da ce uskoro da ode.
                    Obicno se menja ceo set jer je skidanje menjaca velika intervencija pa se menja sve radi preventive da ne mora ponovo da se skida menjac ukoliko nesto opet ode.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      slazem se sa @MPowerom ... takav ti je auto prijatelju..sta da ti kazem .za platu od 300-400 evra i nije auto sa skupim delovima (sta mislis zasto ja vozim Corsu iz 1985 godine?),zato sto je ceo menjac 50 evra ..a korpa lamela i druk lezaj sve polovno ti dodje pride...mrzi ih da skidaju,motor kao moj iz stranca 1.0 ohv zajedno sa 4 stepenim menjacem i svim agregatima..mi nudili pre par nedelja(ja dosao po nesto drugo) ..a oni (prodavci polovnih delova) ... e kao oces motor menjac ..moze i proba 2 nedelje pa da platis za 250 evra!!. .. .reko fala netreba ,radi i ovaj moj ko zmaj.
                      neznam sta da ti kazem.... ti u GAGi su upravu .. tako je najbolje da se uradi ....
                      moras ti sam da odlucis sta ces,postoji i alternativa da menjas auto...
                      otkud znam
                      nema to veze sa Opelom .. ali ako neces Yuga..uzmi neku Suzu naprimer ali u EXTRA stanju sa sve gasom za naprimer 2000evra pa ako treba i jos malo preko i da se vozis i da se smejes kad kupijes bilo koji deo a i nekvare se,jedino im je limarija losija strana,ali nije ni to "Bauk".
                      naprimer kod Opela se neskida menjac da bi se menjala lamela..ima otvor za to .. i tako...

                      ja sam sad "malo" u offtopicu .. ali ti potenciras da ti je auto REALNO skup za odrzavanje .. pa ti ja dajem realnu alternativu.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Ogi
                        CBC Senator XXL
                        • 07.10.2007
                        • 309
                        • Beograd
                        • Hyundai i30 1,4

                        #26
                        Ma... kapiram da je svaki auto skup za odrzavanje... evo recimo ja 3 godine od kako imam ovaj auto nisam imao neku vecu intervenciju... a to kad' krene onda nece da stane... je*iga, star auto...

                        @M-power Oni kazu da su nosaci ok. Morace da se menja ceo set, nema mi druge. Kvacilo jeste visoko, ima tu nesto. Samo je pitanje koliko je otislo... osim sto trese malo pri naglijem startu, ovako ide dobro...

                        Comment

                        • ranko
                          CBC Član
                          • 25.06.2007
                          • 86
                          • Sremcica City

                          #27
                          evo i ja da ti reknem koju!

                          Pazarim stila i rknem 8000 jura. Aj reko da uradim veliki i rknem 250jura.
                          I reko necu vise ni dinar da mu dam sem corbe.
                          Ali marfijev zakon uvek vreba.

                          Slicni simptomi tvojima, samo sto se kod mene manifestovalo sa 5cm lufta na kvacilu ( pritisnes i 5cm odmah ode bez otpora pa krene da hvata odmah ). LM vozam se ja ne brigam, sve do jednog jutra kada nisam mogao da ga upaljenog ubacim ni u jednu brzinu. Ugasen hoce, ali ne vozi se makina ugasena.

                          Silujem ga ja tako malo i nekako ubodem 2 i pravac kod Gorana.

                          Misleci nece biti puno ( vec sam znao da su ruke 6000 ) ispade ko svetog petra kajgana. 32000 sa sve rukama. Set kvacila, kvacioni cilindar + cilindar pedale. Inace na lameli je ostalo 5mm mesa mozda i manje. I jer sam isao kao hitna intervencija cekao sam samo par dana. Je** ga jos mi se osladio bus.

                          Goran mi je odmah rekao kada se skida bilo sta oko menjaca ne skida se da bi se eto videlo. Jer kako kaze da cim uzme kljuc u ruke da petlja oko menjaca 6000rsd pa gledao on ili sve menjao isto ti se vata.

                          Sada auto tise radi, vuce dosta bolje, za kvacilo nisam mogao ni da poverujem u sve one price da stilo ima tesko kvacilo ( mada pre intervencije je bilo ko da radis leg pres sa 150kg ) i 100k km miran.

                          Goran mi je objasnjavao da je tako moralo i nema sta. I ja to znam. Delimicno. Jer ja buljim po ceo dan u fakture i kompjuter i u to se razumem, a on pod haubom vise nego sto je meni godina.

                          Presao je on kod talijana svojih 130k km 130k mu majki. Tako da je samo mene cekao da se u mojim rukama s****.

                          Ako majstor kaze da mora onda mora! A po 25 fiata ispred njegove radionice zakljucujem ne da je fijat sranje nego da covek zna sta radi.

                          I da ortak mi rece da je za te pare mogao da kupi od fara do soferke sve delove za Yuga. Je** ga. I opet bi uradio i kupio isto. Sta da se radi. Nek je on meni ziv i zdrav seme mu i pleme italijansko.

                          Aj

                          Comment

                          • Ogi
                            CBC Senator XXL
                            • 07.10.2007
                            • 309
                            • Beograd
                            • Hyundai i30 1,4

                            #28
                            Ha, super poruka, sta da ti kazem,sve si u pravu. Menjacu ja citav set, samo necu bas odmah... sada radim neke druge stvari na auto, uslovno receno jeftinije...

                            Comment

                            • neshaoct
                              Banovan
                              • 18.08.2007
                              • 1754
                              • Beograd, Rakovica

                              #29
                              ...ako si vec znao da je Stilo presao 130000 km-a, sta se onda cudis za kvacilo...
                              Koji Stilo ? Verzija i god ?
                              Kupio sam i ja pre dva meseca Stila, pa da vidim jesi li ga pretplatio... ...ili sam mozda ja svog....

                              Comment

                              • ranko
                                CBC Član
                                • 25.06.2007
                                • 86
                                • Sremcica City

                                #30
                                07/2004 jtd 8000ejura nigde cukan, nikad nista ubaceno u gepek, nazad niko nije sedeo ( ovo se vidi a i oseca se plastika na novo ) mada par tackica na haubi od kamencica. Ma ne znam dal sam ga preplatio a i ne cudim se da je trebalo vec da rikne kvacilo. Samo sto Italijanu nije riknulo mamu mu zabarsku. On bre ima kesa to da popravlja ( dobro evidentno je da imam i ja tj. ima banka koja daje dozvoljeni minus )

                                bacicu slike na forum uskoro. Inace jutros sam ga terao 180 na 2500 rpm sto me je odusevilo. i ne brunda mnogo.

                                Comment

                                Working...
                                X