VW Passat srpski san - neke nejasnoce :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    VW Passat srpski san - neke nejasnoce :)

    Ne razumem se u VW a za passata nisam imao novaca pa ga nisam ni kupio, ali citajuci po ovom forumu i drugde, nasao sam na bar 2 zanimljive stvarcice:

    Passat (aktuelni model 1997-> ) ima delove vesanja od aluminijumskih legura???
    Motor 1,9 TDI nezavisno od kolicine crvene farbe u oznaci TDI ima puno problema, kao i 1,9D (iz Skoda vozila)?

    Na sta su mislili stavljanjem alu delova u "ovjes" ?
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Mekano,mekano

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #3
      Originally posted by Wiz
      Mekano,mekano
      Mislis, Alu je meksi od celika?

      Comment

      • Lukas
        CBC Veteran
        • 22.10.2004
        • 180
        • Slovenija

        #4
        To nije čisti alu, a to radi sad cjela avtomobilska industrija da smanji kilazu

        Comment

        • jaksa
          CBC Senator XXL
          • 23.10.2004
          • 701
          • Novi Beograd, SC

          #5
          Znam da nije cist Al, naravno, ali moja poenta je da su bas nasli mesto gde da smanjuju kilazu.

          Pre mesec dana sam gledao kako se menjaju silen blokovi na mom autu, iskreno mi ga je bilo zao, auta
          Ramena od Al legure, ne smem da zamislim kako se to kod njih radi, verovatno se cela menjaju, kao u USA (recall)

          Comment

          • glogi
            CBC Veteran
            • 13.12.2004
            • 115
            • Novi Sad

            #6
            Mekan?-Gluposti,jedan od najtvrdjih automobila u svojoj klasi!!!
            Problemi sa TDI? 160.00 (sivo TDI) i 220.00 (TDI) bez problema,sta da ti kazem.......dakle svi ti zakljuci su netacni!

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              Originally posted by glogi
              Mekan?-Gluposti,jedan od najtvrdjih automobila u svojoj klasi!!!
              Problemi sa TDI? 160.00 (sivo TDI) i 220.00 (TDI) bez problema,sta da ti kazem.......dakle svi ti zakljuci su netacni!

              Ajd nek ti bude ako ti tako kazes

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Glogi nije razumeo da je prica o mekanim materijalima a ne o tvrdoci vesanja.
                Glogi je u pravu auto je u voznji vrlo cvrst i nije tvrd. Ali je tacno da im je vrlo tuzan dizajn "control arms" koje su prakticno sr@#$ traju max. 60-70 000 km ako se pazljivo vozi.
                Treba da se zna da je za Passat/Audi sa platformom B5 bila uvedena nova filizofija (Ferdinand Piech) rezanja troskova za delove za kola. VW je zato i napravio jednu platformu B5 (A4 i Passat) i produzenu varijantu C5 (Audi A6) i stavio iste motore u Audi i Passat-skracivanje troskova. Pare od ustede su koriscene za kupovinu konkurenata i drugih fabrika. Na strateskom planu su pobedili ali su izgubili kod publike i platili padom prodaja Passata B5.
                Zato se sada ponovo vracaju na poprecne motore i VR6 sa McPherson vesanjem a Audi ostaje sa starom varijantom-motor uzduzno i V6.
                Boost or bust...

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Problemi sa TDI? 160.00 (sivo TDI) i 220.00 (TDI) bez problema,sta da ti kazem.......dakle svi ti zakljuci su netacni!
                  jer to greska u kucanju pa je rec o 1.6 miliona i 2.2 miliona km sto bi bilo za pominjati ?

                  ili se radi o 160.000km u okviru garancije, nesto standardno u econo klasi danas ?

                  koliko sam cuo od VW fanova pominje se ucestalost kvarova TDI motora od celih 7 (sedam) %. ne znam koliko je to tacno ali to je ekstremno mnogo, ako je tacno, sramota za bilo koju ozbiljnu fabriku da ima toliki broj kvarova samo na motoru.

                  ispravo ako su pogresne cifre, ali iz iskustva bojim se da je to to.
                  (od 12 TDI 4 komada crkla u roku 3 godine upotrebe, i u intervalu 120-150k km -svi novi kupljeni u Austriji, servisirani uvek ekstra bez stednje na parama u ovlascenim servisiima, godista 98-2001)
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Treba da se zna da je za Passat/Audi sa platformom B5 bila uvedena nova filizofija (Ferdinand Piech) rezanja troskova za delove za kola
                    i zaposlili gospodina Lopeza kome je preporuka bila da "zna" kako se stedi na delovima za prvu ugradnju i izboru dobavljaca, a preporuku je sticao u Fordu tokom 90tih sto se vidi i po katastrofi kvaliteta.

                    od kako je Ford otpustio a VW prigrlio, kvalitet je takav da je Focus najkvalitetniji auto evropske proizvodnje po statitici otkaza a VW se srozao skoro pa na dno u mnogim modelima.

                    nazalost glad za profitima van svake mere dovodi i do takvih apsurda da u osnovi korektne ideje inzenjera u realizaciji ispadnu katastrofa nepouzdanosti u radu usled skrtarenja na izradi.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Originally posted by jaksa
                      Znam da nije cist Al, naravno, ali moja poenta je da su bas nasli mesto gde da smanjuju kilazu.
                      Poenta je da je auto udobniji što mu je ogibljena masa manja (ako sam se dovoljno dobro izrazio) a i zbog rasporeda mase.

                      Čini mi se da BMW još od serije 3 od pre 10+ godina koristi Alu trapove (zbog balansa mase napred/nazad koji je u njihovom slučaju idealan 50:50).
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • jaksa
                        CBC Senator XXL
                        • 23.10.2004
                        • 701
                        • Novi Beograd, SC

                        #12
                        Kako to da BMW nema recalls u USA povodom alu-ramena?

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          Originally posted by glogi
                          Mekan?-Gluposti,jedan od najtvrdjih automobila u svojoj klasi!!!
                          Problemi sa TDI? 160.00 (sivo TDI) i 220.00 (TDI) bez problema,sta da ti kazem.......dakle svi ti zakljuci su netacni!
                          mislim da je mislio na max brzinu...
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            BMW nema problem jer je trap bolje resen i ima 2 aluminijumska ramena a M-ovi imaju aluminijumska ali trouglasta.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Evo sta se kvari na Passatu. Ovo na slici je komplet vesanja za prednje tockove. Konkretna fotka pokazuje Meyle proizvode koji su po kvalitetu mnogo bolji nego to sto je VW imao kao prvu ugradnju.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X