Evo mene opet sa ovim problemom ...
ako nekog od moderatora ne mrzi mozhe da prebaci prichu iz automobili chlanova/fitja ovde ... prvu stranu samo ....
dakle auto je gotov shto se tiche limarije ..
znachi bilo je priche oko glavnog kochionog cilindra i ako sam ja dobro shvatio ulje iz cheljusti mozhe da se vrati u bochicu kada pedala kochnice nije pritisnuta ..
glavni kochioni je nov , cheljusti nove , sva creva i cevi nove ... jedino shto je polovno su plochice koje su od yuga i morao sam pola mesa da im skinem da bi stale u nosach ...
shta se deshava ... nakon jednog pritiska na pedalu auto kochi normalno ali kada kochenje prestane neshto blokira ali ne toliko da ne mozhe da se vozi .. znachi skoro neprimetno ali kao posledica toga je grejanje plochica i cheljusti a samim tim i ulja u sistemu i logichno da pedala krene da se podizhe i da se pritisak samim tim povetjava i auto kochi sve jache i jache ... shto na kraju rezultira time da ne mozhe da se vozi dok se ulje ne ohladi ... pre neki dan sam zhurio na posao i vozio ga u takvom stanju sve dok na kraju ni 2 brzinom nisam mogao da vozim i onda sam sva sretja naishao na neki servis i zamolio ih za okastu 8-icu kljuch odvrnuo malo sisicu na cheljustima levim i desnim chime je pritisak popustio a ja ostao bez kochnice ... zanimljivo je to da kada sam otvorio rezervoar kochionog ulja ulje unutra je bilo hladno ? a kada sam odvrnuo sisicu ulje nije prskalo kao kada se ispushta vazduh iz sistema pa neko druka pedalu i drzhi je stisnutu .... samo je lagano iscurelo malo i pritisak na kochnicu je popustio ....
obetjao sam da tju javiti shta sam uradio povodom ovog problema pa eto ... sve sam izmenjao i dalje je problem ostao ... jedino shto mi je ostalo je da nadjem plochice za fiata sa koga su ovi diskovi (kao zadnji) takve plochice su u originalu tanke i predvidjene za ovaj nosach ... jer jedino shto mi pada na pamet je da je pva plochica za yuga za nijansu vetja pa ne mozhe da klizi po nosachu kao shto bi trebalo nego ostane zaglavljena ...
glavni kochioni nema problema sa izbacivanjem ulja pedalu sam doveo na normalu nakon shto sam produzhio klip koji ulazi u glavni kochioni ... jer se pojeo ...
cheljusti su nove kupljene za yuga .. i problem sa blokadom istih bi trebalo da bude iskljuchen kao opcija
takoje podmazane juche ...
sve cevi su nove (bilo sve trulo) shto sam uradio sad nakon zamene patosa
gumena creva su sva menjana kada sam stavljao diskove shto je bilo pre limara i posle generalne .. sve to pre 6 meseci
ovih dana tju sve ovo da vam slikam pa tju ovde da okachim slike ... da ne prichamo na slepo ... ipak je bolje sa slikama .. kad vetj nije uzhivo ...
u skorije vreme potruditju se da nadjem odgovarajutje diskove za pozadi pa da to odradim zajedno sa homokinetikama
voleo bih da chujem mishljenja ....
i josh jedno pitanje kome mozhda i nije mesto ovde ... chime da lepim etison u unutrashnjosti ... preko zashtite ... plashim se da mi silikom ili tigar lepak ne pojedu zashtitu ... pa ako je neko imao ova iskustva koristio bi mi savet ...
ako nekog od moderatora ne mrzi mozhe da prebaci prichu iz automobili chlanova/fitja ovde ... prvu stranu samo ....
dakle auto je gotov shto se tiche limarije ..
znachi bilo je priche oko glavnog kochionog cilindra i ako sam ja dobro shvatio ulje iz cheljusti mozhe da se vrati u bochicu kada pedala kochnice nije pritisnuta ..
glavni kochioni je nov , cheljusti nove , sva creva i cevi nove ... jedino shto je polovno su plochice koje su od yuga i morao sam pola mesa da im skinem da bi stale u nosach ...
shta se deshava ... nakon jednog pritiska na pedalu auto kochi normalno ali kada kochenje prestane neshto blokira ali ne toliko da ne mozhe da se vozi .. znachi skoro neprimetno ali kao posledica toga je grejanje plochica i cheljusti a samim tim i ulja u sistemu i logichno da pedala krene da se podizhe i da se pritisak samim tim povetjava i auto kochi sve jache i jache ... shto na kraju rezultira time da ne mozhe da se vozi dok se ulje ne ohladi ... pre neki dan sam zhurio na posao i vozio ga u takvom stanju sve dok na kraju ni 2 brzinom nisam mogao da vozim i onda sam sva sretja naishao na neki servis i zamolio ih za okastu 8-icu kljuch odvrnuo malo sisicu na cheljustima levim i desnim chime je pritisak popustio a ja ostao bez kochnice ... zanimljivo je to da kada sam otvorio rezervoar kochionog ulja ulje unutra je bilo hladno ? a kada sam odvrnuo sisicu ulje nije prskalo kao kada se ispushta vazduh iz sistema pa neko druka pedalu i drzhi je stisnutu .... samo je lagano iscurelo malo i pritisak na kochnicu je popustio ....
obetjao sam da tju javiti shta sam uradio povodom ovog problema pa eto ... sve sam izmenjao i dalje je problem ostao ... jedino shto mi je ostalo je da nadjem plochice za fiata sa koga su ovi diskovi (kao zadnji) takve plochice su u originalu tanke i predvidjene za ovaj nosach ... jer jedino shto mi pada na pamet je da je pva plochica za yuga za nijansu vetja pa ne mozhe da klizi po nosachu kao shto bi trebalo nego ostane zaglavljena ...
glavni kochioni nema problema sa izbacivanjem ulja pedalu sam doveo na normalu nakon shto sam produzhio klip koji ulazi u glavni kochioni ... jer se pojeo ...
cheljusti su nove kupljene za yuga .. i problem sa blokadom istih bi trebalo da bude iskljuchen kao opcija
takoje podmazane juche ...
sve cevi su nove (bilo sve trulo) shto sam uradio sad nakon zamene patosa
gumena creva su sva menjana kada sam stavljao diskove shto je bilo pre limara i posle generalne .. sve to pre 6 meseci
ovih dana tju sve ovo da vam slikam pa tju ovde da okachim slike ... da ne prichamo na slepo ... ipak je bolje sa slikama .. kad vetj nije uzhivo ...
u skorije vreme potruditju se da nadjem odgovarajutje diskove za pozadi pa da to odradim zajedno sa homokinetikama
voleo bih da chujem mishljenja ....
i josh jedno pitanje kome mozhda i nije mesto ovde ... chime da lepim etison u unutrashnjosti ... preko zashtite ... plashim se da mi silikom ili tigar lepak ne pojedu zashtitu ... pa ako je neko imao ova iskustva koristio bi mi savet ...
Comment