Diskovi na fitji (prednji + zadnji) i josh po neshto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • itza
    CBC Senator XXL
    • 28.12.2004
    • 658
    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
    • -

    Diskovi na fitji (prednji + zadnji) i josh po neshto

    Evo mene opet sa ovim problemom ...
    ako nekog od moderatora ne mrzi mozhe da prebaci prichu iz automobili chlanova/fitja ovde ... prvu stranu samo ....

    dakle auto je gotov shto se tiche limarije ..

    znachi bilo je priche oko glavnog kochionog cilindra i ako sam ja dobro shvatio ulje iz cheljusti mozhe da se vrati u bochicu kada pedala kochnice nije pritisnuta ..

    glavni kochioni je nov , cheljusti nove , sva creva i cevi nove ... jedino shto je polovno su plochice koje su od yuga i morao sam pola mesa da im skinem da bi stale u nosach ...

    shta se deshava ... nakon jednog pritiska na pedalu auto kochi normalno ali kada kochenje prestane neshto blokira ali ne toliko da ne mozhe da se vozi .. znachi skoro neprimetno ali kao posledica toga je grejanje plochica i cheljusti a samim tim i ulja u sistemu i logichno da pedala krene da se podizhe i da se pritisak samim tim povetjava i auto kochi sve jache i jache ... shto na kraju rezultira time da ne mozhe da se vozi dok se ulje ne ohladi ... pre neki dan sam zhurio na posao i vozio ga u takvom stanju sve dok na kraju ni 2 brzinom nisam mogao da vozim i onda sam sva sretja naishao na neki servis i zamolio ih za okastu 8-icu kljuch odvrnuo malo sisicu na cheljustima levim i desnim chime je pritisak popustio a ja ostao bez kochnice ... zanimljivo je to da kada sam otvorio rezervoar kochionog ulja ulje unutra je bilo hladno ? a kada sam odvrnuo sisicu ulje nije prskalo kao kada se ispushta vazduh iz sistema pa neko druka pedalu i drzhi je stisnutu .... samo je lagano iscurelo malo i pritisak na kochnicu je popustio ....

    obetjao sam da tju javiti shta sam uradio povodom ovog problema pa eto ... sve sam izmenjao i dalje je problem ostao ... jedino shto mi je ostalo je da nadjem plochice za fiata sa koga su ovi diskovi (kao zadnji) takve plochice su u originalu tanke i predvidjene za ovaj nosach ... jer jedino shto mi pada na pamet je da je pva plochica za yuga za nijansu vetja pa ne mozhe da klizi po nosachu kao shto bi trebalo nego ostane zaglavljena ...

    glavni kochioni nema problema sa izbacivanjem ulja pedalu sam doveo na normalu nakon shto sam produzhio klip koji ulazi u glavni kochioni ... jer se pojeo ...
    cheljusti su nove kupljene za yuga .. i problem sa blokadom istih bi trebalo da bude iskljuchen kao opcija
    takoje podmazane juche ...
    sve cevi su nove (bilo sve trulo) shto sam uradio sad nakon zamene patosa
    gumena creva su sva menjana kada sam stavljao diskove shto je bilo pre limara i posle generalne .. sve to pre 6 meseci

    ovih dana tju sve ovo da vam slikam pa tju ovde da okachim slike ... da ne prichamo na slepo ... ipak je bolje sa slikama .. kad vetj nije uzhivo ...

    u skorije vreme potruditju se da nadjem odgovarajutje diskove za pozadi pa da to odradim zajedno sa homokinetikama

    voleo bih da chujem mishljenja ....

    i josh jedno pitanje kome mozhda i nije mesto ovde ... chime da lepim etison u unutrashnjosti ... preko zashtite ... plashim se da mi silikom ili tigar lepak ne pojedu zashtitu ... pa ako je neko imao ova iskustva koristio bi mi savet ...
    "Brano sine , vozi POLAKO..."
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ali kao posledica toga je grejanje plochica i cheljusti a samim tim i ulja u sistemu i logichno da pedala krene da se podizhe i da se pritisak samim tim povetjava i auto kochi sve jache i jache ... shto na kraju rezultira time da ne mozhe da se vozi dok se ulje ne ohladi
    izvini ali ovo nema nikakve logike... ulje kada se greje smanjuje pritisak u sistemu (kada se pregreje) i tada kocenja uopste nema i kocnice su van funkcije. doziveo jednom u praksi kako to izgleda pregrevanje ulja.

    drugo, kako to misli "pedala se podize" posto pedala uopste ne koci kada je podignuta a pocinje da koci kada se pritisne i "opada", znaci krece se nadole.

    iz opisa meni lici da sklop celjusti, disk, plocice negde mehanicki zapinju i da je to ono sto dovodi do povecanja temperature, do sirenja nekog od materijala, mozda celjusti i time mehanicki do blokade tocka.

    ulje sigurno sa time nema veze a osim toga ulje uopste nije pod pritiskom niti pritiska plocice kada se posle prvog kocenja pedala otpusti. ako plocice negde zapinju to nije stvar hidraulike vec mehanickog zapinjanja..

    ne mogu ti pomoci osim savetom da podignes tocak, zavrtis i oslusnes posle pritiskanja kocnice i pustanja pedale da li ima nekakvih zvukova.
    disk kocinice su besumne u radu kada je sve ok.

    a kada sam odvrnuo sisicu ulje nije prskalo kao kada se ispushta vazduh iz sistema pa neko druka pedalu i drzhi je stisnutu .... samo je lagano iscurelo malo i pritisak na kochnicu je popustio
    kao sto sam i pretpostavio to pokazuje da ulje i sistem uopste nisu pod pritiskom niti uzrok pregrevanju.

    jer jedino shto mi pada na pamet je da je pva plochica za yuga za nijansu vetja pa ne mozhe da klizi po nosachu kao shto bi trebalo nego ostane zaglavljena ...
    dao si i verovatni odgovor, dijagnozu. nisi nikako smeo da stavljas nasumice delove sa drugoga auta, a pogotovu one za koje znas unapred da su neodgovarajuce. imao si velike srece da nije nastala neka saobracajka, ipak su kocnice NAJVAZNIJI pojedinacni sklop na vozilu. sa njima se nije nikada igrati, korisne su i stetne kao voda ili vatra- dok su pod kontrolom sve je fino a kada se izgubi kontrola rada najcesce ode glava.
    preko zashtite ... plashim se da mi silikom ili tigar lepak ne pojedu zashtitu ... pa ako je neko imao ova iskustva koristio bi mi savet ...

    silikon acetatni nikako ali postoji silikon poseban za auto koji ne nagriza.
    tigar lepak je takodje agresivan jer u sebi ima razredjivac (ono sto smrdi) ali mozda moze da se primeni- probaj malecno na nekom kraju pa ces videti da li ima nepozeljne hemijske reakcije.

    ja bih koristio acryl silikon, on nije agresivan i sa njime se inace lepi izolacija u gradjeviinarstvu.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Dali imas oprugu za vracanje kocione pedale ?

      Klip samo kad je skroz "vani" ima propust ulja prema posudi.

      Dakle, prica o podizanju kocnice se eliminise stim.

      Kao sto brick reche: Da li pakne klize lagano u celjustima?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        obetjao sam da tju javiti shta sam uradio povodom ovog problema pa eto ... sve sam izmenjao i dalje je problem ostao ... jedino shto mi je ostalo je da nadjem plochice za fiata sa koga su ovi diskovi (kao zadnji) takve plochice su u originalu tanke i predvidjene za ovaj nosach ... jer jedino shto mi pada na pamet je da je pva plochica za yuga za nijansu vetja pa ne mozhe da klizi po nosachu kao shto bi trebalo nego ostane zaglavljena ...
        <<<<<<<<<<<<<<<


        Probaj da digneš kola i da zakočiš par puta pa onda okrećeš točak da vidiš dal i blokira. Pošto si naveo da neide pritisak kad odvrneš sisicu onda se ulje verovatno vraća nazad pa to nije uzrok trenju, nego mehaničko blokiranje pločica. Proveri da li pločica šeta u čeljustima, treba da je labava. Ako nije blokiraće kasnije kad se malo zagreje.
        Sa druge strane ako ti posle ispuštanja ulja otpuste pločice onda ti se ipak ulje ne vraća kako treba.

        U svakom slučaju sve to možeš proveriti kad su točkovi dignuti.
        Ako blokira, prvo pustiš pritisak, ako se okreće posle toga ulje se nije vratilo. Ako je i dalje blokiran, pločice se nisu vratile. Da li imaš one limene ili žičane osigurače koji vraćaju pločice?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • itza
          CBC Senator XXL
          • 28.12.2004
          • 658
          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
          • -

          #5
          evo ovako .. danas u toku dana sam nashao originalne plochice sa fiata 1300 special (chini mi se) .. ovi diskovi koje sam ja montirao napred bi trebali da su u originalu zadnji diskovi sa tog fiata ...
          montirao sam plochice i naravno kada sam to vetj radio na dizalici proverio bash to o chemu prichate ... znachi chovek seo unutra i ja zavrtim tochak rukom okretje se on pritisne pedalu stane kada je pusti opet normalno mogu da zavrtim tochak ... probao sam to par puta i delovalo je ok ...
          plochice koje su sada montirane su od nekog azbesta chini mi se i tanje su od ovih koje su da sad bile na autu za 5 mm svaka ! ...
          opruga za vratjanje pedale chni mi se da ne postoji ali to tju da proverim sutra za svaki sluchaj , nisam na to obratjao pazhnju ali rekao bih da 99% ne postoji opruga vetj da je sam cilindar vratja ...
          shto se tiche osiguracha koji vratjaju plochice limeni su shirine 5 mm

          a shto se tiche podizanja pedale .. ????
          sve se na toploti shiri a skuplja ako je hladno (osim vode/led) tako da kada se ulje u sistemu pregreje ono se proshiri i samim tim podigne pedalu kochnice ... mozhda se to ne osetja kod automobila sa servo uredjajem ali ja to i te kako osetjam ...

          evo situacije posle promene plochica ....
          auto kochi mnogo mnogo bolje pod jedan ... kocnice ne blokiraju vishe ali i dalje dolazi do pregrevanja celog sistema shto ponovo rezultira blokadom posle nekog broja kilometara ...
          dakle kada pritosnem pedalu auto kochi fenomenalno ... kada je pustim kochenje prestaje i auto klizi kako treba .. sve to neko vreme dok pedala ne krene da se podizhe polako (kada je hladan pedala je neshto nizha od pola pri max pritisku ... znachi netje nizhe od toga ...) posle nekog vremena pedala kretje da se podizhe sve dotle dok ne stigne do vrha (znachi ne mozhe da se stisne uopshte kao da je zavarena za patos i nema nikakav hod)za to vreme auto ide kako treba
          odmah nakon toga sledi blokada ... jer pretpostavljam da se ulje i dalje greje (chitaj shiri) a pedala nema vishe gde da pobegne pa se pritisak onda odrazhava na same plochice i auto pochinje sam da kochi ... ?

          2 brick be uvrede ali .. meni kochnica oduvek radi i kochi kako treba ... tachnije recheno mogu da se zaustavim kada hotju problem je shto ne mogu da nastavim dalje onda ... tako da ne mora da brinesh za saobratjajke ... ipak ja vozim od svoje 8-me god i znam da se zaustavim i bez kochnica ... to mi obichni smrtnici koji voze zastave prvo nauchimo ... pa tek onda ono brzine idu u H ...

          ja sam stvarno ostao bez ideja vishe .. pochinjem da sumnjam da ovaj gl kochioni neshto ne valja ... ?
          ili da mi je limar previshe produzhio taj pipak koji je na samoj pedali a koji pravi pritisak na sam cilindar ... to bi onda objasnilo to shto kazhe boost da se ulje vratja u bocu samo ako je klip skroz popushten ... i da onda svakim kochenjem ja u stvari pomalo pojachavam pritisak u sistemu ... za toliko malo za koliko je duzhi taj pipak ... ali i to tju sutra da proverim .. pa da malo skratim ako ne valja ... sam treba da nadjem nekog fitju da ga nateram na kanal .. i premerim ..
          "Brano sine , vozi POLAKO..."

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ico, ulje se siri na toploti, ali se isto tako sire i svi ostali elementi sistema. Pri tome bi pritisak ulja mogao ili da se smanji ili da se poveca (zavisi sta se vise rasiri) ali posto postoji rezervoar sa uljem, visak ulja odlazi u rezervoar ili se manjak ulja nadoknadjuje iz rezervoara. Ja ne sumnjam da to sa vracanjem u rezervoar funkcionise jer u suprotnom ne bi mogao da ispustis vaduh iz sistema i nista ne bi funkcionisalo...
            Ako si kupio klesta od juga, na koje nosace si ih montirao? Ako si ih montirao na originalne jugove nosace, onda treba da koristis i jugove plocice. Ako su predebele, stanji ih (to si vec uradio). Ako koristis neki drugi nosac plocica onda problem moze da bude u montiranju klesta na taj nosac. Kako si to resio? Daj neku sliku...


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • itza
              CBC Senator XXL
              • 28.12.2004
              • 658
              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
              • -

              #7
              videtju sutra sve da vam slikam ... nemam usb kabl da to prebacim na komp ... inache bi do sad napravio 1000 slika ...
              nema problema u montiranju cheljusti jer su iste visine kao i originalne samo shto su shire malo ove za yuga
              zashto mislish da ne bih moga da sipustim vazduh iz sistema ako se ulje ne vratja kako treba u bocu ? nisam te bash najbolje skapirao ...
              "Brano sine , vozi POLAKO..."

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                2 brick be uvrede ali .. meni kochnica oduvek radi i kochi kako treba ... tachnije recheno mogu da se zaustavim kada hotju problem je shto ne mogu da nastavim dalje onda ... tako da ne mora da brinesh za saobratjajke ... ipak ja vozim od svoje 8-me god i znam da se zaustavim i bez kochnica ... to mi obichni smrtnici koji voze zastave prvo nauchimo ... pa tek onda ono brzine idu u H ...
                ma kakva uvreda, zelimo ovde da ti pomognemo. eh, kocnica oduvek radi kako treba..., pa necemo o bajkama
                problem nije u godinama voznje vec u pitanju tehnicke ispravnosti tako vaznog sistema kao sto je kocioni- da ti upravljas voljno kocenjem onda kada tebi treba a ne da auto tebi komanduje kada ce sam od sebe ukociti i stati usred saobracaja. nije bitno samo zaustaviti se vec i kako i gde. zamisli da ti blokira tocak a iza tebe autobus pun putnika...

                o tim stvarim je pozeljno misliti unapred, pre nego sto se dogodi "inzenadjenje". a video sam u praksi rezultate nekih takvih iznenadjenja i nisam impresioniran ideji "snaci cu se ako zagusti usred voznje".

                bila je duga zima, svako pozeli da se malo izduva ali saobracaj zahteva tip top stanje auta da ne bude svacega
                nisi jedini u saboracaju i drugi ne voze od 8me godine, samo sam to hteo da pomenem, a ne vidim razlog da se ljutis, svi se mi zaboravimo kada benzin udje u krvotok
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  zashto mislish da ne bih moga da sipustim vazduh iz sistema ako se ulje ne vratja kako treba u bocu ? nisam te bash najbolje skapirao ...
                  zato sto je to hidraulika, a to zahteva slobodan protok fluida da bi se sa njim pomerao i cep vazduha i mogao da napusti sistem zajedno sa fluidom.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by ica
                    zashto mislish da ne bih moga da sipustim vazduh iz sistema ako se ulje ne vratja kako treba u bocu ? nisam te bash najbolje skapirao ...
                    Kako ispustas vazduh? Najuobicajeniji nacin je da se pritisne kocnica par puta, onda se zadrzi pritisnuta i odvrne se ona sisica za ispustanje vazduha. Je l' tako? Tom prilikom sa vazduhom izadje i odredjena kolicina ulja. Da ulje ne moze da stigne iz rezervoara u sistem, sta bi se desilo kada bi posle ove operacije pustio kocnicu?
                    Ili na drugi nacin. Odvrnes sisicu, nabijes na nju crevo i uronis ga u sud sa uljem pa onda pritiskas kocnicu. Tada ce ulje iz rezervoara da se potiskuje u sud, i sa tim uljem ce da izadje i vazduh. Kada prestane da izlazi vazduh sisica se zategne i crevo skine. To opet ne bi bilo moguce da ulje ne moze da cirkulise izmedju rezervoara i glavnog kocionog.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Slusaj me:
                      Imaju 2 nacina za vracanje klipa na glavnom kocionom.
                      Jedan je sa ugradjenim oprugama u cilindru koje potiskuju unazad, a drugi je da se pedala povlaci.

                      Kako je na autu sa kojeg je cilindar?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        ja sam stvarno ostao bez ideja vishe .. pochinjem da sumnjam da ovaj gl kochioni neshto ne valja ... ?
                        ili da mi je limar previshe produzhio taj pipak koji je na samoj pedali a koji pravi pritisak na sam cilindar ... to bi onda objasnilo to shto kazhe boost da se ulje vratja u bocu samo ako je klip skroz popushten ... i da onda svakim kochenjem ja u stvari pomalo pojachavam pritisak u sistemu ... za toliko malo za koliko je duzhi taj pipak ... ali i to tju sutra da proverim .. pa da malo skratim ako ne valja ... sam treba da nadjem nekog fitju da ga nateram na kanal .. i premerim ..

                        <<<<<<<<<<<<<<<<<

                        Daklem, ulje ne može da se širi toliko da bi se pedala popela. Može samo da prokuva i onda imaš i uljne pare koje su stišljive pa pedala propada što kod tebe nije slučaj.

                        Sad sam se setio da je to bila boljka kod Fiće ta poluga što gura klip u glavnom cilindru, izliže se pa smo navarivali.
                        E sad nešto mi zvoni u glavi da dužina te poluge treba da bude 110 -112 ili 107, ne znam više napamet, ako ste preterali onda verovatno klip ne dodje u zadnji položaj i ne oslobodi ventile za vraćanje ulja pa svaki put dodaš malu količinu.
                        To bi moglo da objasni to da ti se pedala polako diže.
                        Trebalo bi da izmeriš na nekom ispraavnom Fići dužinu te poluge. U svakom slučaju pedala mora da ima slobodan hod od bar jednog Cm i klip mora biti u zadnjem položaju. Znači da poluga ne sme da ga gura kad ne stiskaš pedalu, treba da ima bar jedan do dva milimetra razmaka.

                        Feder koji vraća pedalu se nalazi ispod patosa i zakačen je za karoseriju i na polugu pedale. Proveri kad ste vraćali navarenu polugu da je niste okrenuli naopako, rupa nije u centru.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #13
                          2 brick .. ma ne ljutim se naravno .. samo pokushavam da ti objasnim da ja mogu da se zaustavim kada hotju .. a to je ono shto je bitno ... naravno i da se slazhem sa tobom o tehnichkoj ispravnosti vozila .. ali jbga kada ja nemam pare za bolje ... nije meni problem da nakrpim 2000 za neshto polovno iz uvoza shto je u daleko boljem stanju nego ovo moje .. problem je shto tuning tako nechega koshta daleko vishe od 2-3 hiljade ... a to su pare koje nemam ... a ne zhelim da vozim stock auto pa makar to bio i ... shta god ...

                          elem da se vratimo na temu ..
                          2 boost .. gl kochioni je originalni fitjin kupljen NOV u ap sportu .. ne znam koliko tje ti pomotji ime radnje ali ...
                          2 urosh ... ok je sve to shto ti prichash za ispushtanje ali to sve vazhi za protok iz boce u sistem a ja ti pricham o povratku ulja iz sistema u bocu ...
                          2 dora ...
                          nadam se da je chika nadzornik i ovoga puta u pravu .. i ja sumljam u to .. i upravo idem dole u garazhu da to proverim .. pa javljam shta se deshava ..
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Vidi, kupio si jugova klesta, a imas ficin glavni kocioni... Tu moze da bude problem... Cilindri u jugovim klestima su mnogo veceg precnika od originalnih ficinih cilindra, tako da i glavni kocioni treba da ima malo vecu zapreminu... Koliki je precnik glavnog? Jugov je 19 ili 21mm (sa servom). Bilo bi super kada bi mogao da stavis jugov glavni cilindar, ali verujem da ti to dosta komplikuje zivot...
                            Ali mozda ovo sve i nije toliko bitno... Ja nemam pojma kakav je ficin glavni cil. Da cujemo nekog pametnijeg


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              2 brick .. ma ne ljutim se naravno .. samo pokushavam da ti objasnim da ja mogu da se zaustavim kada hotju .. a to je ono shto je bitno ...
                              nije to poenta, nisi sam u javnom saobracaju i taj faktor takodje ne treba zanemarivati. auto koji koci kada on hoce a ne kada ti hoces nije optimalni izbor.

                              istinita prica- poznanik godinama vozi Reno 4 (promenio jedno 4 komada zaredom) i kako ne haje bas za ispravnost vozila tako je svesno vozio auto sa samo jednim stop svetlom jer je na drugome crkla sijalica.

                              i tako ta jedna malecna sijalica mu je davala iluziju da ON sam za sebe moze da vozi ok...sve dok jednog dana na Brankovom mostu nije trebao da zakoci, on stisne kocnicu i pocne da koci a srecom u retrovizoru vidi autobus koji ide punom brzinom otpozadi ka njemu.

                              razlog, crkla je i druga stop sijalica , to sto on koci nema nikakvu signalizaciju i time je sam sebe doveo u strahoviti rizik i opasnost da pogine samo tako.

                              a zasto, zobg sijalice od 20 dinara, 2 srafa i 5 minuta posla...

                              filozofija, lako cemo.

                              e protiv toga sam, jer je saobracaj pun iznenadjenja i "zaboravnost" se jednom placa, ali to jednom je precesto glava.

                              po meni je bolje ne voziti poluispravan auto a taj hitni posao izvrsiti taksijem nego ici na srecu, sudbinu, rizik i "nece meni" pricu. to i sam radim ako slucajno sebe dovedem u takav polozaj.

                              razlicit pristup zivotu, znam ali pokusavam da ukazem na prednosti koje to donosi u praksi
                              pozdrav
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X