Elem... fantaziram nešto na temu Audi A8 2.5 TDI V6 itd.... i koliko sam gledao... teško je naći ovakav auto sa manuelnim menjačem...
Ono na čega se izbor sveo je neka od verzija napravljenih 2001. ili 2002. godine i tu nisam našao nijedan ručni menjač (možda nisam dovoljno pažljivo tražio).
Naravno da sam pretražio ovaj forum i iskopao neke teme iz npr. 2004. ili 2005. ali osim rasprave o tome šta je bolje, nisam naišao na konkretnu informaciju.
Kako sam do sada vozio samo automobile sa ručnim menjačem i kako sam se naslušao/načitao gomile priča o automatskim menjačima... bio bi zahvalan da mi neko na ovom konkretnom primeru (A8 2.5 TDI 2001/2002 godište) objasni način upravljanja, uticaj na vožnju, uticaj na potrošnju, uticaj na održavanje.. itd. PRE nego što donesem konačnu odluku na ovu temu.
Nisam posebno sportski nastrojen vozač, ali dešava se da hoću da ostanem duže u nižem stepenu prenosa (nego što bi možda bilo logično) ili da opet vozim u višem stepenu prenosa na manjem broju obrtaja ... i kao i valjda svi vozači... volim brate kad stisnem pedalu da auto povuče
Takođe možda glupo pitanje... ali kako se stvari odigravaju na semaforu? Da li je neophodno držati sve vreme nogu na kočnici? Kako na uzbrdo/nizbrdo situacijama (opet opcija stani kreni)...
Ako se setim još nečega.. dopisaću... ovo bi bilo na prvu ruku.
E da... APSOLUTNO me NE ZANIMA rasprava šta je bolje ručni ili automatski menjač, već pojašnjenje rada gorepomenutog tiptronika i eventualno (neptristrasno ako je moguće) poređenje sa vožnjom i voznim karakteristikama u slučaju manuelnog menjača. Ne znam da li ta opcija za ovaj auto (mislim na ručni menjač) uopšte postoji na ovim vozilima iz 2001/2002 godine...
Ono na čega se izbor sveo je neka od verzija napravljenih 2001. ili 2002. godine i tu nisam našao nijedan ručni menjač (možda nisam dovoljno pažljivo tražio).
Naravno da sam pretražio ovaj forum i iskopao neke teme iz npr. 2004. ili 2005. ali osim rasprave o tome šta je bolje, nisam naišao na konkretnu informaciju.
Kako sam do sada vozio samo automobile sa ručnim menjačem i kako sam se naslušao/načitao gomile priča o automatskim menjačima... bio bi zahvalan da mi neko na ovom konkretnom primeru (A8 2.5 TDI 2001/2002 godište) objasni način upravljanja, uticaj na vožnju, uticaj na potrošnju, uticaj na održavanje.. itd. PRE nego što donesem konačnu odluku na ovu temu.
Nisam posebno sportski nastrojen vozač, ali dešava se da hoću da ostanem duže u nižem stepenu prenosa (nego što bi možda bilo logično) ili da opet vozim u višem stepenu prenosa na manjem broju obrtaja ... i kao i valjda svi vozači... volim brate kad stisnem pedalu da auto povuče


Takođe možda glupo pitanje... ali kako se stvari odigravaju na semaforu? Da li je neophodno držati sve vreme nogu na kočnici? Kako na uzbrdo/nizbrdo situacijama (opet opcija stani kreni)...
Ako se setim još nečega.. dopisaću... ovo bi bilo na prvu ruku.
E da... APSOLUTNO me NE ZANIMA rasprava šta je bolje ručni ili automatski menjač, već pojašnjenje rada gorepomenutog tiptronika i eventualno (neptristrasno ako je moguće) poređenje sa vožnjom i voznim karakteristikama u slučaju manuelnog menjača. Ne znam da li ta opcija za ovaj auto (mislim na ručni menjač) uopšte postoji na ovim vozilima iz 2001/2002 godine...
Comment