Dfast je spominjao proizvodnju i pored toga ne vidim kakve veze to ima, cak sta vise vise razlicitih kalupa, veci troskovi proizvodnje. Ne postoji problem imati vise istih kalupa.
Postoji i razlika u slovnoj oznaci na rubu gume koji naleze na felnu i zanima nas sta to tacno prestavlja. oznake "M.B. i H.
Nije problem sto je razlicit kalup. Kada se formira proizvodna linija, ne kupujes svu opremu nego i koristis ono raspolozivo sto imas, a kupujes sta je potrebno i to ne samo u tigru nego svugde u svetu. Pitanje je samo dali je smesa gume i serija ista posto su proizvedene u isto vreme. I mene zivo zanima sta znace te oznake, znaci mail direktno tigru i da objasne , i isto tako i link ka ovom topicu pa nek se ukljuce i objasne o cemu se radi da ih ne pljujemo bez potrebe. Pomenuo sam da je mozda i prodavac umesao prste ukoliko se radi o gumama razlicitog kvaliteta.
M a sto je to problem kako izgleda unutrasnjost ?
pa ne vozis na unutrasnjem delu vec na spoljnom, i ako je za 3 godine voznja bila bez problema ne vidim zasto bi se sada bila glavolomka ?
da li su to identicne gume i po tipu modela, i po klasi i po velicini i po brzinskom indeksu- osnovni podatak koji je bitan.
sve su to tubeless gume tako da unutrasnji izgled nije bitan/nema unutasnje gume vec samo vazduh.
koliko se secam, model 635 se pravi(o) tada u 2 brzinske kategorije- mozda je to ?
Evo da vam ispricam sta mi se juce dogodilo.
Odem ja do servisa Macura, u Tosinom bunaru, i ajde da pogledam koje imaju gume, nadjem model i dimenziju, a guma je Michelin energy, na gumi utisnuto Made in France, kazem moze biti da je original, i ajde da pogledam oznake na gumi, kad tamo nema nista, ni iz koliko je slojeva napravljena, ni koji je stepen trosenja , ni oznaka za temperaturu, znaci nista, pitam ja onog prodavca i on poce da me ubedjuje kao da ima, gleda on i kao nema, bacim pogleda na gume pored na njima sve pise, ko pravi Spain, a isto michelin, i onda poce mene da ubedjuje prodavac da je ono kao originalna guma, meni malo cudno da nema ni jedne oznake, i malo pitam ja njega jos zna li on sta znace te oznake, i naravno mucenik ne zna, i onda sta me je strasno iznerviralo kaze on pa nije tebi bitno za te oznake obzirom da vozis golfa koji je star 15-20 godina, i nemas ti elektroniku da ti pokazuje za istrosenost guma i ostalo, i ko da ces ti na trke da ides, ja ga gledam i ne verujem sta prica, i meni polako pocese usi da rastu, sada ja ispadam magarac sto ja pitam za to sto nema oznaka, i mislim se u sebi jesam li ja lud ili ko. Vidim da mucenik ne zna svoj posao i okrenem se odem, i onda kad nesto malo bolje razmilim, kada je video da ne zna sta da odgovori onda se hvata za kola, koja su koliko su stara i ostalo, tipicna majstorska izjava za nesto sto ne mogu da urade,(cast izuzecima), kod nas u zemlji na svakom poslu radi svako, i svako sve zna, pa majku mu ako me stave na neki posao i da ga ne znam pa barem bi se potrudio da nesto saznam, da pitam nekoga da mi objasni da budem malo upucen da ne ispadnem gloop, ali sta vise reci, od sutra odoh u lekare
Malo je napisano na predugacko i presiroko, ali morao sam sa vama da podelim sta se sve kod nas prodaje i ko sve radi na prodaji.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Kupljene su TG 635 pošto je guma tvrđa/čvršća od TG 621, pogotovo po bokovima. Prodavnica Tigar Trgovine na Partizanskom putu, malo posle OMV-a.
Inače, ako kolega don već hoće Michelin, neka se provoza do Tigrove prodavnice, imaju solidan izbor, samo se meni cene nisu svidele (recimo da su 2x skuplje od Tigra).
Zadovoljan sam uslugom u prodavnici/servisu, te mogu da je preporučim i drugima
hm, poucna i tuzna prica.
ja sam imao ranijih godina (sa ranijim autima) vrlo dobra iskustva bas sa tim servisom ali nemam ideju da li i dalje rade isti radnici ili drugi.
M a sto je to problem kako izgleda unutrasnjost ?
pa ne vozis na unutrasnjem delu vec na spoljnom, i ako je za 3 godine voznja bila bez problema ne vidim zasto bi se sada bila glavolomka ?
da li su to identicne gume i po tipu modela, i po klasi i po velicini i po brzinskom indeksu- osnovni podatak koji je bitan.
.
koliko se secam, model 635 se pravi(o) tada u 2 brzinske kategorije- mozda je to ?
btw, koliko si presao sa tim gumama do sada.
Pa nije nikakav problem sto se tice izgleda.
Da gume su identicne potpuno sa istim natpisima i oznakama po celoj gumi sem ovih posebno uslikanih.
Nisam ja licno presao nego moj prijatelj al zajedno smo ih kupovali i sad zajedno skinuli a cesto sam vozio taj auto. Bile su na Nisan Almeri i presle oko 30.000km.
E sad sama voznja jeste prosla bez problema, ali postoji vidna razlika u dotrajalosti guma. Cak sta vise nije samo kalup u pitanju, jedna se kruni a druga ljusti (lista) sto mi ukazuje na razlicitu strukturu gume- tehniku proizvodnje a ne samo na razlicit izgled. Eto u tome je stvar. Inace ostalih problema nije bilo al meni se licno ne svidjaju, razliku sam odmah primetio sa prelaska sa fabrickih Bridgestone polovnih na 635 nove. Bridgeston ima mnogo bolju trakciju i drzi se puta po suvom dok 635 ne. To je ono sto ja trazim. A sto se tice kise, dobra je, za sneg, dosta bolja od tih Bridg.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Kupljene su TG 635 pošto je guma tvrđa/čvršća od TG 621, pogotovo po bokovima. Prodavnica Tigar Trgovine na Partizanskom putu, malo posle OMV-a.
Inače, ako kolega don već hoće Michelin, neka se provoza do Tigrove prodavnice, imaju solidan izbor, samo se meni cene nisu svidele (recimo da su 2x skuplje od Tigra).
Zadovoljan sam uslugom u prodavnici/servisu, te mogu da je preporučim i drugima
Imam ja tigrove 635, i uzeo sam ih cim su se pojavile na trzistu i gume su extra, ali vreme je da se menjaju, ali covek ko covek hoce da proba nesto novo, ali videcemo
A brick, sto se tice mehanicara u Macuri, oni su isti vec godinama, a za vulkanizere ne znam, ali da ne znaju to znam.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
ali postoji vidna razlika u dotrajalosti guma. Cak sta vise nije samo kalup u pitanju, jedna se kruni a druga ljusti (lista) sto mi ukazuje na razlicitu strukturu gume- tehniku proizvodnje a ne samo na razlicit izgled. Eto u tome je stvar
nisam bas najbolje video sa slike, ali to mi ne mirise na dobro da se tako brzo vidljivo promenila strukutra gume- to kruni i ljusti.
jesi li pitao direktno Tigar za objasnjenje ? (ima na sajtu mogucnost da se postavi pitanje, meni su na moje odgovorili promptno).
Kupljene su TG 635 pošto je guma tvrđa/čvršća od TG 621, pogotovo po bokovima. Prodavnica Tigar Trgovine na Partizanskom putu, malo posle OMV-a.
Inače, ako kolega don već hoće Michelin, neka se provoza do Tigrove prodavnice, imaju solidan izbor, samo se meni cene nisu svidele (recimo da su 2x skuplje od Tigra).
Zadovoljan sam uslugom u prodavnici/servisu, te mogu da je preporučim i drugima
Ček, ček. Ako je 621 mekši od 635, da ja lepo za ove naše rupčage uzmem 621? A kakav je osećaj u vožnji u odnosu na 635?
Vazi brick i ostali, bas cu tigru da postavim pitanje u vezi ovoga i da ih priupitam za ove oznake
>>stex, ja ipak mislim da je 635 meksa u odnosu na 621
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pa zar nije bolje da se gume bace posle 2 godine, nego da popravljaš vešanje? Mekše gume-> manje akaš vešanje. A možda i nije tako. Šta kažu stručnjaci?
Mekoca gume nema veze sa udobnoscu nego samo sa prianjanjem uz poglogu. Znaci svaka smesa ima svoju radnu temperaturu na kojoj ima najbolji grip.
A sto se tice udobnosti to zavisi od visine boka gume, znaci sto je guma niza ona je manje udobna ali zato obezbedjuje najbolje performanse u voznji.
Comment