Uzmi neku noviju gedoru, ili jos bolje iz colovnog kompleta, takve znaju bas da legnu kako treba kada matica malo oblajzne i obavezno na pneumatski pistolj, jaci, onaj za kamione. Sa onolikom polugom si mogao da okreces tocak a da matica ne popusti, pistolj ga izroka 50 puta u sekundi i to odvrce bez problema. Nisam jos sreo homokineticki u kontra navoju, ne verujem da je bas ovaj izuzetak.
MATICA LAGERA TOCKA
Collapse
X
-
ZNACI RESIO SAM OVAJ PROBLEM !!!
OTISAO SAM KOD VULKANIZERA.
PRVO JE PROBAO PISTOLJEM ... NE IDE !!
ONDA JE POKUSAO SA POLUGOM PA JE ISTO ZGLAJZNULO....
ONDA JE UZEO CEVASTI ONAKO PROFI IZGLED NA 30mm I POTEGAO OPET SA POLUGOM I ODSRAFI SE ...
TVRDI DA JE NJEGOV KLJUC ONAKO PRECIZINIJI NA BROJ NEGO NEKI OD SILNE UPOTREBE
1. Nije kontra navoj - kako su neki mislili
2. Matica je od nekog slabasnijeg materijala
3. Kad je nova treba da je na kljuc 30mm , medjutim izgleda da na nju pase 29mm
4. Sama matica je dosta plitka
5. Stavljena nova od boljeg materijala i dublja (visa)
6. Inace ona se srafi sa 160 - 220 KNm sile ... a sa cevkom to je i 300 i vise !!!!
7. Auto je MAZDA 121i DBII 1991
HVALA LJUDI !!
SVA VASA RAMISLJANJA SU OK !!
NEKA KORISTI OVO DRUGIMA !!!
Comment
-
-
Samo da znate da na Saab-u 9000 recimo NEMA nikakvog osiguraca samo je sraf namazan ne znam kojom vrstom tacno Loctita.
Na starijem 900 ima podloska osigurac.
Najbolji nacin za zatezanje i skidanje je pneumatski alat ali kad sivonja zategne polugom " za svaki slucaj" sto je po pravilu uvek previse onda je to tako....
Jos tako mali i lagan autocccc
Da li je uopste imao dusu?
Comment
-
-
Najbolji nacin za zatezanje je moment kljuc i tehnicki podatak kojim momentom se zateze. Nikakve poluge.
Naravno SrBski majstori su...majstori
@brbora
proveri lezajeve u tocku..da nisu osteceni od tolikog zatezanja"..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."
Comment
-
Comment