zar je ovo moguce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    zar je ovo moguce

    prosle godine tehnicki u aprilu:
    prednja osovina:
    3,53 3.42
    zadnja osovina:
    2.08 2.02
    ruchna:
    1,42 1,47
    tachka kljucanja kocionog ulja:194 °C
    ove godine april:
    prednja osovina:
    2,80 2,81
    zadnja osovina:
    1,50 1,50
    ruchna:
    1,50 1,40
    tachka kljucanja:162°C
    u chemu je problem?
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    ...samo ne napisa koliko si preshao u medjuvremenu?
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      prednji amortizeri.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        @over
        preko 11.000km...
        @brick
        ne verujem-novi su
        e sada jedina tachka koja je zavedena u tehnickom izvestaju kao laksi "kvar" je ta tachka kljucanja kochionog ulja koja je ispod 180°C(162)...moze li to d utiche na moj problem?
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • vujke
          Admin
          • 29.09.2004
          • 1673
          • Mladenovac
          • Daewoo Lanos 1.5SX

          #5
          Kupi kartu..promeni ulje pa na valjke
          while(!asleep()) {sheep++;}

          Comment

          • mirdza
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2005
            • 2437
            • Katowice (PL) / Banja Luka
            • AGP / W126

            #6
            Kakve veze ima temperatura kljucanja sa koeficijentom na valjcima? Pa nisu ti zavrtili tockove na +200km/h
            Zar ti nisi u medjuvremenu mijenjao setup kocnica? Koliko se sjecam bilo je govora o diskovima kao i o paknama...
            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              bravo mirdzo..eto vidis sad sam se setio...drugi su paknovi....oni prvi su bili ok samo su imali ogroman fading,ovi eto vidis koche i posle maltretiranja papuchice ali izgleda da imaju manju "kochionu silu"...
              moze li biti da je bas tolika razlika?
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                tačka ključanja nema nikakvog uticaja na efekat kočenja, sve dok ne proključa a to ne može od jednog merenja.

                to što su novi amortizeri ne znači i da su odgovarajući tj identični fabričkim odnosno potpuno ispravni.

                ali to je mala veorvatnoća, pa dakle ako baš ništa nisi menjao za tih 11.000km prisetio sam se da jednu bitnu stvar jesi trošio.
                a to su gume, pogotovu što je to prednji pogon što znači da jede gume ko blesavo.

                u kakvom su stanju gume ?

                da li je mereno na istim valjcima kao i prošle godine ?

                nisu ni svi valjci istih koeficijenata, odnosno nisu uvek u tip top stanju (očišćeni po površini temeljno pre samog merenja), mada to u Austriji ne očekujem da je ofrlje kontrolisano.

                ali mi deluje da je kočiona tečnost dugo stajala u autu, i nakupila dosta vode u sebe s obzirom na tako nisku tačku ključanja.

                nailazi leto i visoke temperature pa nevezano za merenje kočiona je zrela za promenu.

                3,4 kilo njutna na prednjim točkovima je baš puno, jako dobar rezultat.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  i jedno i drugo merenje je odradjeno u servisu(mazda,peugeot),prosle godine polovne gume,ove godine nove,amorti novi ,origigi,jedino federi kratki...nije mereno na istim valjcima,jer se ne radi o istom servisu..a sto se tiche kocione technosti to menjam pod obavezno jer mi je i od ranije ostala navika jednom godisnje menjanje iste.
                  jedina bitn aizmena su plocice,ranije OEM plochice sada isto OEM ali od novijeg modela ,poboljsane bolje podnose fading...
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    evo sada sa ovoliko preciznih informacija saznali smo poreklo razlike.
                    i dalje je to vrlo efikasno kočenje, pažnje vredno.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #11
                      Prosle godine mi je na W126 pokazalo preko 3,2 na prednjim i 2,2 na zadnjim tockovima. "Rucna" je bila na nekih 1,75. Mislim da nije lose za auto od 25 godina
                      EOT
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        #12
                        Originally posted by mikimazda
                        nije mereno na istim valjcima,jer se ne radi o istom servisu...
                        Ovo ti nosi najveci udeo u toj razlici.

                        Comment

                        • kwisko
                          CBC Veteran
                          • 14.04.2008
                          • 124
                          • bg

                          #13
                          evo resenja

                          prilikom naglih kocenja na vecim brzinama na ferodnom matreijalu se zna stvoriti tzv. film ( dolazi do sagorevanja najizlozenijeg sloja usled velike temperature trenja ) a sa obzirom da je razlika na svim a nesamo na nekim tockovima verujem da je upravo to resenje zagonetke ali i moguce da je problem u valjcima ( stariji valjci pokazuju zbog istrosenosti manju silu nego noviji , ja u firmi imam taj slucaj navuku te na one matore , nemas silu , posalju te po sok i pivo i onda te uvuku u nove valjke pa imas i prejaku )

                          Comment

                          Working...
                          X