kako iskljuciti ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #31
    Strasno sta ljudi rade. I ja sam cuo da skidaju peti cilindar, ali ovo je prvi put da iz prve ruke cujem da je neko imao udes zbog toga.
    Meni je oduvek jasno cemu slizu i da ga ne treba skidati, a kao klinac sam to i osetio prilikom spustanja jednog jugica. Posle spustanja nismo prestelovali 'peti cilindar' nego smo prvo probali kako koci. Pri ne tako naglom kocenju u krivini auto je momentalno poceo da preupravlja (kliza zadnji kraj) da smo ga jedva smirili. A korektor kocenja nije cak ni bio skinut nego je samo davao veci silu zanjim tockovima jer je auto spusten pa je peti cil. mislio da je opterecen...
    Znaci opasno je zezati se sa time, a "majstorima" koji to rade bih preporucio da pod hitno menjaju posao.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #32
      pa meni se bas to desilo,imao sam peti kocioni kad se to desilo.
      taj zadnji desni mi je uvek nesto slabije kocio,govorili su mi na tehnickom.
      sve sam bre bio promenio na tom tocku ali i dalje me je pomalo zezao.
      dok mi se TO nije desilo.
      Naravno da treba da se zameni kad je neispravan,a ne da se budzi t-racva.A TEORETSKI,je bolje imati t-racvu nego neispravan 5 kocioni.jer sa t-racvom imas bar podjednaku distribuciju kocione sile.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #33
        Ako je bila nejednaka podela sile na levi i desni tocak onda nije bio problem u korektoru sile jer seo n nalazi pre racve koja deli vodove na levi i desni tocak.
        Mislim da taj peti cil. i en moze da se pokvari tako da daje vecu silu vec moze da zeza tako sto zadnji tockovi nece kociti - previse mala sila. To je u svakom slucaju bolje nego prevelika. Znaci bolje neispravan peti, nego nikakav.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #34
          sto se tice 5 kocionog,potpuno si ,ovaj , potpuno si upravu sinko
          nalazi se pre razdelnika za levi i desni tocak,pa nemoze posebno da zeza levi ili desni tocak.
          sta je bilo sa zadnjom desnom kocnicom na mom bivsem jugu,boga pitaj.
          resio sam se bede u svakom slucaju.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • typeR
            CBC Član
            • 18.03.2005
            • 40
            • Hrvatska

            #35
            Originally posted by brick
            mojoj Hondi s ABS-om ili bez njega auto koči isto jedino je razlika kad je isključen onda točkovi blokiraju.Znači nema nikakvih zabacivanja i ostalog,odnosno hoću reći da se može voziti isto kao i sa njim bez ikakvih opasnosti,jer Japanci su to napravili tako da auto može da se vozi i kad je ABS u kvaru
            ok, koje ti je godiste auto, neki stariji model ?

            mogu da se slozim sa tobom da je kod tebe tako da nema razlike u raspodeli sile kocenja sa ukljucenim i sa iksljucenim ABS-om, ti verovatno i nemas pravi (potpuni) ABS kakav se koristi bas tu negde od 97/98. bitna razlika je sto full ABS ima u sebi integrisanu i funckiju raspodele sile kocenja napred- nazad, obicno se to zove EBD (electronic brake distribution) a sto je nekada bilo mehanicko- hidraulick prirode (poznato jos i kao peti cilindar).

            ako je auto konstruisan na bazi tog starog mehanickog sistema pa opciono nadogradjen ABS onda moze da se iskljuci osigurac bez mnogo brige.

            ako je auto full ABS znaci i elektronsak distribucija kocenja onda ABS mora da bude ukljucen inace lako moze da dodje do toga da zadnji tockovi koce jace od prednjih, i do ozbiljnih problema pri kocenju.

            to je ujedno i odgovor M-u, da potvrdi njegov post.
            Auto je 92' godište odnosno model od 92'-95' i svi su jednaki što se tiče ABS-a.Prijatelj mi ima Hondu Civic 99' godinu i isto se može isključiti po potrebi ABS tako što se osigurač izvadi.Ja se slažem s tobom da neki auti ne koče dobro bez ABS-a no kod Honde to nije slučaj.Moj auto ima 160 KS i vjeruj da treba imati dobre kočnice da stane tako da ne misliš da ne koči dobro.Kažem samo da ništa ne može izgubiti ako proba ne kao divljak, već, lagano tek toliko da vidi kako to sve funkcionira.Pozdrav!

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              ok, to samo znaci da je Honda cak i 99 imala stari ABS sistem, bez elektronske regulacije sile kocenja napred nazad.
              na tim starim sistemima se jos i moze iskljuciti osigurac jer oni imaju glavni kocioni cilindar pa kocnice ostaju da rade kao da ABSa i nema.

              kod modernih ABS sistema nema glavnog kocionog vec pritisak nabija elektro pumpa pa ako se izvadi osigurac nema ni pritiska u kocionom sistemu, odnosno kocnice jako slabo ali nekako ipak kao rade. (emergency program).
              otprilike je za evropske marke granica oko 96/97 izmedju starog i modernog ABS sistema.

              slazem se da se moze polako probati, ali uvek sam radije za varijantu da se kocioni sistem popravi i dovede na fabricki predvidjeni nivo jer ce tada sigurno raditi kako treba, a samostalno eksperimentisanje ce mozda uspeti a mozda i napraviti neupotrebljiv sistem pa sam radije da oko kocnica nema "igre".
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • brera
                CBC Senator
                • 27.04.2005
                • 253
                • Rusija

                #37
                naravno da je lakse skinuti peti cil. i staviti racvu nego kupiti novi peti cil. koji je gori od onog sto hoces da promenis (mislim na zastavu) i na tehnickom ce pre proci sa racvom nego sa petim cil. da dodam i ja nesto za abs, po snegu na pravcu zaustavni put je manji kod automobila bez abs-a.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Originally posted by brera
                  po snegu na pravcu zaustavni put je manji kod automobila bez abs-a.
                  Kako kod koga
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #39
                    Originally posted by brera
                    da dodam i ja nesto za abs, po snegu na pravcu zaustavni put je manji kod automobila bez abs-a.
                    zavisi....
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • brera
                      CBC Senator
                      • 27.04.2005
                      • 253
                      • Rusija

                      #40
                      probaj pa ces videti, elem skoro sam gledao neku emisiju gde testiraju citroen c2 jedan sa abs jedan bez. objasnjenje zbog cega je zaustavni put kraci kod c2 bez abs-a je to sto se sneg usled proklizavanja gomila ispred guma i to dodatno usporava auto i skracuje zaustavni put.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        skoro uvek je kocenje bez ABS krace, na svim podlogama sto je i normalno jer ABS umanjuje silu kocenja prema podlozi kao osnovni mod delovanja.

                        ABS nije uveden radi boljeg kocenja, nego radi mogucnosti okretanja volana istovremeno sa kocenjem, odnosno oduzimanju sile (vektor sile, razlaganje sila pri voznji kroz krivinu) od kocnica i prebacivanju sile na bocno upravljanje tockovima, odnosno na volan.

                        uprosceno receno.

                        ali, ABS omogucava da se zadrzi i po potrebi usmerava pravac kretanja vozila jer tockovi nece blokirati a poznato je da su blokirani tockovi totalno neupravljivi. i to vazi za bilo koju brstu podloge.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X