Strasno sta ljudi rade. I ja sam cuo da skidaju peti cilindar, ali ovo je prvi put da iz prve ruke cujem da je neko imao udes zbog toga.
Meni je oduvek jasno cemu slizu i da ga ne treba skidati, a kao klinac sam to i osetio prilikom spustanja jednog jugica. Posle spustanja nismo prestelovali 'peti cilindar' nego smo prvo probali kako koci. Pri ne tako naglom kocenju u krivini auto je momentalno poceo da preupravlja (kliza zadnji kraj) da smo ga jedva smirili. A korektor kocenja nije cak ni bio skinut nego je samo davao veci silu zanjim tockovima jer je auto spusten pa je peti cil. mislio da je opterecen...
Znaci opasno je zezati se sa time, a "majstorima" koji to rade bih preporucio da pod hitno menjaju posao.
Meni je oduvek jasno cemu slizu i da ga ne treba skidati, a kao klinac sam to i osetio prilikom spustanja jednog jugica. Posle spustanja nismo prestelovali 'peti cilindar' nego smo prvo probali kako koci. Pri ne tako naglom kocenju u krivini auto je momentalno poceo da preupravlja (kliza zadnji kraj) da smo ga jedva smirili. A korektor kocenja nije cak ni bio skinut nego je samo davao veci silu zanjim tockovima jer je auto spusten pa je peti cil. mislio da je opterecen...
Znaci opasno je zezati se sa time, a "majstorima" koji to rade bih preporucio da pod hitno menjaju posao.
Comment