Ima li kakvih novosti? Jel ste otklonili kvar?
PEUGEOT 406 - Trese pri kocenju ...
Collapse
X
-
Kakvom su stanju nosaci motora. Si probao da rotiras gume, zadnji sillen blokovi na prednjim viljuskama?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pa kaze da je probao i tudje sa auta koji ne trese.
Da li su lepo namontirani diskovi, da nema prljavstine ili rdje na glavcini.
Ste probali da dotegnete tockove po specifikaciji proizvodjaca?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Nosaci motora su ok. Tockove smo rotirali cak smoi od druge 406 koja nema te probleme stavili tockove. Sto se tice zadnjih silen blokova nema lufta ni malo.
Ne znam sta ti znaci "uklizao"?
Promenjeni su diskovi i plocice, kupljeni su u Veranu, mozda je u njima problem, ali jos jedna 406 ima isti problem. Zamenjeni diskovi ,pa su isti obradjeni, pa ponovo covek zamenio diskove i opet mu trese pri kocenju. Uzas.
Comment
-
-
A kod zamene diskova postoji procedura kako bi valjalo razraditi nove diskove i plocice pre nego sto krene normalno da se koci. Mozes sve novo da stavis, dovoljno je jednom-dvaput posle zamene da zakocis malo jace nego sto bi trebalo, da lagano drzis kocnicu i kocis tipa 200m pred semafor (znaci, ono naaaajminimalnije kocenje, kad usporavas maltene nikako, a celo vreme "lizes" plocicama diskove...), i da na semaforu, posle kocenja, na ugrejanim diskovima i plocicama drzis pedalu dok stojis u mestu. Ovo poslednje je najgore...zagrejes diskove od kocenja, i onda drzis kocnicu, plocice stisnu disk, nema disipacije toplote, iskrivi se zacas...
Comment
-
-
Dobro...nemojmo preterivati, originalnidiskovi nisu bas toliko osetljivi....a i ne siluju svi kocnice kao mi.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Itekako su osetljivi...veruj mi, Peugeotovi pogotovo.
Pazi kad sam, kad sam tek uzeo X-a, uspeo da iskrivim diskove u roku od sat vremena drzeci kocnicu na semaforu sa ugrejanim diskovima...jeste da je automatik, da moras da drzis kocnicu da ne kliza napred, ali, opet, dupli ventilirajuci, novi, fabricki, nove plocice - i prc, pokrivise se...
Comment
-
-
Ok.
Sta mislite o ovome. Da skinemo ponovo diskove, pa da ih nosimo na obradu i sve to pazljivo vratimo.
Da li bi obrada diskova uslovljava promenu plocica ili moze da se stavi one koje su sad na njemu?
Mislim da su ocistili pre stavljanja diskova, trebalo bi.
Comment
-
-
nema tu obrade. evo slucaj IvanT i diskovi na njegovom golfu. pokrivili se, nosio na obradu, opet se pokrivili, stavio nove... sad cemo da vidimo sta ce biti sa novim ali nema drzanja kocnice na semaforu ali nikako. ako neko ima problem sa diskovima onda sam to ja i dobro znam sta znaci pregrejati diskove i kako izgleda kad trese pri kocenju preko 80km/h.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
Comment