PEUGEOT 406 - Trese pri kocenju ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    #16
    Ima li kakvih novosti? Jel ste otklonili kvar?

    Comment

    • blackwolf
      CBC Veteran
      • 22.04.2008
      • 152
      • Beograd

      #17
      Nazalost jos nije otklonjen kvar.
      Trebalo bi ovih dana da idem u servis.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Kakvom su stanju nosaci motora. Si probao da rotiras gume, zadnji sillen blokovi na prednjim viljuskama?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Pretpostavljam da si lepo "uklizao" nove diskove i plocice pa si siguran da bas u njima nije problem?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Pa kaze da je probao i tudje sa auta koji ne trese.
            Da li su lepo namontirani diskovi, da nema prljavstine ili rdje na glavcini.
            Ste probali da dotegnete tockove po specifikaciji proizvodjaca?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • blackwolf
              CBC Veteran
              • 22.04.2008
              • 152
              • Beograd

              #21
              Nosaci motora su ok. Tockove smo rotirali cak smoi od druge 406 koja nema te probleme stavili tockove. Sto se tice zadnjih silen blokova nema lufta ni malo.
              Ne znam sta ti znaci "uklizao"?
              Promenjeni su diskovi i plocice, kupljeni su u Veranu, mozda je u njima problem, ali jos jedna 406 ima isti problem. Zamenjeni diskovi ,pa su isti obradjeni, pa ponovo covek zamenio diskove i opet mu trese pri kocenju. Uzas.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Pogresna montaza diskova. Konkretno, ovo sto M kaze, nije ostrugana rdja sa glavcine pre montaze.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Ili stezanje tockova? ako nije to onda kriva sasija h
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    ako dikovi nisu lepo legli, prvo jace kocenje ih je pokrivilo i od tada stalno trese. mora novi u svakom slucaju...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      A kod zamene diskova postoji procedura kako bi valjalo razraditi nove diskove i plocice pre nego sto krene normalno da se koci. Mozes sve novo da stavis, dovoljno je jednom-dvaput posle zamene da zakocis malo jace nego sto bi trebalo, da lagano drzis kocnicu i kocis tipa 200m pred semafor (znaci, ono naaaajminimalnije kocenje, kad usporavas maltene nikako, a celo vreme "lizes" plocicama diskove...), i da na semaforu, posle kocenja, na ugrejanim diskovima i plocicama drzis pedalu dok stojis u mestu. Ovo poslednje je najgore...zagrejes diskove od kocenja, i onda drzis kocnicu, plocice stisnu disk, nema disipacije toplote, iskrivi se zacas...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        da i ovo sto 206 kaze o drzanju kocnice na ugrejani diskovima. kazu naprave se udubljenja, bukvalno. zato posle svakog kocenja na semaforu, rucna i nogu sa kocnice...
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Dobro...nemojmo preterivati, originalnidiskovi nisu bas toliko osetljivi....a i ne siluju svi kocnice kao mi.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Itekako su osetljivi...veruj mi, Peugeotovi pogotovo.

                            Pazi kad sam, kad sam tek uzeo X-a, uspeo da iskrivim diskove u roku od sat vremena drzeci kocnicu na semaforu sa ugrejanim diskovima...jeste da je automatik, da moras da drzis kocnicu da ne kliza napred, ali, opet, dupli ventilirajuci, novi, fabricki, nove plocice - i prc, pokrivise se...
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • blackwolf
                              CBC Veteran
                              • 22.04.2008
                              • 152
                              • Beograd

                              #29
                              Ok.
                              Sta mislite o ovome. Da skinemo ponovo diskove, pa da ih nosimo na obradu i sve to pazljivo vratimo.
                              Da li bi obrada diskova uslovljava promenu plocica ili moze da se stavi one koje su sad na njemu?
                              Mislim da su ocistili pre stavljanja diskova, trebalo bi.

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #30
                                nema tu obrade. evo slucaj IvanT i diskovi na njegovom golfu. pokrivili se, nosio na obradu, opet se pokrivili, stavio nove... sad cemo da vidimo sta ce biti sa novim ali nema drzanja kocnice na semaforu ali nikako. ako neko ima problem sa diskovima onda sam to ja i dobro znam sta znaci pregrejati diskove i kako izgleda kad trese pri kocenju preko 80km/h.
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X