PEUGEOT 406 - Trese pri kocenju ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Ja sam u principu protiv obrade diskova, ali nije da ne moze, moze...ako su unutar fabricke tolerancije debljine (to pogledaj u Autodati koliko najtanji smeju da budu), obradi pa probaj, samo imaj u vidu da ce obradjeni i stanjeni diskovi jos lakse da se pokrive.

    Plocice...neko kaze moze, drugi tvrde ne moze...ja bih rekao da moze samo ako su presle jako malo (tipa 100-200 km) i ako na njima ne postoje ocigledni znaci pregrevanja i "uklizavanja", dakle ako nisu ispucale i glatke kao ogledalo.

    A to da bi trebalo da su ocistili, pusti to, trebalo bi...trebalo bi dosta toga, pa ljudi pri zameni diskova to ne rade nego stave novi bez da pogledaju na sta ga stavljaju, kao, sta moze mikron rdje da uradi. Pa, moze. Ili montiraju plocice a ne namazu klizace na klestima pa klizac ne vraca kako treba, jedna plocica non-stop drlja po disku, greje ga, patinira, pa se onda ljudi cude sto se krive diskovi. Pa eto, zbog takbih stvari.

    Meni kad diskovi dodju do kraja, pocnu da tresu, skinem i njih i plocice, stavim nove, i pazim makar prvih 100 km dok se ne uklizu kako treba, NIKAD ne lizem kocnicu dok stajem (ili kocim ili ne...), i ne drzim pedalu dok stojim u mestu.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #32
      ja sam davno imao isti sluchaj ali sam prethodno spalio diskove i plocice koceci sa nekih 200+na 0kmh...isto tako nisu tresli mnogo kada stisnes kocnicu vec samo kada malo pritisnes...tada lepo osetis na volanu kako baca.problem je ocigledno kod tebe,jer chim si skidao sa drugog gde ne trese a po prebacivanju kod tebe trese,onda je to to..proveri ti te lezajeve tocka,u kakvom su stanju,jer ako su oni losi mozes kupovati diskove do sutra bice isto.prekontrolisi njih prvo,uzmi druge diskove ovaj put probaj neke druge nemoj originalne i nove plocice.
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • blackwolf
        CBC Veteran
        • 22.04.2008
        • 152
        • Beograd

        #33
        Sa obradom diskova sam mislio samo da ustanovimo da li je do njih, ako su krivi onda ce mi reci krivi su uzmi druge... cisto da probam i da eliminisem stvar po stvar
        Sto se tice lezajeva, ok su.
        Nisam samo ja probao da kocim, vec i majstori kad su ga probali, tako da ne moze biti do mene
        Kad sam zamenio diskove i plocice nisam agresivno kocio niti vozio, ta i ne praktikujem. Sasvim normalna voznja bez cimanja.
        E sad, moguce da su se diskovi sj....., u toku nedelje ide u servis pa ce mo videti i sve isprobati.
        Ako imate neki predlog koji nije pomenut a trebalo bi pregledati, javi te.
        U svakom slucaju HVALA!

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #34
          ma ne verujem da su lezajevi, culi bi se kako god nego jeovo sto 206 kaze. glavcina nije ociscena od rdje pre montaze pa diskovi nisu legli kako valja. 100% ni prvi ni drugi put kad su stavljali od drugog gde ne trese a sad moze da se desi da su i ti drugi pokrivljeni pa da na tom sto nije treso pocne da trese.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #35
            A kad na semaforu povuces rucnu, onda zadnje plocice opterecuju zadnje diskove. Zasto se onda oni ne iskrive?
            I kako ta rdja na glavcini moze da utice da se iskrive diskovi, kada je to povrsinski, maltene da je i nema?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Srle zato sto zadnji diskovi nisu toliko usijani da kocioni klip mose da iskrivi disk.
              A rdja moze da utice da disk ne nalegne pravilno na glavcinu vec malo krivo pa onda dolazzi do tresenja i krivljenja diskova...kao i nepravilno stezanje tocka.
              206 ima profesionalnu deformaciju a zverko fobiju od tresenja. Kako se meni obicni zastavini dikovi ne dimenzionisani za ovaj motor nisu iskrivili a nisu presli ni 2km odmah su dobijali punu kocnicu i pucketali. Od kocenja tesko da im nesto mozes u normalnoj voznji jedini je problem to sa drzanjem kocnice na semaforu...ali sa novim diskom i tako debelim mesom moras da stanes sa 200 i da drzi kocnicu da bi se nesto desilo a ne u normalnoj gradskoj voznji, pa nisu od plastike ili kupljeni kod kineza.
              Disk mooras da usijas da svetli nocu da bi kocnicom mogao da ga iskrivis ili ne mora ali mora proci kroz baru ili posle dobre voznje odmah negde da je stao na pranje.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #37
                206 ima profesionalnu deformaciju a zverko fobiju od tresenja
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • bogos
                  CBC Član
                  • 27.01.2007
                  • 12
                  • N.S.

                  #38
                  Re: PEUGEOT 406 - Trese pri kocenju ...

                  Originally posted by blackwolf
                  Probali smo da zamenimo sa druge 406-ice koja ne trese celu skalameruju (diskove, zglob, kljesta i sve sto ide u kompletu) na oba prednja tocka i tockove sa te druge 406 i opet nista, isto.
                  Kad ste menjali celu skalameriju, trebali ste i tockove. Krive felne mogu da izazovu podrhtavanje prilikom blagog kocenja. Ja sam kupio 306-icu koja je malo vozena i imala iste simptome. Svi majstori od reda, ali bas svi, su hteli da menjaju diskove. Epilog: krive felne, zapecene celjusti (kljesta). Koliko mi se cini ,tebi je uvek nesto problematicno ostajalo na autu, pa je jedno drugo povlacilo za sobom i nije moglo da se utvrdi sta pravi problem. Tvoj slucaj moze biti: krive felne pokrivile nove diskove, zamenjena sva skalamerija, ali ostale felne, menjao komlet tockove, ali ostali krivi diskovi itd... Sve si zivo izmenjao, ali ne odjednom. Znaci, kreni od felni!

                  Comment

                  • blackwolf
                    CBC Veteran
                    • 22.04.2008
                    • 152
                    • Beograd

                    #39
                    Bio sam u servisu.
                    1. Skinuli smo diskove
                    2. Glavcina nema ni trunke rdje - extra
                    3. Diskove odneli na obradu. Diskovi nisu krivi niti je nesto mnogo obradio samo koliko da ih pobeli.
                    4. Namesti li smo diskove i sa KILO KLJUCEM VRATILI KLJESTA - To znaci da smo sa fabrickim podacima zategnuli - 11.5 kg

                    Kad smo sve namestili otisli smo na probnu voznju i auto se ponasa BESPREKORNO niti trese niti bilo kakve vibracije proizvodi.
                    Sad je auto EXTRA - znaci trapovi su idealni , centriranje takodje, auto je utebnut extra.
                    Ali to ne znaci da smo sredili ENIGMU.
                    Vec sam pominjao da ima jos jedna 406-ica koja ima isti problem. Covek je zamenio diskove i posle 800 -1000km ponovo se pojavio isti problem. Jedino sto njemu nisu stezali sa kilo kljucem, jedino u tome moze da bude razlika.
                    Videcemo kako ce se to pokazati kod mene.

                    Pozdrav
                    Videcemo kako ce kod mene biti

                    Comment

                    • malivuk406
                      CBC Senator XXL
                      • 04.04.2007
                      • 490
                      • Nbg

                      #40
                      promeni auto pre tih 1000 km

                      Comment

                      • blackwolf
                        CBC Veteran
                        • 22.04.2008
                        • 152
                        • Beograd

                        #41
                        Nemoj tao malivuce...salim se
                        Voleo bi da ga promenim ali ne zbog ovoga. Auto mi je zaista u perfektnom stanju, zato i ne zurim sa zamenom. Imao sam bas krupne izdatke ( stan ), tako da ce malo pricekati. A ne bi da uzimam bilo sta...

                        Comment

                        • malivuk406
                          CBC Senator XXL
                          • 04.04.2007
                          • 490
                          • Nbg

                          #42
                          ma salim se bre.... ne menja se 406 tek tako...
                          ja trenutno radim na kozmetickom sredjivanju onog mog, pa posle registracije da pocnem ozbiljno da gledam sta cu...

                          Comment

                          • blackwolf
                            CBC Veteran
                            • 22.04.2008
                            • 152
                            • Beograd

                            #43
                            pa, naravno.... Sta mislis da uzmes? Zelje su jedno a mogucnost.... i sta ces uzeti?

                            Comment

                            • pava
                              CBC Član
                              • 29.02.2008
                              • 18
                              • obrenovac

                              #44
                              da li je resen problem jer i ja imam isti?

                              pozz

                              Comment

                              • blackwolf
                                CBC Veteran
                                • 22.04.2008
                                • 152
                                • Beograd

                                #45
                                Problem je resen tako sto je ceo trap pritegnut sa kilo kljucem i kljesta kocnica. Uzete su fabricke mere i kilo kljuc i resen problem. Diskovi su bili novi i samo malo tek toliko koliko da se izbele obradjeni ,to je to. Ali jednom liku ni to nije pomoglo, izgleda da on sada hoce da menja glavni kocioni, ne znam sta je uradio, ali to je bila poslednja informacija.

                                Comment

                                Working...
                                X