Pezo 406, krci pri saltanju u trecu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Gospodine Franjo mislim da ovlasceni servisi ne popravljaju menjace vec ih menjaju kao rezervni deo. Cak i fabrika dobije menjac od firme koja pravi menjace i samo ih ugradjuje.

    Da se razumemo moze da se zameni ali uspesnost sklapanja menjaca zavisi od strucnosti radnika i nikako ne moze obican mehanicar to da uradi ispravno.
    Radili su ljudi zamenu sinhrona ali se vrlo cesto desavalo da posle 20 hiljada menjac bude jos gori nego sto je bio pre popravke. Postoje odstojni prstenovi kojima se steluje zazor zupcanika na osovini. Otvaranjem menjaca mora da se promeni dihtung a sa novim dihtungom moraju da se dodaju ili oduzmu ti prsteni.
    Kazem da za juga postoje cak i razlicite manzetne menjaca a isto godiste auta.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Otišli ste daleko u filozofiju oko svemirskih brodova. Menjač je i dalje ona ista drtina iako kola izgledaju znatno lepše. Ako se ponaša tako kako se ponaša otišao je sinhron, ako nastavi tako da se ponaša (vlasnik) otići će i kandžasta zajedno sa zupčanikom.

      Menjač popravlja svaki normalan mehaničar a ko ne zna kako to radi je monter, nije mehaničar. Prstenovi se podmeću pod ležajeve diferencijala zbog zazora a to nema veze sa problemom koji je opisan niti sa rastavljanjem i sastavljanjem menjača. 90 posto današnjih menjača nema dihtung izmedju kućišta nego se lepi odredjenim lepkom baš iz razloga da bi zazor uvek bio isti.

      Menjač od Juga je pravio Talijan a posle zastava, zato ima tri vrste sinhrona (nema tri nego dve jer ima dva tipa a jedna ima različite za 1. i 2. od 3. i 4. brzine a stari imaju iste) i nije čudo da ih nema. Nije ih bilo ni kad je trebalo a ne danas kad ceo menjač košta 20 evra a dva sinhrona koštaju duplo. Ja sam prestao da ih popravljam kad je vrednost ruku desegla do vrednosti polovnog menjača. Trebao sam da istrajem jer danas izgleda da ko popravlja menjače ima makar tri glave u očima posmatrača...

      Ovlašćeni servis može da duva ali mora da ga popravi, najbolje da će neko kupiti nov menjač zbog jednog sinhrona, mislim... Takodje ko ode u ovlašćeni servis da popravi menjač moglo bi se reći da je uduvan.

      Čovek nije pitao kako se popravlja menjač od Juga, nije pitao kako se pronalazi broj menjača naspram broja motora itd...

      Da zaključam ili da čekam volej?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #18
        Bravo Maestro! Nemoj zaključavati, jer takvih problema ima još i to je pravi odgovor. A, jednostavno pitanje, pretvorilo se u nešto, što je uobičajeno u ovom forumu, kad učestvuje "gospodin Franjo". Koji je uzgred, u praistoriji yuga istu operaciju vršio na tristaćevom menjaču.

        Zanimljivo, da se niko od beogradskih majstora, nije javio, da može uzeti u rad ovo vozilo (jer je inicijator iz BG). Ili, bar rekao, za neki servis, koji radi peugeot-a. Možda misle, dovoljno je prelistati žuti imenik i pronaći "kršteni servis.

        Izvinjavam se, ako je, po mišljenju moderatora, ovo spam - neka se briše!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Najedili su me u jednoj drugoj temi pa da ne pišem dva puta.

          Franjo, nije niko protiv tebe ali stvarno često preteraš sa opisom. Ja znam da ti to radiš jer ti je neprijatno da neko čeka odgovor na pitanje a nema ga ali to iritira one što bi trebalo da odgovore a onda imaju izgovor da ne odgovore jer je eto oooopet onaja Franjo usro motku i trpa se. Nemoj Franjo, pusti stručnjacima da odgovore posle mesec dana ako se sete.... Pusti stručnjake da lupetaju oko popravke savremenog menjača kao popravku na Jugu (što i ti radiš) i tako u beskraju.

          Zaključaću sada da ne ide dalje a nema ni svrhe jer nema šta pametno da se kaže pošto je kvar stvarno takve prirode da mora ići kod majstora hteo ne hteo.
          Sinhron se ne popravlja u kućnoj radinosti bez dobrog predznanja.

          Za ravnjanje drugima, kad sam popravljao menjače mnogi su pišali u prašinu i pravili topove od blata. Znam kako se popravljaju, kako rade i od kojih se delova sastoje

          Da li ima ili nema sinhrona ili šlajzvrcne u Veranu i okolnim ulicama stvarno me nije briga niti je to briga ovog foruma, možda u opštim diskusijama da se pokrene tema koliko nas drpaju neovlašćeno ovlašćeni ali to nema ko jer je se vodi sveti rat protiv Franje.

          Majstor iz BG ili sa Marsa može i PP da mu uputi.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          Working...
          X