Problem sa hidraulikom ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Losmi
    CBC Član
    • 08.02.2006
    • 13

    #16
    Djukic, hvala jos jednom

    Flavio, vjerovatno nisam nigdje rekao, pa da pojasnim: ja sam iz CG, ovamo uvoze polovne automobile djuture, na sleperima, i istovaraju na placeve, pa biras dok ne poludis jer vecina tih kola vise lici na barake s motorom i tockovima nego na nesto sto bi covjek mogao da zavoli...

    Elem, zvuci malo glupavo i "Trece oko"-vski, ali tog dana nisam ni planirao da idem na placeve, samo da odjezdim iz PG u Tivat (jos je pride padala neka kisica)... Ova vjestica mi je slucajno (ili se barem nadam da je tako? ) privukla paznju, jos s ulice (cca 50m daljine)... Svratio sam, pogledao, pao na ****... Bila je subota, zamolio sam gazdu placa da me saceka do ponedjeljka jer su mi pare u banci, nemadoh ni za kaparu... Sjutradan sam opet dosao, zajedno s kumom-skeptikom, koji je takodje pao na ****... U ponedjeljak platio, registrovao, and the rest is history... S obzirom na nase iskustvo s Citroenom (=0) ovo je bila prilicno riskantna operacija, ali me osjecaj nije prevario, ocito...

    Kad smo vec kod tog "rest", danas sam odlucio da popravim daljinsko otkljucavanje pomocu cuvene Metode Hladnih Lemova i -gle cuda- uspio! Ipak, "ali koje srecu kvari" doslo je kad sam ukapirao da alarm bas i ne slusa komandu "otkljuc" tj. kad sam shvatio da je blokada motora i dalje aktivna. E, onda je bilo "zakljuc-otkljuc" jedno 20 puta, dok konacno nisam uspio da deblokiram motor... Posle toga trk kod majstora da iscupa cijeli alarm... Ostala je samo centralna na daljinski... Necu ni da znam sto je napravilo problem... Idi, bre...
    A black cat crossing your path signifies that the animal is going somewhere.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      cccccccccccc

      Pravi vlasnik citroena neodustaje pred izazovom. Kao sto si metodom uzaludnih pokusaja (savaki je uzaludan dok nedoje onaj pravi) popravio daljinski, na isti nacin si mogao da popravis i blokadu motora...

      Al neka jedna od dobrih strana citroena je da se ne kradu
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Losmi
        CBC Član
        • 08.02.2006
        • 13

        #18
        Pa da, nisam ni ja bas quitter, ali ponekad se mora bit' praktican... Alarm nije bio fabricki (samo je otkljucavanje fabricki ugradjeno, ovo drugo je naknadno dodato) a pride nije ni radio -probao sam npr. da ostavim otvorena zadnja vrata, zakljucam i prosetam se kroz auto, zalupim vratima, ovo-ono i -nista... Samo ta hebena blokada
        A black cat crossing your path signifies that the animal is going somewhere.

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          #19
          A,CG!
          Polovnjaci na slepere i odma' table!

          Dokle li ce ovde biti Srbija=robija?!?

          Kacni slike kad stignes.
          Pozz.

          Comment

          • Losmi
            CBC Član
            • 08.02.2006
            • 13

            #20
            Zvizdanje...

            Prije svega, izvinjavam se ako postavljam trivijalna pitanja, ipak sam i dalje "onaj novi" sto se tice hidraulike...
            Dakle, cuje se zvuk slican zvizdanju kad se podize... Zvuk dopire iz dva izvora, iz prednjeg i iz zadnjeg dijela auta (izvinjavam se, ne baratam dobro terminima)... Takodje, sistanje koje se inace culo prilikom okretanja volana, sad se pojacalo... Slag na tortu je da se ono podizanje u hop-hop stilu sad pretvorilo u hop-hop-hop-hop... Kad se podigne i tokom voznje sve je normalno, a kliktanje je na preko 30 sekundi...

            Sve u svemu, treba li ovo da me brine, je li u pitanju simptom necega?

            Cekam da konacno dodjem do Hydraurincage-a (sto ce bit tek za 20-ak dana), ali ne znam je li mi pametnije da odmah promijenim LHM?
            A black cat crossing your path signifies that the animal is going somewhere.

            Comment

            • coyotns
              CBC Član
              • 22.08.2006
              • 22
              • Novi Sad

              #21
              Originally posted by djukic
              Na regulatoru protoka (kocki) to ti je kod akumulatorske bombe u motoru. Lako ces ga uociti. Neodvijaj do kraja jerbo ima kuglica iza pa moz da ispadne a onda....

              Dali je to taj deo u koji se uvrce centralna bomba?


              [/img]

              Comment

              • TE-EN
                CBC Član
                • 25.02.2010
                • 23
                • Macedonia
                • xantia 16v

                #22
                Re: Problem sa hidraulikom ili ne?

                ovde odvrnes sraf pod brojem 3 ali samo jedan krug da ti ne ispadne kuglica ostalo vidim da znas procediru za promene LHM u sistemu,
                1.spustis auto u najnizi stepen
                2.odvrnes sa kljucem 12 ivaj sraf na slici(da se sistem rastereti od pritiska)
                3.odkacis sva creva koji idu na rezervoaru za LHM
                4.izvadis rezervoar i ocistis filere u njega najbolje sa benzinom
                5.isperes dobro rezervoar LHM-a
                6.vratis posudu na mesto i vratis sva creva natrag
                7.zategni sve selne na creva rezervoara dobro
                8.sipaj novi LHM ili ako hoces hidraurincage da operes sistem
                9.zategni sraf koji si pre ovo odvrnuo sa kljucem 12(na regulatoru pritiska)
                10.upali auto i sacekaj tako dok se ne ugasi lampica STOP
                11.onda pocni sa sklekovima sa polugu za promene visina gore-dole nekolko puta
                12.u najvisi stepen vrti volan skroz levo i skroz desno i zadrzavaj ga malo u tom polozaju da bi fluid u sistemu izgurao sav visak vazduha
                13.u najvisi stepen ne smije goreti lampica STOP,u tom slucaju dosipi LHM ili sredstvo za ciscenje hidraurincage
                14.odzracivanje kocnice je neminovno u ovom slucaju,radi se u najvisi stepen dok je motor u pogon
                15.odzracivas prvo zadnje tockove onda prednje(ne pritiskaj pedalu kocnice,ostavi da LHM potece po prirodnim putem
                onda u normal mod i pici........
                P.S.to dugme kod polugu za podesavanje visina ti je kopce od hidraktiv vesanje,kad ukljucis njega auto prelazi u tvrdi mod,to koristi samo kad hoces malo kroz krivine da prelazis malo brze,ako su ti dodatne dve kugle za hidraktiv (prednja sa desne strane motora ispod akomulatora a zadnja kad pogledas odozdo auto blize desnu kuglu za vesanje)u redu onda moras da osetis razliku sa i bez ukljuceni mod(dugme),ako je pritisak smanjen kod njih nemozes osetiti to.Auto sto se dize tako hop hop hop je od prednjih cilindra,jer je dugo stajao,izvadi zastitne gime na cilindrima dok auto je u najvisi stepen i podmazi cilindre jednom krpico natopljenu sa LHM-om i pro tom odraguj joj sklekove,nakon toga vrati te zastitne gumice na mestu,kako bi zastitile cilindre od prljavstine

                Comment

                • Mdan
                  CBC Početnik
                  • 11.02.2021
                  • 3
                  • Sarajevo
                  • Citroen c5

                  #23
                  Pozzz.molim vas da li je iko imao slican problem kao Kod mene.Naime vozim citroen c5 2.2 hdi 98kw 2001gp. exkluziv oprema,i imam problem sa hidraulikom.Sta se desava hidraulika radi normalno na otvaranje vrata ona se pali i dize auto,pod teretom se nivelise i dize,u nekim momentima na rupama lupa kao da nazad nema amortizera nikako,u zadnje vrijeme mi svako malo pregara onaj veliki osigurac od 40A.Tj osigurac od hidraulike,koji se nalazi ispod BSM-a.i auto zakuca u voznji,ja stanem izvadim posigurac promjenim auto se digne,nastavim voziti i on opet pregori.Molim vas da li je iko imao slican problem....

                  Comment

                  Working...
                  X