Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
nema potrebe da menjas ceo most a i ko sto rekoh mnogo kosta. amorti nisu problem vec balanstanga ima luft na jednoj starani tj i tu je usla voda pa je rdja ucinla svoje. posto su tu zupci dosta sitni a rdja popunila kanale pa preskace i cuje e to PING ko da se orkacio neki feder. skidanje, ciscenje i podmazivanje bi trebalo da resi svar osim ako se nisu pojeli krajevi balasstangle. dakle, ako ti tockovi nisu otisli u minus tuljci nisu pojedeni i ne moras da ih menjas vec samo zameni lezajeve i semeringe. taj rade je nege oko 160e tj 60e su delovi i 100 ruke posto se skida ceo zadni trap i heben je poso. gde bi mogo to da radis... hmmm... ja sam na saxu to radio kod srdjana na banovom brdu ali posto je dooci do njega tj na red isto sto i doci do pape na ispoved predlazem ti da nadjes nekog drugog majstora, recimo zile to isto radi. uzmi kontakt od shonsya ili skijasha.
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
@ale944 i Zverko: Hvala puno na informacijama!!!
Za tockove jos nisam gledao da li su u minusu, otici cu kod trapadzije da proverim.
Kako okrenem, vidim ja da su "zenomobilu" odbrojani dani...verovatnije U nego NA kanal
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
nema potrebe da ides kod trapadzije posto se u tim situacijama to vidi golim okom od pozadi ti to dobro a i oseca se u voznji da zadnji deo plese pogotovo po krivinama.
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
'bem li ga, za sada se ne vidi nista pozadi.
Peug je od kada sam seo u njega bolje i udobnije lezao u krivinama nego moja AstraG
koju btw., odvalih od voznje i opterecenja...i nista joj ne mogu .
Dok sam vozio Yugica, gledao sam kako su drugi od pozadi u minusu
i hvalio mog majstora sto su moje gredice dobre (shta god).
Ali, da sam znao da cu istu stvar morati da pratim i na Peug
ni kum mi ga ne bi prodao, a kamoli komshija ...ali da ne idem dalje u off.
Veliko hvala jos jednom!
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
otiso u minus znaci razabio se, rasirli se tockovi. donji deo tocka izaso ka spolja a gornji uso pod krilo. kod jugica je obrnito. kad je prazan pozadi gibanj povuce tockove u plus. vidjao sam 206ice kojima tocka struze kosh sa unutrasnje strane i ljudi ga tako i dalje teraju dok ima jednog dana ne otpadne.
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
Evo ti par slicica da vidis o cemu oni ovdje pisu, ovo je Saxo VTS, no sve torzije su slicne...
Skica zadnje torzije, tim crvenim brojevima sam oznacio samo par stvari...
Ovo su stari lezajevi, oznaceni iznad brojem 2, kako neko vec napisa, udje voda, zahrdjaju i propadnu...
Evo kako izgleda novi lezaj, obrati paznju da nema nista sa unutrasnje strane...
A treba naleci na dio pod brojem 1 - valjda ovdje to zovu tuljak - ja sam iz Bih pa nisam siguran...
Znaci ovaj dio je dosta ostecen i ako onaj iglicasti lezaj stavis direktno na ovaj osteceni "tuljak" i on ce otici za 5 dana.
Ovo pod brojem 3 je balans stangla iliti anti-roll bar, koju je neko iznad spominjao.
On veze lijevi i desni tocak u krutu vezu i donekle smanjuje naginjanje automobila...
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
@ VR6:
Hvala za vreme koje si izdvojio i okacio ove fotke.
Jedna slika govori vise od hiljadu reci .
Sad mi je sve jasnije...praticu stanje, i na zadnjem trapu ali i na bankovnom racunu
pa cu shodno tome vec nekako reagovati.
p.s.
@Zverko: znam za Yugice. Kod njega je bilo tipa: "preskoci dorucak i sredi kvar" .
Samo sam poredjenja radi, mislio da o istoj stvari (zadnjem trapu) necu misliti bar kod francuza .
Ali, izgleda da ne postoji za dzabe ona stara izreka: "nikad ne reci nikad" .
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
VR6 je objasnio
btw, ako hoces, ja sam malo pre pricao sa covekom kod koga sam odrzavao mog saxa i rekao mi je da dodjes u ponedeljak da pogleda auto i da ti kaze sve sta i kao tj kakve sve mogucnosti postoje i sta moze da te snadje tj sta da ocekujes i koliko koja varijanta kosta. Servis tj garaza se nalazi na banovom brdu u ulici Cukaricka. to je kad ides ljeskom iz pravca crkve, posle 13. gimnazije i hemijske skole cetvrta ulica desno. Ne znam koliko poznajes banovo brdo ali to ti jedna ulica ipred vodovoda u Ljeskoj. Uostalom videces vec tu parkirana francuska vozila , ne mozes da promasis. trazis srdjana i pozoves se na mene. Eto...
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
@Zverko:
Nemam reci da se zahvalim za pomoc...jedino kad se sretnemo.
Znam B.brdo, podstanarisali smo 4 godine po brdu, znam i tu ulicu (pre Roshtilja ZarMance u Ljeskoj ).
Probacu u ponedeljak da se iskombinujem, a moze i telefon na pp, ako sluuucajno ne stignem pa da se dogovorim kada.
p.s. Sinoc pitam zenu, da li je lupkalo dok je juce isla na posao, a ona kaze: "danas nisam nista cula" .
Izgleda da je na "zenomobilu" sve jos u povojima ...pravo vreme da se spreci dalje propadanje, i torzije i udara na kucni budzet .
Re: Peugeot 106 1.6 8v motor tu5j2 - Torzija - Nocna mora
pazi vako, nije problem da ti dam tel ali dzaba kad se on ne javlja na njega. on je tamo od 8 pola 9 pa do 17h. svrni kad god oces. moj savet je bolje spreciti nego leciti tj bolje sad dati 150e nego kasnije 300 i vise. tako sam ja kad sam imao saxa. prvi put kad sam nakon jedne kise cuo to PING odma sam otiso i odradio lezajeve i semeringe. a ovako ako se to shebe a video si kako moze da ses hebe tj da zaribaju lezajevi to je onda hebada , mora da ide tuba na CNC pa ako ne moze da se obradi onda moraju da se menjaju tuljci pa komplikacija od 2-3 dana. ovako on to sredi i nemas vise brige jer on to sve lepo podmaze i napuni sa mascu posto kako on kaze fabrika tu mece mast tamn onoliko koliko bude na lezajevima a fora u tome je da su semerinzi takvi da kad voda udje ne moze da izadje i zadrzava se tu, e to je problem. da ne duzim, posto znas gde je, svrni u ponedeonik, reci ko si sta si, pozovi se na mene posto sam mu ja reko da si sa foruma i to i dogovori se sa njim.
Comment