Od skora vozim Peugeot 405 GR, 1600 kubika, karburator, 1991. godiste + LPG (lovato). Presao 178000km.
Pored gomile problema koje sam imao i uglavnom kako-tako resio, problem sa menjacem jos nisam. Sto zbog para, sto zbog nesigurne dijagnoze.
Manifestacija je ocigledna, i tu dileme nema, zapinje kad se ubacuje u prvu, drugu i rikverc; treca i cetvrta i mogu da prodju nekako, mada i tu ne ide kao u sir. Malo zategao sajlu kvacila, ali stanje se i nije mnogo, da ne kazem uopste popravilo. Samo da pojasnim, kad kazem zapinje, to ne znaci da se prilikom menjanja stepena prenosa cuje karkteristican zvuk krchanja zupcanika. Ne, najcesce nema nikakvog zvuka, nego jednostavno ne mogu da mu pronadjem put kuda treba da ga zadenem (da izvinete na izrazu).
Ono sto je karakteristicno, desava mi se da neki put ubacim u prvu, ili u rikverc kao u puter; a neki put nema izbora nego saltanje zavrsi sa krchanjem.
Ulja u menjacu ima dovoljno, skoro sam prisustvovao zameni leve poluosovine, pa kad su ispustali ulje video sam i kolicinu i boju. Kad je hladno, bilo je (relativno) bistro, po malo prozirno. Kad je bilo zagrejano, bilo je mutno. Da li je to normalno? Majsori kazu da je sve u redu.
Jos mi kazu da ce se problem resiti zamenom korpe, lamele i sta sve vec ide uz to (oko 100E delovi + 50 za ruke). Meni malo nije jasno kave veze to ima sa saltanjem. Razumem kada auto podrhtava prilikom kretanja iz mesta, kada otvrdne pedala kvacila, kada se cuje zvuk prilikom otpustanja kvacila (kao kod mene po nekad), ali kakve veze to ima sa saltanjem?
Da li ima negde mesto od rucice menjaca do zvona gde bi nesto moglo da skripi? Pominju mi neke caure ili nesto sl...
Samo da nije nesto u menjacu. Zapalicu ga ako me i to saceka :x
Pored gomile problema koje sam imao i uglavnom kako-tako resio, problem sa menjacem jos nisam. Sto zbog para, sto zbog nesigurne dijagnoze.
Manifestacija je ocigledna, i tu dileme nema, zapinje kad se ubacuje u prvu, drugu i rikverc; treca i cetvrta i mogu da prodju nekako, mada i tu ne ide kao u sir. Malo zategao sajlu kvacila, ali stanje se i nije mnogo, da ne kazem uopste popravilo. Samo da pojasnim, kad kazem zapinje, to ne znaci da se prilikom menjanja stepena prenosa cuje karkteristican zvuk krchanja zupcanika. Ne, najcesce nema nikakvog zvuka, nego jednostavno ne mogu da mu pronadjem put kuda treba da ga zadenem (da izvinete na izrazu).
Ono sto je karakteristicno, desava mi se da neki put ubacim u prvu, ili u rikverc kao u puter; a neki put nema izbora nego saltanje zavrsi sa krchanjem.
Ulja u menjacu ima dovoljno, skoro sam prisustvovao zameni leve poluosovine, pa kad su ispustali ulje video sam i kolicinu i boju. Kad je hladno, bilo je (relativno) bistro, po malo prozirno. Kad je bilo zagrejano, bilo je mutno. Da li je to normalno? Majsori kazu da je sve u redu.
Jos mi kazu da ce se problem resiti zamenom korpe, lamele i sta sve vec ide uz to (oko 100E delovi + 50 za ruke). Meni malo nije jasno kave veze to ima sa saltanjem. Razumem kada auto podrhtava prilikom kretanja iz mesta, kada otvrdne pedala kvacila, kada se cuje zvuk prilikom otpustanja kvacila (kao kod mene po nekad), ali kakve veze to ima sa saltanjem?
Da li ima negde mesto od rucice menjaca do zvona gde bi nesto moglo da skripi? Pominju mi neke caure ili nesto sl...
Samo da nije nesto u menjacu. Zapalicu ga ako me i to saceka :x
Comment