Namontirano sve komplet... Ali...
Prica kaze sledece:
Levi (vozaceva strana). Morao sam malo da razbusim rupu posto nije bas pasovalo kako treba, ali nikakav problem...
Desni (suvozaceva strana). Skinuo stari izlomljeni, prepakovao tapacirung i stavio novi bez problema...
Centralni deo (izmedju vozaca i suvozaca
). E tu sam vec imao problema. Posto je sve to takozvana mala privreda, jedva sam uspeo da nategnem levi i desni kraj da bi uopste moglo da se spoji sa centralnim delom, tu sam se bogami mucio, a i morao sam da busim nove rupe blize krajevima kako bi uspeo sve da spojim...
Obavezno stavljajte neke srafove koji imaju oblu glavu i koji nece mnogo da vire na dole kako ne bi otkinuli sus-pleh...
Glavna razlika izmedju originala (koji kosta koliko kosta) i ovog koji kosta komplet 5700 din je: rekao bih u preciznosti izrade, i u tapacirungu tj, zvucnoj izolaciji koja postoji na originalu, a na ovom ne. Postavicu slike kasnije.
Pozdrav...
Prica kaze sledece:
Levi (vozaceva strana). Morao sam malo da razbusim rupu posto nije bas pasovalo kako treba, ali nikakav problem...
Desni (suvozaceva strana). Skinuo stari izlomljeni, prepakovao tapacirung i stavio novi bez problema...
Centralni deo (izmedju vozaca i suvozaca

Obavezno stavljajte neke srafove koji imaju oblu glavu i koji nece mnogo da vire na dole kako ne bi otkinuli sus-pleh...
Glavna razlika izmedju originala (koji kosta koliko kosta) i ovog koji kosta komplet 5700 din je: rekao bih u preciznosti izrade, i u tapacirungu tj, zvucnoj izolaciji koja postoji na originalu, a na ovom ne. Postavicu slike kasnije.
Pozdrav...
Comment