Pozdrav svima!
U pitanju je 156 20 JTS, pre par dana mi se u toku voznje pojavio "check engine", otisao sam do majstora na dijagnostiku u tamo je ispisalo da je Labda sonda 1 u kvaru, posto se auto normalno ponasao resili smo da resetujemo gresku pa da vidimo kako ce raditi.
Sve je bilo ok, do juce kada se opet pojavio "check engine" i naravno opet greska na L. sondi 1. E sad, raspitao sam se malo posto su i dobio info od M-powera da su NGK dosta dobre.
Mene zanima ko moze konkretno da mi kaze koliko moj auto ima lambda sondi???
Jer kad sam pitao majstora on kaze da ima 2 (jedna pre i jedna posle katalizatora), medjutim u onom servisnom cd-u (DTE) pise da bi trebalo da ima dve napred (leva i desna) i jednu nazad, tj posle katalizatora.
A skinuo sam i ovaj novi eLearn gde pise da ima 4 sonde i to dve napred (leva i desna) i dve nazad.
Ja sam uspeo da nadjem za sada dva konektora napred koji se nalaze izmedju dva fara.
Ako je dijagnostika pokazala daje sonda br1, koja je to onda, prednja leva ili desna ili ne znam vise ni sam...
I jos jedno pitanje, jedan od konektora ima izolirke na sebi, kao da je neko vec menjao i stavljao one univerzalne, da li moze biti problem u konektoru i kontaktima i da zbog toga javlja gresku, jer ponavljam auto se normalno ponasa i nisam primetio neku povecanu potrosnju, a i vrednosti koje smo gledali na dijagnostici, dok je bio upaljen auto, i jedne i druge sonde su skoro identicne.
Uh, malo sam zakomplikovao, sve u svemu HELP
U pitanju je 156 20 JTS, pre par dana mi se u toku voznje pojavio "check engine", otisao sam do majstora na dijagnostiku u tamo je ispisalo da je Labda sonda 1 u kvaru, posto se auto normalno ponasao resili smo da resetujemo gresku pa da vidimo kako ce raditi.
Sve je bilo ok, do juce kada se opet pojavio "check engine" i naravno opet greska na L. sondi 1. E sad, raspitao sam se malo posto su i dobio info od M-powera da su NGK dosta dobre.
Mene zanima ko moze konkretno da mi kaze koliko moj auto ima lambda sondi???
Jer kad sam pitao majstora on kaze da ima 2 (jedna pre i jedna posle katalizatora), medjutim u onom servisnom cd-u (DTE) pise da bi trebalo da ima dve napred (leva i desna) i jednu nazad, tj posle katalizatora.
A skinuo sam i ovaj novi eLearn gde pise da ima 4 sonde i to dve napred (leva i desna) i dve nazad.
Ja sam uspeo da nadjem za sada dva konektora napred koji se nalaze izmedju dva fara.
Ako je dijagnostika pokazala daje sonda br1, koja je to onda, prednja leva ili desna ili ne znam vise ni sam...
I jos jedno pitanje, jedan od konektora ima izolirke na sebi, kao da je neko vec menjao i stavljao one univerzalne, da li moze biti problem u konektoru i kontaktima i da zbog toga javlja gresku, jer ponavljam auto se normalno ponasa i nisam primetio neku povecanu potrosnju, a i vrednosti koje smo gledali na dijagnostici, dok je bio upaljen auto, i jedne i druge sonde su skoro identicne.
Uh, malo sam zakomplikovao, sve u svemu HELP

Comment