Inace staje samo 2kile
honda-ulje menjaca
Collapse
X
-
Pozdrav svima! Nisam skoro pisao, al redovno citam desavanja ovde...
Ja sam sipao u moj menjac Castrol ATF(Civic ,1.5, 1990.) pa sam se malo zabrinuo, da li da ipak sipam 10-40 kako pise u Autodati ili ovo nije tako strasno?
Inace, sa starim uljem je menjac malo teze saltao. A po ovoj hladnoci kad ostane u prvoj brzini pa upalim auto, izbacim na ler, pustim kvacilo, auto se pomerao kao da je jos u brzini dok se malo ne zagreje. Sa ovim ATF toga nema. Jutros sam ga upalio na -10 C (a juce ga nisam vozio), bio je u prvoj brzini, izbacim na ler i auto se uopste ne pomera, tako da mi se cini da je ovo pomak na bolje, mada mi nekako previse lako ide. Dakle, po hladnom vremenu radi odlicno, ali da li da ocekujem probleme kad dodje leto...
Comment
-
-
Da vam skratim pricu, i u Hondine automatske, i u manuelne, ide Hondino originalno ulje za menjace.
Tu skolu su platili veoma skupo u Centru S, tako da se i vi pridrzavajte toga.
To je i Robikino iskustvo, a mozete kupiti ulje kod Selaka, ako nemate neki drugi izvor nabavke.
Comment
-
-
Originally posted by TRIO_driverDa vam skratim pricu, i u Hondine automatske, i u manuelne, ide Hondino originalno ulje za menjace.
Tu skolu su platili veoma skupo u Centru S, tako da se i vi pridrzavajte toga.
To je i Robikino iskustvo, a mozete kupiti ulje kod Selaka, ako nemate neki drugi izvor nabavke.
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanA kakva je to biiiip! da se sipa motorno ulje i da se menja na tako kratak interval? Kako je Honda tako nesto sebi dopustila? Tuzno...
Kakva je situacija sa novim hondama?
Sigurno da postoji razlog zašto je to tako, teško da bi neko na ovako krupnoj stvari napravio, kako ti kažeš, propust (i to jedno 30 godina).
Comment
-
-
Konkretno je prica o menjacu CVT iz HRV-a 2003, to je realno iskustvo, ali kaze Robi i da su sredili tako par menjaca u Accordima novim...
Jednostavno, to je ulje za menjac, gledacu da slikam kad skocim do Robike, pa da okacim sliku, da vidite o cemu pricam.
Sipas to, i onda Honda ide narednih 300.000 kao zmaj...
Comment
-
-
Samo pravo ulje!!! Toplo preporucujem!!!
Mene krenuo neki baksus, skrunio mi se menjac! Bili ste upravu kad ste se cudili kako menjac radi na sae90. E sad vise ne radi!!!
Evo vec deset dana mi je auto u defektuWork to ride - Ride to work
Comment
-
-
Originally posted by Bane®Šta je tu propust? Samo treba da sipaš pravu gradaciju, možeš i mineralno ako hoćeš, ulje može da te košta 300 dinara sveukupno, ako ubodeš pravu gradaciju ništa se menjaču neće desiti. I ti si tu video neki propust? Što se tiče intervala, ne vidim šta je sporno. A i majstori su se nagledali dovoljnog broja menjača od po 200-300 hiljada kojima nije bilo ništa bez i jedne zamene ulja u menjaču (ili makar u skorijem periodu od nekoliko godina) i tim menjačima nije bilo ništa.
Sigurno da postoji razlog zašto je to tako, teško da bi neko na ovako krupnoj stvari napravio, kako ti kažeš, propust (i to jedno 30 godina).
Sta da radi neko ko prelazi veliku kilometrazu? Jel treba da menja ulje u menjacu 2-3puta godisnje?Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Promena ulja u menjaču traje kraće od pranja automobila. Mnogo kraće.
Ako je tvoja zamerka na broj menjanja ulja umenjaču tokom životnog veka automobila, onda ok.
Ako se to da zameriti Hondama, onda su one savršeni automobili (nisu, ali neko bi pomislio).
Na kraju krajeva, 80% Hondi iz 90ih godina (koje mi vozimo) su za svoju klasu i kubikažu bili automobili orijentisani ka performansama. Povezano s tim je potreba za kvalitetnijim uljima u motoru ili češćom zamenom ulja u menjaču (i još nekolicini stvari koje nisu tipične za Daciu Logan - fala bogu na tome).
Što se tiče 100000 km godišnje, znaš kako, u osnovi Honde nisu za taksi pravljene, ali imamo mi ovde dva lika koja će dokazati da je Honda rentabilna u masovnoj eksploataciji. Ja to nisam izmislio, kao ni njih dvojica, to je opšte poznato.
Comment
-
-
fauve fahrer detectedsala. ak nekome treba mtf ulje mozemo se dogovoriti da ga kupim u rimfuzi u rutingu i dofuram u novi sad ak je nekome hitno
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Moram da se umesam!Ja sam sa mojim accordom presao vec 180000km za 4 god. a brat skoro 200000km. menjamo ulje u menjacu svakih 40.000km i ne razmisljamo i nismo imali hvala Bogu nikakvih problema.Te price da se ulje u menjacu ne menja moje pojedine kolege koje voze Renoe,Citroene,Pezoe, Opele i nazalost i WV su skupo platile.Onaj ko nema para da odrzava auto i kome je skupo da zameni ulj u menjacu onda bolje neka kupi ono sto moze da odrzava!Majstore,jel mozete tu malo preko trotoara,da ne idemo okolo,dalje je???!!!
Comment
-
-
Originally posted by Bane®Na kraju krajeva, 80% Hondi iz 90ih godina (koje mi vozimo) su za svoju klasu i kubikažu bili automobili orijentisani ka performansama. Povezano s tim je potreba za kvalitetnijim uljima u motoru ili češćom zamenom ulja u menjaču (i još nekolicini stvari koje nisu tipične za Daciu Logan - fala bogu na tome).
Isto i alfisti tako kazu za alfin trap. Kao ultra mega giga performanse, osecaj u voznji, a ono u realnosti trap nizasta nije.
Da se razumemo. Ja volim i postujem Hondu, vrlo rado bi neke modele posedovao, ali isto tako cu za svaki auto da kazem primedbu ako ona postoji, pa moze da bude 100x Honda.
Sve u svemu. Peace..Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
Comment