Mercedes S 320 CDI 2002 godiste, greska :shock:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Mercedes S 320 CDI 2002 godiste, greska :shock:

    Evo ovako, mislim da je stvarno nedopustivo sta se desava.
    MB je nekad i za moj pojam bio odraz kvaliteta, ali da na S klasi dolazi do greske koju sam danas otklanjao ( presao je 120.00 Km te nema garanciju u SWE )

    Reci su da deo koji je crko da je povukao za sobom sledecu gresku i da je totalna cena delova 1100 ?

    Da bude jos gore, delova nema u Svedskoj , moraju se naruciti preko MB dilera i cekati nedelju dana dok nestignu iz Germany

    Sta li misle cemu li se nadaju!?!?!

    Greska je vrlo neuobicajena , kao primarna nije ali sekundarna da.
    Sta mislite sta je
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ma govori, nemoj kviz
    ECU ogibljenja
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Memorija vozachevog sedishta?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Originally posted by IvanT
        Memorija vozachevog sedishta?
        Da primarni a sekundarni udes
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Rail je procurio na zadnjem cilindru, diesel se slivao na anlaser.
          Anlaser se zapalio. Srecom da je vlasnik imao aparat za gasenje .

          Posto nije hteo da upali a startni automat je tipa da daje struju anlaseru dok motor nepostigne izvesne obrtaje, ovaj je gurao struju dok tajmer nije izbacio i iskljucio ali je tada bilo kasno.
          Kazem sreca sto je vlasnik nanjusio da nesto smrdi te pogledao pod haubu

          Samo jos jedan u nizu primera kako dodatna automatika izaziva opasnost

          MB , MB sta ce biti stobom
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Darko_NS
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2004
            • 557
            • Srpska Atina

            #6
            MB , MB sta ce biti stobom
            pa da los kvalitet MB piva u poslednje vreme.... sorry

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              MB , MB sta ce biti stobom
              Ajd da pitamo djoleta

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Hehe, nisam ni mislio na njega, pitaj
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #9
                  he he...dzaba sve to...oni mogu sebi da to da dopuste (mislim na MB).

                  npr.


                  Cuveni lanac (u svetu) "Metro" stampa letke na kojima su 3 puta manje cene nego kod drugih prodavaca (prehrambene robe). I kada dodjes tamo zateknes abnormalne cifre...a oni koji ne odu vide cene primer paradaiza koji je 90-110 din/kg a tamo celih 40 din/kg i onda se narod zapita sto koji qurac privatnici dignu takve cene a nisu ni sami svesni da je nabavna cena ~70-80 din/kg...e sad niko ne kaze sto ti pederi iz "Metroa" to rade nego li privatnici...sve dok neko ne napravi frku...(i bude u novinama)
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Ali ovo im je 100-ti put. Od otvaranja haube na voj, preko prevrtanja A klase, pa sad je isto nesto bilo oko napajanja (alternatora) povukli ogromnu seriju i pozvali na vandredan servis itd itd.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Wiz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3104
                      • Nish

                      #11
                      Originally posted by BOOST
                      Hehe, nisam ni mislio na njega, pitaj
                      Nemogu izgubio sam sifru a necu da se registrujem ponovo,nego on tamo postade najveci expert

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #13
                          Originally posted by Wiz
                          Originally posted by BOOST
                          Hehe, nisam ni mislio na njega, pitaj
                          Nemogu izgubio sam sifru a necu da se registrujem ponovo,nego on tamo postade najveci expert
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            boost, i po Nemackoj MB bije los glas da su aljkavi i konstrukciono i po izboru materijala postali sot se odrazilo i kroz cinjenicu da u Nemackoj taxisti odustaju od MBa kao primarnog izbora.
                            nazalost, i takvo ime i tako veliki koncern nije u stanju da se izbori sa problemima, a povrh toga najnoviji izvestaji upucuju na to da ni finansijski MB ne stoji sjajno u Evropi. jedino ih Ameri i Arapi vade kroz masovno dotiranje jer je tamo i dalje MB neprikosnoven.

                            uopste sta je sa auto industrijom gde se sve cesce pojavljuju cudnovate bolesti na novim kontrukcijama auta, bolesti za koje se misliol da su odavno izlecene trajno.

                            bice da uskoro jedino Japan i Koreja bazirani proizvodjaci imaju smisla za organizaciju na nacin da prave minimalne greske u mas produkciji jer njima kvalitet konstantno raste godinama.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Da brick , u pravu si, vidim svi sta se desava

                              Interesantna stvar za mene je bila da sam prvi put imao kontakt sa anlaserom koji nema permanentne magnete, vec je i stator elektromahnetni
                              Sa te strane je konstruktivno obezbedjen da zivi duze nego obicno jer nema mogucnosti da se magneti raspadnu ako dodje do grejanja ili eventualnog kacenja rotora pri istrosenom lezaju.
                              Dakle, konstruktivno je ceo anlaser spreman da se lako moze odrzati u zivotu, no greske poput ove nisu bile predvidjene a sto je najveci fazon da na SWE trzistu nema chetkica kao rezervnih delova.
                              Manje vise, danas ce biti renoviran te back2work
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X