Pa kad nisu prilagodili servisni interval pre isporuke.A lepo se zove Primopredajni servis...
Audi A6 Multitronik
Collapse
X
-
Re:
Druze vidim da imas nazovimo problemcice sa menjanjem ulja.Posto ja vozim Audi A6 2.5tdiMultitronic godina 2002 dacu ti neku informaciju vise.Kod multitronic menjaca kolicina Atf ulja se svodi na 7.5litara kod sipanja u suv menjac a kod menjanja se svodi na samo 6.5litara. posto kod normalnog menjanja nemozemo ispustiti sve ulje.Kad se ulje menja ono se sipa-puni na ispusnom sarafu kartera a za to je potrebna pumpa(specijalni alat) za teranje Atf ulja na predvidjeno mesto.Atf ulje se ne puni od oka vec samo uz pomoc Laptop-a i tu motor mora da radi da bi se stvorio pritisak u menjacu i on onda meri kolicinu ulja.Multitronic sa 6 brzina nema nikakav uljni filter u menjacu koji bi se trebao menjati,to je slucaj kod starijih modela ssa 5 brzina oni ga imaju.Nadam se da sam ti bio od pomoci sto se tice ulja samo moj savet bi bio prodavaj to sto pre mozes posto ti menjaci nisu nizasta sve do 2004 godine,tek od tada su navodno usavrseni.Ja licno imam problem sa mojim Multitronicom menjano mu je ATF ulje na 136000km a na 147000km mi je poceo da ludi menjac,trza kad salta nagore,nakon rikverc brzine nece da krene napred treba mu vremena.Bio sam kao mudar pa sam zameni opet ulje na 158000km tu se situacija poboljsala ali samo dok je auto ladan cim se ugreje isti problem.Sledece je to kad ga vozim recimo na tempomatu 50km/h,100km/h ili 200km/h znaci brzina nije bitna njemu obrtaji skacu za 100gore pa se opet vrate 100dolje kako bi rekao nemiruju i ispada kao da ludi u intervalima,naravno tu auto povecava i smanjuje brzinu.Po izjavama raznih mehanicara i servisa u pitanju su lameli.Kod ovih menjaca nije samo da treba menjati ulje vec u velikom broju slucajeva treba zameniti lamelice kojih ima 6 komada ali ni to nije resenje jer je bas tu napravita greska.Menjac treba da se preradi i u njega ugradi 7 lamelica da bi covek recimo sprecio glavobolju.Ugradjivanje tih lamelica nije bas jeftino premda same one nisu skupe mozda nekih 70-80€.Popravak menjaca za Audi Multitonic iznosi 2400€kod jedne firme u Bec(Austria) ali ne u Audi ili Porsche servisu jer oni menjaju menjac i to neradi svaki servis jer nemaju strucnjaka za te stvari.Novi Multitronic kod Audija kosta 4600€.Nadam se da sam bio od pomoci sto se tice ovih informacija a ja bih naradije moj Audi A6 2.5tdi,2002god.prodao onakav kakav jeste ali ko ce dati 8500€.PozdravOriginally posted by CacaninRS-4 naravnoooo ko zeli nek dodje vodim na teletinu ispod saca , kod Guta tacnije.
Pedja i Ja cemo Vas rado ugostiti.
PS: Tek sad videh' kod tebe da je "lokacija" Norveska... onda mi kod tebe na ribu
Pozdrav svima.
P.S. 1litar ATF kod Audi servisa sam placao 18€ posto u njega ide samo ulje koje je predvidjeno samo za Multitronic (Stufenlose getriebe) u prevodu bez stepeni menjac a ne i za Automatic (Castrol)koje sam mogao uzeti za 8€ litar.Tu mnogi ljudi isto prave gresku zamalo da je nisam uradio i ja.
Comment
-
-
Re:
Slozio bih se sa ovim nisu kvalifikovani,imaju opremu ali dzaba,silom ne biva,ne znaju da koriste!Originally posted by CacaninJa odgovorno tvrdim da ljudi koji rade u ovlascenim servisima 90% njih nisu kvalifikovani iliti strucni za poslove koje rade!
NAZALOST!Samo vas gledam ...
Comment
-
-
Re: Re:
Slozio bih se sa ovim nisu kvalifikovani,imaju opremu ali dzaba,silom ne biva,ne znaju da koriste![/quote]
I ja se slazem sa tim jer kad ovde od 6 ovlastenih servisa samo njih 2 u ovom slucaju skidaju menjace ali ne i popravljaju.Eh da ovo sam zaboravio da kazem u Americi su okupili vlasnici Audia sa Multitronic menjacem i podneli sudsku tuzbu protiv Audi koncerna i naravno dobili sud a nove menjace onako dzabe.Steta da sam preko sad bih imao novi menjac.
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
ajde i ja da kazem koju mozda pomogne. elem, tiptronic ima sito (filter) multitronic ga nema. oba menjaca imaju uljno hladjenje preko hladnjaka koji je pola za vodu pola za ulje u menjacu. tiptronic se manje kvari u odnosu na multitronic. kada multi pocne da cima i brljavi, vreme je za reparaciju a ne samo zamenu ulja a do toga dolazi bas zbog ili kasnjenja sa zamenom ili nestrucnog rada oko menjaca pri zameni ulja. od sad pa na dalje ako ikada bilo ko bude imao problem sa automatskim menjacem bilo kojeg tipa, pravac Novi Becej. majstor se zove Iveges i doktor je za VW-Audi. reparacija/servis Multitronic menjaca kod njega je od 800 do 1500e u zavisnosti sta se radi. inace, set za reparaciju kosta oko 300e.
Sto se servisa tice i ovlascenih i ne ovlascenih situacija je sledeca. Jedino u porscheu "majstori" (monteri) idu na seminare. ostali niko jer gazda nece da placa nesto sto je papreno skupo jer se boji da ce nakon toga ostati bez radnika jer mu je u startu dao platicu sa kojom ovaj nit je da ide iz servisa a nit je da ostane. znaci nije sve tako crno, ima i kod nas neko ko zna i ume, ne morate ici u Austriju jer i tamo je situacija sto se toga tice vrlo slicna ako ne i ista. Dakle, kakvu god muku imali ne vezanu za menjac ovo sam sad pomenio jer se o tome prica a i znam coveka koji je terao svoj A6 sa MT menjacem na servis, Iveges, Novi Becejdeutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
Hvala ti druze za toga u Novom Beceju nisam cuo.Ja sam ovde nasao jednog tipa koji radi to na crno i njegova je tarifa 1000€ izgradnja,ugradnja i menjanje sta god da mu fali samo je problem kod njega treba da se ceka po 2 meseca dok dodjes na red,ima toliko Audia,Bmw je drugi i poneki Mercedes da se uradi..Inace tip radi samo menjace i pumpe.Trebao sam da ga teram za Banja Luku ali ti moji dolje svi se hvataju zaglavu kad spomenem multitronic i kazu samo ruke 500€ a ostalo cemo da vidimo.jos jednom Hvala.Originally posted by zverkoajde i ja da kazem koju mozda pomogne. elem, tiptronic ima sito (filter) multitronic ga nema. oba menjaca imaju uljno hladjenje preko hladnjaka koji je pola za vodu pola za ulje u menjacu. tiptronic se manje kvari u odnosu na multitronic. kada multi pocne da cima i brljavi, vreme je za reparaciju a ne samo zamenu ulja a do toga dolazi bas zbog ili kasnjenja sa zamenom ili nestrucnog rada oko menjaca pri zameni ulja. od sad pa na dalje ako ikada bilo ko bude imao problem sa automatskim menjacem bilo kojeg tipa, pravac Novi Becej. majstor se zove Iveges i doktor je za VW-Audi. reparacija/servis Multitronic menjaca kod njega je od 800 do 1500e u zavisnosti sta se radi. inace, set za reparaciju kosta oko 300e.
Sto se servisa tice i ovlascenih i ne ovlascenih situacija je sledeca. Jedino u porscheu "majstori" (monteri) idu na seminare. ostali niko jer gazda nece da placa nesto sto je papreno skupo jer se boji da ce nakon toga ostati bez radnika jer mu je u startu dao platicu sa kojom ovaj nit je da ide iz servisa a nit je da ostane. znaci nije sve tako crno, ima i kod nas neko ko zna i ume, ne morate ici u Austriju jer i tamo je situacija sto se toga tice vrlo slicna ako ne i ista. Dakle, kakvu god muku imali ne vezanu za menjac ovo sam sad pomenio jer se o tome prica a i znam coveka koji je terao svoj A6 sa MT menjacem na servis, Iveges, Novi Becej
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
I ja da kazem nesto za dnevnik! ATF ulje se u hladnjaku ne hladi, vec ga rashladna tecnost zagreva da bi sto pre dostiglo radnu temperaturu. hvalaGlupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
Neznam prijatelju ali ovaj moj traktor dobro ide dok se ulje nezagreje,onda postaje sok sou.Stojis na semaforu i kad treba da krene on nece ti mu dodas gasa i malo sacekas pa te onda katapultira uz skripu guma,blamaza do mojega.Sto se tice firmware on je nov ali dzaba.Eh da ima jos jedna mala caka kazu izvuci mu osigurac za menjac i sacekaj 15min. pa ga onda ponovo stavi ali ni to kod mene nepomaze.Originally posted by VVLAJKOI ja da kazem nesto za dnevnik! ATF ulje se u hladnjaku ne hladi, vec ga rashladna tecnost zagreva da bi sto pre dostiglo radnu temperaturu. hvala
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
Ali znam ja! ratujem godinama sa tim menjacima koliko sam upoznat jedini u Nisu i okolini,mada za sada oni(menjaci) pobedjuju
Taj multitronik je nesreca od menjaca, stariji tiptronic su nesto bolji, njima je na primer boljka sto izbiju semering na ulaznoj(spojnickoj) osovini, iscuri ulje i zvekne
Kod tebe ako menjac kasnije normalno salta narocito u automatskom rezimu moze da bude problem u nekom od senzora ili ventila! Sta kaze dijagnostika?
Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
Originally posted by VVLAJKOI ja da kazem nesto za dnevnik! ATF ulje se u hladnjaku ne hladi, vec ga rashladna tecnost zagreva da bi sto pre dostiglo radnu temperaturu. hvala
ti ovo pouzdano znas ili je to samo tvoj teorija.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
Tendencija proizvodjaca je da se prave automobili koji ne traju "vecno" i da se za skoro apsolutno sve mora ici u servis,mislim onaj ovlasceni,da bi se ostvarili prihodi i po tom osnovu i malo sta vise prolazi na foru uradi sam.To su valjda tekovine savremene civilizacije i potrosackog drustva!Samo vas gledam ...
Comment
-
-
Re: Audi A6 pomoc...
kad neko ko hoce da pazari a6 i to automatik procita ovako nesto sta moze da pomisli?
bez i od automatika i od a6...?
mada meni je a6 najlepsi autona plin se vozi na dizel se greje a benzinom ispolivaj i zapali krntije na drumu
Comment
-
Comment