Tvrda kocnica golf 2 1.6 benz.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sssaaajjj
    CBC Član
    • 24.08.2012
    • 56
    • Siblje
    • mk3

    #16
    a bas na taj nacin smo i ispustli vazduh...zato i sumnjam na da je glani kocioni ili servo...samo dok proverim servo pa cu znati sta je...

    Comment

    • kalimero1
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2010
      • 318
      • zagreb
      • c5

      #17
      ako je kočnica tvrda nemaš vakuum,ako propada nije odzračena ili ne valja glavni kočioni.kad je auto ugašen stisni kočnicu i onda ga upali
      moraš osjetiti da je malo propala ako neče vjerovatno ti ne valja bubanj,ali u tom slučajuti vuče falš zrak i ne radi pravilno na leru.

      Comment

      • sssaaajjj
        CBC Član
        • 24.08.2012
        • 56
        • Siblje
        • mk3

        #18
        danas sam proverio onaj ventil za vazduh ..moze da se duva vazduh u obe strane...jel to ne sme?

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Ne sme! Samo u pravcu strelice. Zameni ventil!

          Comment

          • sssaaajjj
            CBC Član
            • 24.08.2012
            • 56
            • Siblje
            • mk3

            #20
            da li to ima novo se kupi?

            Comment

            • chaboo
              CBC Veteran
              • 17.06.2012
              • 195
              • Beograd V.Mostanica
              • citroen C5 hdi

              #21
              Ima ali mozes da nadjes od bilo kog auta polovan ispravan samo onda ostavis i tvoj zbog one dve mala cevcice i dodas taj drugi preseces crevo samo.

              Comment

              • sssaaajjj
                CBC Član
                • 24.08.2012
                • 56
                • Siblje
                • mk3

                #22
                ovako :sva creva sam proverio,zamenio onaj ventil...izvadio crevo iz serva po gasenju kola i cuje se vaduh u servo,sto znaci da je ispravan,po onome kako ste mi objasnili...sto znaci da je ostalo jedino da zeza glavni kocioni..
                Kakvi su simptomi kad ode glavni kocioni cilindar?

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  Mogu biti, upravo kao u tvom slučaju. Kočnice su neefikasne i nemoj čekati, da ti potpuno otkažu u kritičnom trenutku.

                  Comment

                  • sssaaajjj
                    CBC Član
                    • 24.08.2012
                    • 56
                    • Siblje
                    • mk3

                    #24
                    a najgora stvar sto mekad koci kako treba..pa se ponadam da je ok...a nekad i ne..nzm sta mu je za ciniti..

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #25
                      Da li si proverio vakum servo uređaj, tako, što nekoliko puta snažno pritisneš pedalu kočnice (pumpaš), sa ugašenim motorom, držiš i dalje pritisnutu pedalu, te startuješ motor? Pedala mora, lagano da kliže na dole. Ako je kretanje otežano, neispravan je vakum uređaj i mora se zameniti, jer se ne opravlja.

                      Ako je to u redu, preostaje samo glavni kočioni cilindar. Novi, u prodavnici je 2.400 dinara, a dobar polovni možeš naći u pola cene.

                      Comment

                      • sssaaajjj
                        CBC Član
                        • 24.08.2012
                        • 56
                        • Siblje
                        • mk3

                        #26
                        to nisam..a probao sam da zivadim ono crevo iz serva nakon gasenja i vazduh se cuje...ako je to kolko tacno?.a to sa drukanjem cu sutra probam..i onda cu znati sta je u pitanju...a gledao sam po otpadima moze se nadje servo sa glavnim kocionim za 3000 dinara..
                        EDIT:malopre sam probao i to sa drukanjem..pa da upalim...kad sam upalio potonula je lagano ..
                        Last edited by sssaaajjj; 19.09.2012, 22:51.

                        Comment

                        • sssaaajjj
                          CBC Član
                          • 24.08.2012
                          • 56
                          • Siblje
                          • mk3

                          #27
                          Jedno pitanje..napred na klestima tj.kad se menjaju one gumice jel treba da se namaze klip sa necim da bi lakse legao u leziste zbog gumice posto tesko ide na suvo?

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #28
                            U onom uputstvu, detaljno je opisan postupak, na str.4 pod 3 Brake calipers - removal, overhaul and refiting:
                            10 - namaži klip s kočionom tečnosti (uljem) i potisni u ležište.

                            Naravno, sve treba prethodno očistiti metilen-alkoholom i osušiti krpom.

                            Već sam pre hteo, da napišem, da gumice (prašinarke) moraju biti odgovarajuće, jer sam u jednom slučaju imao slične probleme izazvane neodgovarajućim za taj klip. Klip mora lako da klizi u oba smera.

                            Comment

                            Working...
                            X