set kvacila na kadetu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xzagor
    CBC Član
    • 03.10.2011
    • 49
    • banjaluka
    • opel kadet 1.6i lpg

    set kvacila na kadetu

    pozdrav,imam problem sa kvacilom,auto poskakuje prilikom kretanja.
    logicno,crkla korpa...medjutim zamenim set,stavim luk,motor je 1.6 benzin,kvacilo 200 mm,mada je fabrika koristila 190 mm ja stavljam ovaj veci,moze normalno stat.
    i,problem nestane jedno mesec dana,kad ono opet.e sad,mislo sam da je los set,ali majstor mi rece da nije problem set vec aksijalni lezajevi na radilici,oni su se pojeli pa iz tog lufta proizilazi i moje poskakivanje. pitam za misljenje jos dvojice majstora i oba kazu da to nemoze uticati nikako vec da ce prije biti problem u viljusci druk lezaja. problem nije non stop prisutan,vise povremeno,najcesce prilikom parkiranja kad je potrebno pomeranje na malom gasu. pri jacem gasu,preko 1500 rpm,nema problema.
    i jos nesto sam slucajno otkrio,znaci kad krene sa poskakivanjem,koje kad krene obicno bude prisutno citav dan,ako ga na nekom pravcu pri brzini od oko 40 kmh u drugoj brzini naglo stisnem i kvacilo i gas,i naglo otpustim kvacilo a gas ostane do poda,znaci da izazovem bas onako jaci trzaj,kao katapult,da auto poslije toga izvesno vreme ima extra fino kvacilo.
    voli bi cuti sad i vasa misljenja,da li je samo set u qrcu,ili sto rece jedan luft radilice i ako bude to u pitanju sta da cinim,ili da je prije viljuska druka.
    pozz!
  • alexk
    CBC Veteran
    • 15.09.2006
    • 116
    • BGD

    #2
    Los set kvacila ili viljuska nema trece

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      I ja ne verujem da radilica to može napraviti. Možda curi pomalo ulja na lamelu pa je lepi a možda viljuška (druk ležaj) stvarno ide malo teže po osovini pa zapinje. Tu pomaže to cimanje koje si opisao kad maltretirš kvačilo.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • stevak
        CBC Senator XXL
        • 31.05.2009
        • 1215
        • Zemun
        • Saab 9000 cs 2.0T

        #4
        Originally posted by xzagor View Post
        majstor mi rece da nije problem set vec aksijalni lezajevi na radilic
        Majstor se uželeo posla a stiže i nova godina pa treba za prase
        ex SAABotražitelj

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          ili vilica ležaja ili sajla kvačila,pogledaj jel ti je dobar onaj zaobljeni štelšaraf na sajli.

          Comment

          • xzagor
            CBC Član
            • 03.10.2011
            • 49
            • banjaluka
            • opel kadet 1.6i lpg

            #6
            Pa ovako,posto niko ne misli da je do lezajeva radilice,onom majmunu sto me isprepado necu vise ni ic!
            e sad jos ovo,zaboravio sam rec,kad tako izmaltretiram kvacilo menjac postane isto mekan. bukvalno se salta kao kroz maslac. a recimo kad pocne poskakivat,tad i menjac oteza,a nekad nece da udje u rikverc pa moram ubacit u drugu pa malo cimnut i onda kad probam ide u rikverc.
            pocne zapinjat u svaku brzinu,nije bas da krci ali ne ide glatko.
            ovaj majstor sto mi je prvi rekao da nije radilica vec viljuska,kaze da je najbolje da sacekam do iduce zamene seta pa da se onda vidi,a isto predlaze da se i zamajac skine i da se odnese zajedno sa novom korpom i da se po njoj istokari.
            jos sam ovo primetio,danas,kad treba ubacit u prvu ili rikverc ako drzim kvacilo 2-3 sekunda prije saltanja,rucica bude isto mekana,fina,jos nisam stigao probati da li ce skakati ako ponovim postupak prije svakog kretanja.
            sajla je i meni bila prije pala na pamet,da je zardjala i da stopa,ali nije pomoglo podmazivanje,jedino sto je papucica bila nesto meksa.
            i isto sad se sjeti,par puta mi se desilo,ili samo ucinilo,da papucica kao da padne jedno cant,i to traje dva max tri saltanja,tad je kao pero lagana...sta bi to moglo da bude

            Comment

            • stepa53
              Banovan
              • 17.05.2011
              • 56
              • kragujevac
              • honda civic coupe

              #7
              Imao sam isti problem pre par godina na hyundaiu , promenom zamajca sam resio problem-imao sam drugi.
              Prilikom proklizavanja lamele kada je pri kraju, zamajac se zagreva i dolazi do deformacije na povrsini gde naleze lamela sto je i vidljivo kada se skine menjac i korpa,po meni jedino ti je resenje obrada zamajca ili drugi koji je naravno dobar.

              Comment

              • xzagor
                CBC Član
                • 03.10.2011
                • 49
                • banjaluka
                • opel kadet 1.6i lpg

                #8
                pa mozda ne bi bila losa ideja da promenim zamajac,i u isto vreme bi mogao proveriti i viljusku lezaja. samo koliko ce to pomoci,jer kada je menjan set majstor je pogledao i njega i rekao da je ok. kako bi izgledao ako je los,da li poplavi ili nesto drugo. to je bio isti onaj sto je rakao da su lezajevi radilice.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Na lamelu ti curi ulje koje usled trenja oksidira i napravi zadebljanje.

                  Te naslage nisu po celoj lameli jednake debljine pa ti zato auto trese.

                  To sto ti radis u drugoj brzini mozes da odradis u mestu tako sto ga

                  ubacis u trecu i sa velikim gasom pustas kvacilo. Tako spalis te naslage sa lamele.

                  Kad naslage postanu prevelike desava ti se da ne mozes da ga ubacis u brzinu

                  kao da si kvacilo stisnuo do pola.

                  E a odakle ulje na lamelu to bi ti nama trebalo da kazes.

                  Jesi li menjao semering radilice kad si menjao lamelu?

                  Desava se da radilica ima preveliki aksijalni luft i da se semering brzo pohaba

                  zato sto radilica ima riseve na sebi.

                  Kod kadeta se lamela menja bez skidanja menjaca pa verovatno nije zamenjen

                  semering.

                  Comment

                  • xzagor
                    CBC Član
                    • 03.10.2011
                    • 49
                    • banjaluka
                    • opel kadet 1.6i lpg

                    #10
                    alal vera! detaljno i dosta prosto za razumiti.
                    set jeste skidan bez skidanja menjaca,i semering nije menjan. ako sam razumio to je motorno ulje,ne menjacko,koje prodire u menjac?
                    ako jeste tu onda nema neke pomoci,bar dok se ne skine menjac,a to vec prelazi u krupniji zahvat...taman sam hteo pitati moze li se zamajac menjati isto kao i set,bez skidanja menjaca,ali izgleda da sam dobio odgovor?
                    mislim,sta uopste zahteva ova situacije,razvaljivanje pola auta,ili nesto drugo

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      .
                      medjutim zamenim set,stavim luk,motor je 1.6 benzin,kvacilo 200 mm,mada je fabrika koristila 190 mm
                      Kakve naslage koksa na lameli.nemojte molim vas...Da li je na tom setu isti unutrasnji precnik potisnog lezaja ,viljuska je tu gusana i nema krivljenja?

                      Ocigledno da ne valja set kvacila pa i ako je LUK,desava se

                      ali?
                      ja stavljam ovaj veci,moze normalno stat.
                      Cini mi se iz ovoga da vi cesto menjate kvacilo.Zasto?Stil voznje?

                      i jos nesto sam slucajno otkrio,znaci kad krene sa poskakivanjem,koje kad krene obicno bude prisutno citav dan,ako ga na nekom pravcu pri brzini od oko 40 kmh u drugoj brzini naglo stisnem i kvacilo i gas,i naglo otpustim kvacilo a gas ostane do poda,znaci da izazovem bas onako jaci trzaj,kao katapult
                      Zar mislite da ce kvacilo prezivati posle nekoliko ovakvih maltretiranja?

                      I sta ce se desiti ako se skine korpa i ukaze plava povrsina potisne ploce,a radilica zaista ima veliki aksijalni luft?

                      Pitam se kome sleduje onaj epitet,majstoru ili...

                      Comment

                      • xzagor
                        CBC Član
                        • 03.10.2011
                        • 49
                        • banjaluka
                        • opel kadet 1.6i lpg

                        #12

                        isti taj majstor mi je jedne prilike rekao da mi je crko motor brisaca,da idem po novi i da dodjem zameniti,sve u svemu jedno 20 e...a bili su brisaci radili naopako,tj ostanu dignuti kad ih ugasis,a kad rade brisu prema dole...ko zna zakljucice i sam!
                        zasto sam isao kod njega za kvacilo,jer je placanje bilo preko bivse firme,ne pada mi na pamet ni da se vracam u tu istu firmu niti da vise ikad odem kod tog istog majstora.pa makar je i u pravu.
                        set je menjan 3 puta,prvi put polovan,tad je i stavljeno 200 mm,vozio sam oko 60k km sa njim bez ikakvih problema. druga zamena je bila samo lamela i druk,nije dugo potrajalo jer je korpa vec bila losa a i lamela i je bila kineska,sve u svemu 10k km,tada vec pocinje trest da se nije moglo vozit,tj nije se moglo normalno krenut ni sa jacim gasom.
                        tada je stavljen ovaj lukov set,koji je i sada na njemu.
                        da li ja znam neznam voziti,ne bih komentarisao,radim kucnu dostavu vec 6 godina i ako to ne bi mogao biti neki mjerodavan podatak onda ne znam sta bi moglo.
                        cinjenica jeste da nacin na koji sam ublazavao simptome loseg kvacila nije nikako za primera,ali tako isto nije dobro ni kretanje sa pola gasa.
                        neznam je li bitno za ovu temu da kazem da radim svojim autom,i mogu samo reci da ovaj auto od kad je kod mene nije docekao da stane,ili da negde izda,smesno je nekima sto ja recimo umesto da odem napunit amortizere za 70 - 80 e,kupim kajabe+nove solje i platim sve sa zamenom duplo.
                        to ti samo kazem da ne pomislis da auto nije odrzavan,veruj mi da je i vise nego sto vecina nasih prosecnih vozaca to radi.a moram te upozoriti da nisam te amortizere stavio da bi samo odskakao po ovim rupetinama kod nas,vec da bi mi auto,koji mi je u isto vreme i sredstvo za rad bio sigurniji i dugotrajniji.to se isto odnosi i na kvacilo,kao i na sve ostalo na njemu.
                        u mom stilu voznje jedino sto se moze nazvati agresivnim je vracanje u manju brzinu radi preticanja i jos nekih slicnih situacija,sad ako mi kazes da je to stetno onda da nikad vise ne kocim motorom,posto to ima otprilike slicno delovanje na citav sklop motor-menjac,samo sto gas nije u igri. i jos ces mi reci da je kocenje motorom stetno,da bi trebalo izbegavat,a i da auto vise trosi ako se tako koci.
                        lep pozdrav

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #13
                          Hteo sam samo vam skrenuti paznju, da ste nesmotrenim rukovanjem kvacila, najverovatnije izgubili pravo na reklamaciju.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #14
                            Zbog ulja isto tako dolazi do pucanja korpe zbog njenog pregrevanja!

                            A pitanje za "TECA" je sta se desava sa uljem koje curi na oblogu lamele?

                            Na kojoj temperaturi krene ulje da koksira? Zasto korpa poplavi?

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #15
                              1.Sa uljem biva to da ga lamela upija,natapa se i kao takva nema vise frikciona svojstva,ne moze se vise oprati,mora da se baci
                              2.Na kojoj temp.ulje koksuje,nemam pojma,ta hemijska reakcija me nije nikada zanimala,vec samo kao pojava
                              3.Korpa poplavi zbog prevelike temperature,odnosna mankija koji ne ume primetiti kada je dosalo do proklizavanje,pa tera li tera

                              Comment

                              Working...
                              X