pozdrav,imam problem sa kvacilom,auto poskakuje prilikom kretanja.
logicno,crkla korpa...medjutim zamenim set,stavim luk,motor je 1.6 benzin,kvacilo 200 mm,mada je fabrika koristila 190 mm ja stavljam ovaj veci,moze normalno stat.
i,problem nestane jedno mesec dana,kad ono opet.e sad,mislo sam da je los set,ali majstor mi rece da nije problem set vec aksijalni lezajevi na radilici,oni su se pojeli pa iz tog lufta proizilazi i moje poskakivanje. pitam za misljenje jos dvojice majstora i oba kazu da to nemoze uticati nikako vec da ce prije biti problem u viljusci druk lezaja. problem nije non stop prisutan,vise povremeno,najcesce prilikom parkiranja kad je potrebno pomeranje na malom gasu. pri jacem gasu,preko 1500 rpm,nema problema.
i jos nesto sam slucajno otkrio,znaci kad krene sa poskakivanjem,koje kad krene obicno bude prisutno citav dan,ako ga na nekom pravcu pri brzini od oko 40 kmh u drugoj brzini naglo stisnem i kvacilo i gas,i naglo otpustim kvacilo a gas ostane do poda,znaci da izazovem bas onako jaci trzaj,kao katapult,da auto poslije toga izvesno vreme ima extra fino kvacilo.
voli bi cuti sad i vasa misljenja,da li je samo set u qrcu,ili sto rece jedan luft radilice i ako bude to u pitanju sta da cinim,ili da je prije viljuska druka.
pozz!
logicno,crkla korpa...medjutim zamenim set,stavim luk,motor je 1.6 benzin,kvacilo 200 mm,mada je fabrika koristila 190 mm ja stavljam ovaj veci,moze normalno stat.
i,problem nestane jedno mesec dana,kad ono opet.e sad,mislo sam da je los set,ali majstor mi rece da nije problem set vec aksijalni lezajevi na radilici,oni su se pojeli pa iz tog lufta proizilazi i moje poskakivanje. pitam za misljenje jos dvojice majstora i oba kazu da to nemoze uticati nikako vec da ce prije biti problem u viljusci druk lezaja. problem nije non stop prisutan,vise povremeno,najcesce prilikom parkiranja kad je potrebno pomeranje na malom gasu. pri jacem gasu,preko 1500 rpm,nema problema.
i jos nesto sam slucajno otkrio,znaci kad krene sa poskakivanjem,koje kad krene obicno bude prisutno citav dan,ako ga na nekom pravcu pri brzini od oko 40 kmh u drugoj brzini naglo stisnem i kvacilo i gas,i naglo otpustim kvacilo a gas ostane do poda,znaci da izazovem bas onako jaci trzaj,kao katapult,da auto poslije toga izvesno vreme ima extra fino kvacilo.
voli bi cuti sad i vasa misljenja,da li je samo set u qrcu,ili sto rece jedan luft radilice i ako bude to u pitanju sta da cinim,ili da je prije viljuska druka.
pozz!
Comment