Kvacilo propada i ne radi Meriva 2004 1,7 cdti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srle77
    CBC Član
    • 20.01.2009
    • 11
    • Pancevo
    • Renault Clio

    Kvacilo propada i ne radi Meriva 2004 1,7 cdti

    Pozdrav
    imam problem sa kvacilom, zapravo radi se o tome sto papucica propadne skroz do kraja i mnogo je labava, kad se auto upali motor se trese i nemoguce je ubaciti u brzinu, dali neko zna da mi napise nesto o tom problemu?
    Meriva 2004 1,7 cdti 74kw-101
  • Stefan90
    CBC Član
    • 13.11.2012
    • 90
    • Beograd
    • Audi TT mk1

    #2
    Ja bih rekao kao laik da je pukla korpa pa nemoze da odvoji, to se meni desilo na jednom autu i kad smo rastavili korpa je pukla na tri mesta i nije mogla da odvoji. meni se desilo u sred bulevara pa sam vozio bez kvacila do kuce
    Ali sacekaj da ti neko iskusniji odgovori. verovatno moze jos nesto da bude

    Comment

    • srle77
      CBC Član
      • 20.01.2009
      • 11
      • Pancevo
      • Renault Clio

      #3
      dali ti se tresao motor kad je papucica propala, mislim meni se od tad trese non stop motor. Ali auto ne mogu da vozim niti da ubacujem u brzine

      Comment

      • Stefan90
        CBC Član
        • 13.11.2012
        • 90
        • Beograd
        • Audi TT mk1

        #4
        Meni se ugasio posto sam bio brzini kad je pukla, onda sam ubacio u drugu upalio ga tako i nastavio dalje i saltao bez kvacila sa duplim gasom da izadjem iz brzine i odem u sledecu ali ne znam da li se tresao posto se to desilo na pajero sportu 2.5td on se trese uvek
        pa sad razmisljam mouce da trese ako je puklo parce i on sad okrece unutra.
        mislim da i ako nisam u pravu da je korpa, svakako je unutar seta kvacila tako da mora da se razdvoje menjac i motor pa da se vidi.
        jel ima razlike u tresenju auta kad stisnes kvacilo i kad pustis?

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          pogledaj getribu odozdola ako imaš ulja na zvonu,procurio ti je hidraulični drukležaj,u tom slučaju mijenjaš komplet kvačilo sa ležajem.vidi si i ispod pedale kvačila,ako je masno onda ti propušta gornji cilindar što je dosta jeftiniji kvar.

          Comment

          • srle77
            CBC Član
            • 20.01.2009
            • 11
            • Pancevo
            • Renault Clio

            #6
            ajd, cu da proverim to, hvala puno, danas sam se raspitivao i po gradu koliko to moze da kosta i nabasao sam na jednog majstora koji kaze da ukoliko je crklo sve, taj plivajuci zamajac je jako skup, i kaze mi da tu moze da se stavi fiksni , ne znam koliko je pametno raditi

            Comment

            • Stefan90
              CBC Član
              • 13.11.2012
              • 90
              • Beograd
              • Audi TT mk1

              #7
              Ja sam to uradio na svom autu, samo treba videti koji zamajac odgovara za tvoj auto ako ne postoji verzija bez plivajuceg bas za merivu, ja sam na audi stavio fiksni od g60 i set kvacila komplet sa zamajcem me je izasao oko 200e a samo plivajuci za moj auto je bio 350e.
              Po mom misljenju plivajuci je smisljena stvar da bi se uzele pare na zamenu jer je lamela relativno jeftin deo... , ne bi trebalo da ima razlike jer kod fiksnog imas opruge na lameli , a kod plivajuce gume u zamajcu.
              sad razmisljam nisam hteo da lupim jer nisam znao dali taj auto ima plivajuci ili fiksni, moguce da je bas on pukao totalno kad trese auto ali onda bi mogao da ubacis u brzinu i bilo bi normalno kvacilo, ovako ili korpa ili druk lezaj.
              mislim da nemoze biti gornji cilindar kao sto kolega kaze jer onda ne bi smeo auto da trese nema od cega kad je na leru.

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                ocigledno ne znas koja je uloga plivajuceg zamajca cim pises da je to smisljeno uzimanje para. Ali saznaces(ili sto je verovatnije, saznace sledeci vlasnik) na tezi(skuplji) nacin.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • vladaomega
                  CBC Senator XXL
                  • 11.10.2010
                  • 484
                  • beograd

                  #9
                  skini zamajac I kvacilo I odnesi kod gajic kvacila na remont. rade to ljudi profesionalno I dobro a nalaze se blizu motela 1000 ruza na avalskom putu.

                  Comment

                  • Stefan90
                    CBC Član
                    • 13.11.2012
                    • 90
                    • Beograd
                    • Audi TT mk1

                    #10
                    Price o tome kako plivajuci cuva menjac jer veliki obrtni momemt kida menjac... , pa sto kamion od 1000+nm nema plivajuci?
                    A sto se tice sledeceg vlasnika nece ga biti ovaj auto ostaje kao drugi for life
                    Inace zasto bilo koji 1.8t preko koji je tuniran i ima 380+ks i 500+nm , ima zamenjen kit sa setom bez plivajuceg? jer ne moze da izdrzi toliku snagu.
                    I kako to da jedan od jacih proizvodjaca seta kvacila kao sto je Valeo proizvodi P3 i P4 setove koji su bas namenjeni za eliminsanje plivajuceg zamajca?
                    Sa duznim postovanjem, ali neka mi neko objasni funkciju plivajuceg zamajca? ako nisam u pravu.

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #11
                      evo, brzom pretragom po naslovima:
                      http://www.cbc.rs/threads/5629-Plivajuci-zamajac


                      a ima ih jos...
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • Stefan90
                        CBC Član
                        • 13.11.2012
                        • 90
                        • Beograd
                        • Audi TT mk1

                        #12
                        Procitao sam ovu temu i jos neke kako na ovom forumu tako i na dosta stranih foruma pre nego sto sam se odlucio da na svom autu promenim plivajuci za fiksni... Ali opet kazem stariji automobili nisu imali plivajuci pa su i motor i menjac mnogo duze trajali nego kod danasnjih... kao sto je rekao jedan od clanova u tom topicu opruge sa lamele idu na zamajac u vidu gume... (lamela je jeftina daj da napravimo da crkava i zamajac)

                        a evo jedan primer iz sadasnjosti
                        fiat punto 1.3mjet nema plivajuci
                        corsa d 1.3cdti( mjet) ima plivajuci
                        ovo su indenticni motori za menjace nisam siguran pa necu da lupetam.

                        Comment

                        • bax76
                          CBC Senator XXL
                          • 07.11.2006
                          • 605
                          • BG

                          #13
                          Punto ima zamajac na jacim verzijama mJETA, nema zamajac na verziji od 70 ks u klasiku.

                          Comment

                          • comi 1342
                            Moderator
                            • 28.09.2005
                            • 1126
                            • NS
                            • Giulietta ,PUG 106,

                            #14
                            Čoveku verovatno nije crkao zamajac, ili on nije uzrok ovom problemu.
                            Stefane nemoj svima da objašnjavaš kako trebaju da izbace plivajući zamajac jer je to svetska zavera auto industrije protiv Srba,te da su ranije automobili bili bolji i trajali duže.
                            Korsa i punto imaju različite menjače, ali i različite snage motora pa se odatle izvadi i poenta plivajućeg zamajca, kako ko voli, (ima i punta sa plivajućim).
                            Da ne citiram lika koji je napisao da mu je super bilo u ladi do Peloponeza u julu, samo spusti prozor kada mu je vruće...
                            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                            Comment

                            • srle77
                              CBC Član
                              • 20.01.2009
                              • 11
                              • Pancevo
                              • Renault Clio

                              #15
                              evo ja sredio auto, znaci katastrofa, morao sam sve da menjam, stavio sam sve kako treba novo, znaci plivajuci, korpa, lamela i druk lezaj, sve zajedno sa rukama oko 700 eura.
                              Sad sta se desilo, plivajuci se skroz razrokao, njegova sredina koja ide prema motoru je dobila nekakav jajasti oblik i zato je motor tresao, kaze majstor da to nje ni malo naivno jer moze da pokrivi radilicu, lamela se skroz istanjila, nitne poispadale, druk-lezaj se raspao, jedino korpa je ostala kako treba, ali i to sam zamenio,
                              Posledica toga je ugradnja losih delova i drzanje noge na kvacilu tokom voznje, tako je rekao majstor.

                              Nisam napisao na pocetku da sam ja auto kupio u ovom stanju, preko u austriji, naravno uz rizik i odlicnu cenu, sto je jedan znak da i tamo ugradjuju kojekakve delove.

                              delove sam slikao i ubacicu ih uskoro

                              Comment

                              Working...
                              X