Te plasticne polugice sam sve promenio pre nekih 2 godine, tako da je to novo, a i prekontrosliao sam ih, i zdrave su sve
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
pa druze dosta optimisticno djelujes sa tih 2 godine h, novoooo, h malo se salim, ali sa nasim kvalitetom dijelova i 3 mjeseca je staro, a kamoli 2 godine, sve zavisi od nacina saltanja, jer sportski shift up-down ih rastura veoma brzo, ali nije frka
imal kakvih novosti, jesi sta radio po pitanju mjenjaca, zivo me interesuje sta je bilo u pitanju, i dobro prati majstora sta radi, jer svako placanje majstora treba da ti bude placanje skole, da naucis da nikad vise ne platis majstora za tu stvar koju je radio, bolje je recimo 100e dat na kvalitetne gedore nego dati majstoru da ti 2x zamijeni lamelu i korpu recimo isto toliko,,,,, sam golf je pravljen da bude toliko jednostavan da vecinu stvari mozes da uradis iako recimo o tim stvarima nemas pojma, jako je jednostavan, i sanse da pogrijesis su ravne 0..... samo polako, a tu su i drugari koji ce da pomognu kad zapne...... ni ja ne znam sve, niko ne zna sve, ali 20-tak njih koji znaju po malo dovodi nas do konacnog rjesenja.....
ajd javi za mjenjac sta je bilo ako si radio sta
Resio sam da kupim citav set, u pitanju je ''Luk'' , e sada, ako se dobro secam, luk-ovu potisnu plocu mozete naci u sachs-ovom kompletu, sad, dal da uzmem ceo Luk komplet koji kosta 7000din, ili sachs koji je 5800din. Dajte neke predloge
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Evo mene opet,
kupio sam Lukov set, sve zive semeringe od spojnice i radilice, cela 3 , od onih poluga ( ili kako mi je rekao prodavac, getribe ili tako nesto ) sve gume koje se korsite, sve polugice i sva ostala s*anja, druk lezaj, i to bi bilo sve valjda sto ide u njega. Veceras vozim na menjanje svih tih cuda, nadam se pozitivnom ishodu, i sredjivanju problema, a ako ne, onda cu zamoliti nekoga od clanova da mi kupi litar benzina i da resim stvar
a imam i jedno pitanje, sta se dobija/gubi ako kvacilo hvata nisko???
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Nek je sa srecom novi set kvacila , i ako to vec nisi odradio, pre nego sto sve to montiras proveri u kakvom je stanju nalegajuca povrsina na zamajcu.
Nisko tj prenisko kvacilo znaci da kvacilo ne razdvaja dobro i dok ti je pritisnuto kvacilo obloge lamele struzu od zamajac i korpu iako auto stoji, usled cega se obloge ostecuju fizicki i termicki.
Sta se dobija? neko je jednostavno navikao da mu kvacilo hvata odmah kako popusti kvacilo; mozda je pozitivno to sto ne moze doci do proklizavanja jer kvacilo potpuno naleze u odnosu kad je previsoko i pretegnuto. Sredina = najbolje i kontrola visine papucice povremeno.
Hvala dfast,
evo ovako stoje stvari, zameni sam ceo set i morao sam jos da menjam i zamajac, pojeo se najstrasnije, i pojela se lamela i potisna ploca ali sve se to pojelo kao da je na autu 10 godina a ne 11 meseci,
nego da zaboravimo proslost , i vratimo se u sadasnjost, ovaj novi set radi perfektno, i jos kada sam zamenio one gumice od poluga i samim tim eliminisao luft u njima, uzivanje totalno, menjac je sada tako precizan, u svaku brzinu ide tako lako, pravo uzivanje, jednom recju prezadovoljan sam
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
onda drugar postoje samo 2 odgovora, ili je lose postavljena korpa sto sam ti ranije opisao, ili je totalni fush lamela, tj neka home made proizvodnja, a jel se vidi da je lamela spaljena, ono glatka je i sarena kao ulje kad se prolije u vodu ili je strosena, ono da kazem zguljena.
Inace napisao je da je mijenjao prije 11 mjeseci, a ne sumnjam da nije presao manje od 30000 za toliko vremena.
Posle koliko km ti se pojeo zamajac i koliko je tacno presla ta korpa i lamela i koje su marke?!
Zamajc je bio fabricki, i presao je do pre dva dana 204k ( i morao je da se pojede), a prosli set je bio saksov i sa njim sam presao 25k, mogu da slikam i da nabacim da pogledate
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Pozz.Posto vidim da dosta znas o VW moram da te pitam nesto.Imam Golfa III 1.6 B i sve Xtra radi samo imam jedan mali problem.Kad ubacujem iz druge u trecu brzinu imam utisak kao da stane izmedju prve i trece pa moras malo u desno da bi uboo.Isto tako me zeza rikverc, normalno pritisnes na dole i onda moras malo ka sebi, levo pa gore.Nije mi jasno sta mu je.
Comment